Gå til innhold

Lever du for ukedagene eller helgen? Ser du frem til fredagen?

Hva tenker du?  

72 stemmer

1. 1. Lever du for helgen eller ukedagene?

• Helgen!
      33
    • Ukedagene, elsker mandager!
      4
    • Ser alltid frem til fredag, da kan jeg drikke alkohol hele helgen. For å føle meg litt bedre
      4
    • Gleder meg til å ha fri, men gruer meg til mandagen igjen.
      20
    • Hater jobben, så tenker kun på at uken skal ta slutt.
      9
    • Skulle ønske jeg kunne jobbe alle dager, slippe å ha fri.
      1
    • Vil heller være på jobb enn å reise hjem til partner og barn som maser livet av meg.
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror de fleste ser frem til arbeidsdagen er over, så er det endelig fredag!

Men jammen er det kort tid til mandag er der igjen, sukk.

Anonymkode: bb51f...cd8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker jobben og elsker familien. Jobber også helger, gjerne hver søndag, da jeg fort kjeder meg med 2 hele dager fri, foruten ferie når man kan reise. Så ingen av alternativene,  mer jatakk begge deler.

Anonymkode: 366b3...111

• Liker 2
Skrevet

Hva med: "Jeg synes fridager er bedre enn hverdagene, men helgen er ikke det eneste jeg lever for og jeg hater ikke hverdager eller jobben min". 

• Liker 12
Skrevet

Jeg er heldigvis glad i både hverdag og helg 😃

Anonymkode: f896d...467

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er heldigvis glad i både hverdag og helg 😃

Anonymkode: f896d...467

Samme her, det er kombinasjonem som er bra, så kan ikke velge ett alternativ. 

Anonymkode: 6952c...afc

• Liker 2
Skrevet

Er en mellomting. 

Jeg trives godt med jobben min. Men det er godt med helg. Men det var enda bedre med helg før jeg fikk barn - nå er det mer stress og mas og slit hjemme enn på jobben ;)

Høydepunktet i uken, som jeg ser frem til, er lørdagskvelden, etter ungene er i seng, når vi voksne kan sette oss ned i sofaen og fråtse i lørdagspizza og snop, og voksenfilm. 

Søndagene er verre enn mandagene, ihvertfall nå i korona-tiden.. Laaaaange dager med to små som trasser og går på veggene, når det JEG mest vil er å sitte i fred og ro med en bok.. 

Anonymkode: 567cf...772

• Liker 1
Skrevet

Ser frem til helg hvis jeg har frihelg, og hvis jeg har planer. Kjeder meg fort med for mye fri. Spesielt nå i coronatiden når reising utgår så og si.

Anonymkode: 9d347...590

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater jobben min og livet mitt akkurat nå...jeg skulle ønske jeg kunne ha langfri fordi jeg holder på å gå på veggen. Jeg ser frem til fri, men vet at det ikke varer lenge nok...

Anonymkode: 26420...204

• Liker 2
Skrevet

Jeg hater at det bare er 2 dager fri, jeg er vandt med turnus der jeg hadde fri annenhver uke.

Å jobbe man-fredag er det jævligste jeg har vært borti. Får jo ikke tid til noe.

Anonymkode: bb51f...cd8

• Liker 2
Skrevet

Lever stort sett for helgene for tiden. Korona gjør det ikke akkurat bedre. 

Anonymkode: 9b573...bbd

Skrevet

Det er så godt når fredagen kommer og det er helg, også er det så godt når mandagen og hverdagen kommer! Ja takk, begge deler! 🥰

Anonymkode: d938c...1b7

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber hver tredje helg. Når jeg har frihelg så ser jeg veldig frem mot fri! Deilig å slippe vekkerklokke, kan være oppe så lenge jeg vil, kose meg med vin, treffe familie og venner. Når jeg har jobbhelg så ser jeg frem mot uke-fridagene, men det blir ikke helt det samme. 

Anonymkode: 10451...6df

Skrevet

Helgen. Deilig å kunne slappe av med god samvittighet. :)

• Liker 1
Skrevet

Liker best helgen da med ekstra god mat og litt godteri :)

Anonymkode: f3bec...72a

Skrevet

Helg! Jobben er dritt, (men jeg er på vei over til noe annet), så jeg gleder meg alltid til fredag 🙌🙏👏🙌🙏👏🎉

Anonymkode: 57a5c...828

Skrevet

Jeg elsker fredager, men jeg drikker ikke alkohol, så da valgte jeg helgen. Jeg synes ukedagene er helt okay, men det beste er egentlig fredag etter jobb, når jeg vet jeg har fri to dager til. 

• Liker 2
Skrevet

Med tanke på at jeg faktisk trives med det jeg holder på det, liker jeg hver dag. Jeg nekter å jobbe med noe som gjør at jeg hater 5 and 7 dager, det er ikke noe liv for meg.

Men kan jo selvfølgelig legge til at de fleste jeg kjenner som regel har fri i helgene så jeg gleder meg jo til helga på den måten, for da kan jeg være litt sosial. Men ellers liker jeg hele uka.

Anonymkode: 2b188...458

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobber turnus og ser frem til ukedagene jeg har fri. Fri en mandag er jo helt topp, får gjort masse og alt er åpent. Mye bedre enn fri på søndag. Søndager er ubrukelige...

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater jobben min og livet mitt akkurat nå...jeg skulle ønske jeg kunne ha langfri fordi jeg holder på å gå på veggen. Jeg ser frem til fri, men vet at det ikke varer lenge nok...

Anonymkode: 26420...204

Føler med deg

Skrevet

Jeg elsker det jeg gjør nå så jeg koser meg i ukedagene i tillegg til å digge helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...