AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Hei. Hva slags mat er bra å spise for å få magefettet redusert? Hva bør jeg holde meg unna? Kvinne, 46 år Anonymkode: 49f2c...96c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Hva slags mat er bra å spise for å få magefettet redusert? Hva bør jeg holde meg unna? Kvinne, 46 år Anonymkode: 49f2c...96c Det er ikke slik at noe mat legger seg på maven, noe annet på rumpa, låra eller hva det måtte være. Det er egentlig ganske enkelt. Spis med kaloriunderskudd slik at kroppen din må hente energi fra fettreservene dine. Om du trenger f eks 1500 kcal pr dag så må du spise mindre. Det kan godt inkludere både hamburgere og sjokolade så lenge du har et kaloriunderskudd. Min erfaring er at kaloritelling funker. I begynnelser kan det virke litt styrete, men etter hvert så går det litt mer av seg selv. Anonymkode: 7ca94...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke slik at noe mat legger seg på maven, noe annet på rumpa, låra eller hva det måtte være. Det er egentlig ganske enkelt. Spis med kaloriunderskudd slik at kroppen din må hente energi fra fettreservene dine. Om du trenger f eks 1500 kcal pr dag så må du spise mindre. Det kan godt inkludere både hamburgere og sjokolade så lenge du har et kaloriunderskudd. Min erfaring er at kaloritelling funker. I begynnelser kan det virke litt styrete, men etter hvert så går det litt mer av seg selv. Anonymkode: 7ca94...fc4 Skriver du ned ant cal på det du spiser?Hvordan finne ut total mengde? Hvordan finne ut f.eks hvor mye 2 brødskiver med pålegg gir i cal? Anonymkode: 49f2c...96c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skriver du ned ant cal på det du spiser?Hvordan finne ut total mengde? Hvordan finne ut f.eks hvor mye 2 brødskiver med pålegg gir i cal? Anonymkode: 49f2c...96c Jeg gjorde det i begynnelsen. Førte opp alt. Vei maten og regn ut hvor mange kalorier det er. Kaloritabell finner du feks her. https://www.kostholdsplanleggeren.no/displayfoods/?profileId=16&slotNumber=0 Finnes mange forskjellig kaloritabeller. Det er bare å google. Anonymkode: 7ca94...fc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå