AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Hei. Jeg er ikke så flink på elektronikk, så lurte på om noen kunne hjelpe meg her. Jeg vurderer å kjøpe en Apple TV til et familiemedlem til jul, men jeg er usikker på hvilken TV de har. Spiller dette en rolle? Må man ha en spesiell TV for at Apple TV skal fungere? Anonymkode: 80aff...a4e
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Nei, det spiller ingen rolle så lenge TV-en har HDMI output, noe alle TV-er har i dag. Anonymkode: a3cbd...702 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det spiller ingen rolle så lenge TV-en har HDMI output, noe alle TV-er har i dag. Anonymkode: a3cbd...702 Ok, tusen takk! Anonymkode: 80aff...a4e
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det spiller ingen rolle så lenge TV-en har HDMI output, noe alle TV-er har i dag. Anonymkode: a3cbd...702 Innput Anonymkode: ac6ae...f8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå