Gå til innhold

Svartsekker lukter siggarettrøyk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver eneste gang jeg har flytta nå å skal kjøpe med en svartsekk på europris eller på coop den av den største størrelsen som kan nytes lukter det sykt siggarettrøyk inni og jeg må vaske alle klærne etterpå! noen andre som kjenner seg igjenn? det er jo kjempe rart! jeg må sende en meld til dem som lager disse... Jeg  har glemt det hver eneste gang nå nå er jeg lei... haha!  Siggarett røyk lukt.... hvordan går det ann? 

Anonymkode: 6e87f...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg aldri lagt merke til. Du forveksler ikke plastlukten med sigarettrøyk da? 

Tviler på at det er noe sted i dette landet som tillater at arbeiderne røyker inne i produksjonslokalet på en arbeidsplass. Men det er mulig det skjer i utlandet, hvis det er produsert i Asia eller noe? Uansett er det jo rart.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg KAN ikke være den ensete som har merket dette med denne lukten, lukten er kjempe sterk. i hele leiligheten etter jeg har pakket. Men seffølgeligt røyker dem ikke inne  på arbeidsplassen. men  det er noe som lager denne lukten.  Det er inni plastposense, det lukter ikke utenpå. Hmmm.... ? Men det er mest fra dem fra europris da, eller alltid. Jeg skulle lært fra tildigere kjøp og ikke kjøpt fra europris igjenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket det samme. Det lukter litt sigarettlukt eller tjærelignende greier. Veldig ubehagelig lukt egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Million skrev:

Det har jeg aldri lagt merke til. Du forveksler ikke plastlukten med sigarettrøyk da? 

Tviler på at det er noe sted i dette landet som tillater at arbeiderne røyker inne i produksjonslokalet på en arbeidsplass. Men det er mulig det skjer i utlandet, hvis det er produsert i Asia eller noe? Uansett er det jo rart.

https://www.europris.no/p-soppelsekk-10-pk-160-l--ekstra-tykk-102600Det er disse jeg kjøpte denne gangen dem lukter helt ekstremt. Er som om en strek parfyme som svir i nesa nesten bare det er  siggarettlukt. Jeg må vakse klærne mer enn to ganger hvis dem har lugget over en dag i sekkene. Ja jeg vet jeg er dum som kjøpte dem igjenn men hadde bare en dag denne gang til å pakke alt ned tenkte ikke engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

det er en helt normal lukt i sorte plastsekker.

Anonymkode: a2297...90c

Ja i di DU har kjøpt ja! Hadde du kjøpt den samme som jeg hadde kjøpt nå hadde du fått permanent  bakoversveis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om de resirkulerte plastposene på biltema, de stinker et eller annet merkelig. Nesten som sterk frityrlukt.

Anonymkode: 4d034...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Blålilla skrev:

Ja de stinker.

Men kjøp blanke poser i stedet, de er bedre

Pluss at man kan bruke de til søppel etterpå også. Er ikke sorte sekker forbudt i mesteparten av landets søppelstasjoner?

Anonymkode: 49199...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de stinker!! Noen av de vanlige butikk-posene stinker og! Godt å høre vi er flere som har lagt merke til det.

Anonymkode: 11d4b...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...