AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Hei, Ville dere tenkt det var mulig å beholde nåværende jobb om jeg skulle velge å begynne å studere deltid innenfor et annet fagfelt? Jobber innenfor IT nå, men kunne tenkt meg noe annet. Jeg er avhengig av å jobbe samtidig som jeg studerer... Anonymkode: 22038...864
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Det er helt mulig, så lenge du er villig til å legge av tid på kvelder og helger til det Kjenner mange som har gjort det, og også de som er enda mer sprø og studerer fulltid ved siden av fulltidsjobb Det vil jeg ikke anbefale da. Pass på at faget er fleksibelt og ikke har oppmøte midt på dagen. Lettere nå med korona, meste av forelesninger er digitalt. Anonymkode: f728b...c02
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 Takk for svar! Ja det burde gå fint 😊 Det jeg bekymrer meg mest for at hvis nåværende arbeidsgiver ikke går med på å ha meg ansatt når jeg har begynt å utdanne meg innenfor noe annet... Anonymkode: 22038...864
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 Det går nok bra. Kjenner flere som har gjort det. Anonymkode: 70fb3...9e4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #5 Skrevet 28. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det jeg bekymrer meg mest for at hvis nåværende arbeidsgiver ikke går med på å ha meg ansatt når jeg har begynt å utdanne meg innenfor noe annet... Anonymkode: 22038...864 Arbeidsgiver har vel ikke noe med hva du gjør på fritiden? Anonymkode: 1c74a...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå