AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Del Skrevet 28. oktober 2020 Hver eneste gang jeg har flytta nå å skal kjøpe med en svartsekk på europris eller på coop den av den største størrelsen som kan nytes lukter det sykt siggarettrøyk inni og jeg må vaske alle klærne etterpå! noen andre som kjenner seg igjenn? det er jo kjempe rart! jeg må sende en meld til dem som lager disse... Jeg har glemt det hver eneste gang nå nå er jeg lei... haha! Siggarett røyk lukt.... hvordan går det ann? Anonymkode: 6e87f...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. oktober 2020 #2 Del Skrevet 28. oktober 2020 Det har jeg aldri lagt merke til. Du forveksler ikke plastlukten med sigarettrøyk da? Tviler på at det er noe sted i dette landet som tillater at arbeiderne røyker inne i produksjonslokalet på en arbeidsplass. Men det er mulig det skjer i utlandet, hvis det er produsert i Asia eller noe? Uansett er det jo rart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Del Skrevet 28. oktober 2020 Jeg KAN ikke være den ensete som har merket dette med denne lukten, lukten er kjempe sterk. i hele leiligheten etter jeg har pakket. Men seffølgeligt røyker dem ikke inne på arbeidsplassen. men det er noe som lager denne lukten. Det er inni plastposense, det lukter ikke utenpå. Hmmm.... ? Men det er mest fra dem fra europris da, eller alltid. Jeg skulle lært fra tildigere kjøp og ikke kjøpt fra europris igjenn Anonymkode: 6e87f...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 28. oktober 2020 #4 Del Skrevet 28. oktober 2020 Jeg har merket det samme. Det lukter litt sigarettlukt eller tjærelignende greier. Veldig ubehagelig lukt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #5 Del Skrevet 28. oktober 2020 18 minutter siden, Million skrev: Det har jeg aldri lagt merke til. Du forveksler ikke plastlukten med sigarettrøyk da? Tviler på at det er noe sted i dette landet som tillater at arbeiderne røyker inne i produksjonslokalet på en arbeidsplass. Men det er mulig det skjer i utlandet, hvis det er produsert i Asia eller noe? Uansett er det jo rart. https://www.europris.no/p-soppelsekk-10-pk-160-l--ekstra-tykk-102600Det er disse jeg kjøpte denne gangen dem lukter helt ekstremt. Er som om en strek parfyme som svir i nesa nesten bare det er siggarettlukt. Jeg må vakse klærne mer enn to ganger hvis dem har lugget over en dag i sekkene. Ja jeg vet jeg er dum som kjøpte dem igjenn men hadde bare en dag denne gang til å pakke alt ned tenkte ikke engang. Anonymkode: 6e87f...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 28. oktober 2020 #6 Del Skrevet 28. oktober 2020 De har en sånn skikkelig ubehagelig tjærelukt. Det er ikke sigarettlukt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #7 Del Skrevet 28. oktober 2020 det er en helt normal lukt i sorte plastsekker. Anonymkode: a2297...90c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #8 Del Skrevet 28. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: det er en helt normal lukt i sorte plastsekker. Anonymkode: a2297...90c Ja i di DU har kjøpt ja! Hadde du kjøpt den samme som jeg hadde kjøpt nå hadde du fått permanent bakoversveis! Anonymkode: 6e87f...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ukjent93 Skrevet 28. oktober 2020 #9 Del Skrevet 28. oktober 2020 Det er plastikken som lukter sånn. Er sånn her også. Er ikke røyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #10 Del Skrevet 28. oktober 2020 Minner meg om de resirkulerte plastposene på biltema, de stinker et eller annet merkelig. Nesten som sterk frityrlukt. Anonymkode: 4d034...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 28. oktober 2020 #11 Del Skrevet 28. oktober 2020 Ja de stinker. Men kjøp blanke poser i stedet, de er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #12 Del Skrevet 28. oktober 2020 32 minutter siden, Blålilla skrev: Ja de stinker. Men kjøp blanke poser i stedet, de er bedre Pluss at man kan bruke de til søppel etterpå også. Er ikke sorte sekker forbudt i mesteparten av landets søppelstasjoner? Anonymkode: 49199...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #13 Del Skrevet 28. oktober 2020 Resirkulert plastikk? Det kan lukte, ja. Anonymkode: df3a6...c8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #14 Del Skrevet 28. oktober 2020 Ja, de stinker!! Noen av de vanlige butikk-posene stinker og! Godt å høre vi er flere som har lagt merke til det. Anonymkode: 11d4b...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå