AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg har en vegg på 4 meter, hvor jeg ønsker slik treverk som på bildene. Hvor mye vil dette koste? Jeg kan ingenting, men faren min er handy og skal gjøre jobben. Lurer på pris på materiale, noen her som har gjort dette før? på veggen er det nå malt tapet, ikke veldig pent Anonymkode: 883fb...822
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 på de fleste trevaresider kan du få regnet om kvadrat til lengdemeter utfra bredden på panelet du skal ha, eller google lengdemeter til kvadrat. Så finner du prisen pr meter på det du har vil ha, regn og 10% kapp Jeg har slikt beiset panel på endel vegger, veldig fornøyd med det. Anonymkode: 904f8...88c 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 Det ser ut som en veldig rimelig, beiset panelvegg. Tynt furupanel er nokså rimelig og de har det til og med på Coop Bygg. Anonymkode: 89721...982
Hmmmmmm Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg har selv en vegg med glattpanel. Veldig fint. Jeg kjøpte mitt på Finn, noen hadde kjøpt for mye. Så da kostet det ikke meg mer en rundt 1500 kr.
newman01 Skrevet 29. oktober 2020 #5 Skrevet 29. oktober 2020 Billig furupanel og litt beis. Trenger bare en kappsag, spikerpistol (eller hammer) og en pensel. Hva slags vegg har du fra før? Om det er mur/teglvegg uten stenderverk kan det være litt utfordrende 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå