AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Første delen var jo ikke så bra, mye kvalm osv. Nå snart 4mndr så er jeg helt vill 😅, aldri vært så kåt før. Orgasmene er også sterkere, pleier å ligge på siden mens han tar meg. Noen tips til gode stillinger? Jeg rir også Hadde aldri sett for meg dette....så for meg 9mndr uten lyst, så babytiden med dårlig søvn og lite lyst. Derfor vil jeg has å mye sex som mulig nå før fødsel med tanke på hvor lite tid det kan bli etterpå. Anonymkode: d59ce...eda
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Syns det er godt å stå i doggy mens jeg bruker klitorisvibrator mens vi har sex Anonymkode: 87baa...ac1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det er godt å stå i doggy mens jeg bruker klitorisvibrator mens vi har sex Anonymkode: 87baa...ac1 Jeg trenger ikke stimulere klitten direkte for å komme....nå er det enda verre, kommer ganske fort 😇 Anonymkode: d59ce...eda
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #5 Skrevet 28. oktober 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger ikke stimulere klitten direkte for å komme....nå er det enda verre, kommer ganske fort 😇 Anonymkode: d59ce...eda Uansett en grei stilling i forhold til magen 😁 Anonymkode: 87baa...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå