Gå til innhold

Undersøkelse av viruset - mutasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når vi får høre noe mer om dette. De skulle jo undersøke disse mutasjonene som var oppdaget blant annet i Trondheim, som de mente smittet ekstra, er jo interessant å vite om det gir annet sykdomsforløp.

og på generell basis, hvorfor hører vi ikke mer om de som ikke blir så syke, eller ikke får symptomer? Føler vi får servert et skjevt bilde av det

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, rosemarin said:

Lurer på når vi får høre noe mer om dette. De skulle jo undersøke disse mutasjonene som var oppdaget blant annet i Trondheim, som de mente smittet ekstra, er jo interessant å vite om det gir annet sykdomsforløp.

og på generell basis, hvorfor hører vi ikke mer om de som ikke blir så syke, eller ikke får symptomer? Føler vi får servert et skjevt bilde av det

Det er lite informasjon å finne akkurat nå. Det er identifisert en ny virusstamme i Trondheim, som sorterer under kategori B.1.5 (du finner en oversikt over virusstammer her: https://cov-lineages.org/index.html). Det er lite informasjon om denne så langt. Fra hva jeg har kunnet finne i internasjonale databaser, vet vi ikke så mye mer enn at denne har et noe kortere S-protein, og at man spekulerer i at den kan være mer smittsom, men det er ikke endelig slått fast.

Forøvrig vil jeg gjerne kommentere litt om mutasjoner, da dette er noe som hauses opp under alle virusutbrudd. Først og fremst: Alle virus muterer absolutt hele tiden. De aller fleste mutasjoner endrer ikke virusets egenskaper i det hele tatt. En sjelden gang, kan det oppstå mutasjoner som endrer virusets egenskaper. Som oftest vil det da føre til at viruset blir mindre farlig, men noen ganger kan det endre f. eks. hvilke overflateproteiner som presenteres for kroppen (det er slik influensavirusene stadig "omgår" immuniteten i befolkningen), eller erhverver egenskaper som gjør det mer smittsomt, eller skaper mer alvorlig sykdom. Dette er strengt tatt nokså sjeldent.

I øyeblikket er det kartlagt over 12.000 ulike mutasjoner. Det har neppe stor betydning for hvordan allmennheten behøver å betrakte trusselen vi står overfor.

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Robert Koch skrev:

Det er lite informasjon å finne akkurat nå. Det er identifisert en ny virusstamme i Trondheim, som sorterer under kategori B.1.5 (du finner en oversikt over virusstammer her: https://cov-lineages.org/index.html). Det er lite informasjon om denne så langt. Fra hva jeg har kunnet finne i internasjonale databaser, vet vi ikke så mye mer enn at denne har et noe kortere S-protein, og at man spekulerer i at den kan være mer smittsom, men det er ikke endelig slått fast.

Forøvrig vil jeg gjerne kommentere litt om mutasjoner, da dette er noe som hauses opp under alle virusutbrudd. Først og fremst: Alle virus muterer absolutt hele tiden. De aller fleste mutasjoner endrer ikke virusets egenskaper i det hele tatt. En sjelden gang, kan det oppstå mutasjoner som endrer virusets egenskaper. Som oftest vil det da føre til at viruset blir mindre farlig, men noen ganger kan det endre f. eks. hvilke overflateproteiner som presenteres for kroppen (det er slik influensavirusene stadig "omgår" immuniteten i befolkningen), eller erhverver egenskaper som gjør det mer smittsomt, eller skaper mer alvorlig sykdom. Dette er strengt tatt nokså sjeldent.

I øyeblikket er det kartlagt over 12.000 ulike mutasjoner. Det har neppe stor betydning for hvordan allmennheten behøver å betrakte trusselen vi står overfor.

Men akkurat den i Trondheim ble jo trukket frem, vet jo at det finne smasse små mutasjoner, men siden de har kommentert akkurat den så virket det litt som de trodde det var en større og mer betydningsfull endring der

Skrevet (endret)

Veldig interessant video med noen viktige klipp:

I følge oppfinneren av PCR-testen, Dr Kary Mullis, kan ikke PCR-testen brukes til å konstatere falske eller positive testresultater, så hvorfor brukes den til nettopp dette? Veldig mye diskusjon om dette i Covid-hysteriet.
Blir vi rundlurt?

Kary Mullis forklarer litt om HIV og PCR-testen (ca 02.00)

I en sekvensen rett etter (5-6 min inn) forklarer han om jakten på dokumentasjonen på at HIV forårsaker AIDS.
Spurte seg frem uten hell. Han spurte også Luc Montagnier (nobelpris-vinneren) og fikk heller ikke noe godt svar. Så ingen hadde altså dokumentasjonen på dette...

Dr Kary Mullis døde høsten 2019 og rakk ikke å uttale seg om PCR-testens bruk til Covid..."synd"?
(Også nobelprisvinner i kjemi 1993).

Særdeles interessant:
How the PCR Covid-19 test works, Dr. Thomas Cowan (hopp til 16.20).

We Are Being Lied To! Here Is How…

Endret av slask
  • Liker 2
Skrevet (endret)
3 timer siden, slask skrev:

Veldig interessant video med noen viktige klipp:

I følge oppfinneren av PCR-testen, Dr Kary Mullis, kan ikke PCR-testen brukes til å konstatere falske eller positive testresultater, så hvorfor brukes den til nettopp dette? Veldig mye diskusjon om dette i Covid-hysteriet.
Blir vi rundlurt?

Kary Mullis forklarer litt om HIV og PCR-testen (ca 02.00)

I en sekvensen rett etter (5-6 min inn) forklarer han om jakten på dokumentasjonen på at HIV forårsaker AIDS.
Spurte seg frem uten hell. Han spurte også Luc Montagnier (nobelpris-vinneren) og fikk heller ikke noe godt svar. Så ingen hadde altså dokumentasjonen på dette...

Dr Kary Mullis døde høsten 2019 og rakk ikke å uttale seg om PCR-testens bruk til Covid..."synd"?
(Også nobelprisvinner i kjemi 1993).

Særdeles interessant:
How the PCR Covid-19 test works, Dr. Thomas Cowan (hopp til 16.20).

We Are Being Lied To! Here Is How…

De fleste oppegående folk blir ikke « lurt» nei. De forstår etter snart 1 år med Covid19 hva viruset innebærer. Du blir definitivt lurt trill rundt selv av de konspirasjonsgreiene dine. 

Endret av J.E
  • Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, J.E said:

De fleste oppegående folk blir ikke « lurt» nei. De forstår etter snart 1 år med Covid19 hva viruset innebærer. Du blir definitivt lurt trill rundt selv av de konspirasjonsgreiene dine. 

Regner med du ikke så videoen og hørte på de kunnskapsrike uttalelsene.
De naive i massene som ikke skjønte det politiske spillet/kuppet etter 2 måneder skjønner det nok ikke nå heller, og er sikkert vant til å bruke feil kilde. Vanskelig å komme ut av uten hjelp.

Skrevet
4 minutter siden, slask skrev:

Regner med du ikke så videoen og hørte på de kunnskapsrike uttalelsene.
De naive i massene som ikke skjønte det politiske spillet/kuppet etter 2 måneder skjønner det nok ikke nå heller, og er sikkert vant til å bruke feil kilde. Vanskelig å komme ut av uten hjelp.

Skal innrømme at jeg denne ikke så på videoen. Men jeg har sett på flere andre videoer du har lagt ut. Og det imponerer ikke. Får se etter om jeg skal se den for underholdningen sin skyld for det er ganske latterlig. Du mener at massene må omvendes? En grunn til at du og et par andre er i mindretall... Så er jeg egentlig drit nysgjerrig på hvem er du? Og om du bruker fastlege eller om du nøyer deg med healer? 🤣

• Liker 3
Skrevet
9 hours ago, rosemarin said:

Men akkurat den i Trondheim ble jo trukket frem, vet jo at det finne smasse små mutasjoner, men siden de har kommentert akkurat den så virket det litt som de trodde det var en større og mer betydningsfull endring der

Det er mistanke om at denne varianten er mer smittsom, men det er - ut fra hva jeg har sett dokumentasjon på - ikke bekreftet. Jeg vet at det jobbes med det, men det er veldig sparsomt med opplysninger å finne nå.

Skrevet

Hva vil skje når det blir mer kjent at PCR-testen er helt ubrukelig til det helsemyndighetene bruker den til i dag?
Troverdigheten til vår regjering og helsemyndigheter vil naturligvis pulveriseres, men går det an å pulverisere pulverisert pulver?

For de som forstår tysk og kan lese norsk. En kort infovideo med Dr Reiner Fuellmich, advokaten som for tiden jobber med saken "forbrytelsen mot menneskeheten".

PCR TEST UBRUGELIG! INDSTIL ØJEBLIKKELIGT!" (DR. REINER FUELLMICH)
https://www.bitchute.com/video/ntD4RLOZ3WIP/

exlkusiv_interview_gigantische_klage_geg

5RLNeArqpLLB_640x360.jpg

Skrevet

Hvem er Dr Drosten?
Han omtales som oppfinneren av PCR-testen. Men var ikke det Dr Kary Mullis?  Hmm....
Var det Mullis som utviklet PCR-teknikken (Polymerase Chain Reaction)?  Og Drosten tok dette videre i bruk for Covid?
Noen kaller ham Tysklands Dr Fauci også. Det var kanskje OK frem til nå.

Uansett vil Dr Drosten oppleve hardt vær fremover...

Gigantische Klage gegen Prof. Christian Drosten & Umfeld – Exklusiv-Interview mit Dr. Fuellmich

Jeg er lite stødig på tysk, så jeg må ty til "Goo Trance Late", og det tilfører hverdagen litt humor.
(Gigantisk søksmål mot professor Christian Drosten og omegn - eksklusivt intervju med Dr. Fyll meg)

Den tysk-amerikanske advokaten Dr. Reiner Fuellmich har satt sammen et juridisk team i toppklasse i flere måneder. Blant rådgiverne er eksperter som forbereder en klassesaksjon av enestående, historiske proporsjoner.

Artikkel 21. sept. 2020, samt video/lyd-intervju med Dr Reiner Fuellmich
https://revealthetruth.net/2020/09/21/gigantische-klage-gegen-prof-christian-drosten-umfeld-exklusiv-interview-mit-dr-fuellmich/

German lawyer to pursue “Biggest Tort Case Ever” against “Corona Fraud Scandal” PT 2
http://vergereport.com/2020/10/dr-reiner-fuellmich-who-2/

Artikkelen inneholder også den kjente videoen der Dr Fuellmich orienterer om den aktuelle Covid-saken "forbrytelse mot menneskeheten". Diverse sitater fra videoen er listet i tekstform med tidsangivelse.

Drosten-240x300.jpg

Skrevet

@slask

Vennligst sett deg inn i hva en PCR-test er, og hvordan den brukes. Det du poster er renspikket tull.

Skrevet
39 minutter siden, Robert Koch said:

@slask

Vennligst sett deg inn i hva en PCR-test er, og hvordan den brukes. Det du poster er renspikket tull.

Du må snakke til et betydelig større "publikum" enn bare meg.
Ser du ikke at dette temaet diskuteres i langt større omfang enn her inne?
Du ønsker kanskje ikke å innse det...?

Skrevet
3 minutter siden, slask said:

Du må snakke til et betydelig større "publikum" enn bare meg.
Ser du ikke at dette temaet diskuteres i langt større omfang enn her inne?
Du ønsker kanskje ikke å innse det...?

Hva jeg ønsker og ikke, er ikke opp tl deg å definere.

Kan du forklare meg med egne ord hvorfor du mener PCR er ubrukelig? 

(Du er vel klar over at PCR er en metode, og ikke en test utviklet spesielt for å påvise genetisk materiale fra SARS-CoV-2?)

Skrevet (endret)
On 10/29/2020 at 4:08 PM, Robert Koch said:

Hva jeg ønsker og ikke, er ikke opp tl deg å definere.

Kan du forklare meg med egne ord hvorfor du mener PCR er ubrukelig? 

(Du er vel klar over at PCR er en metode, og ikke en test utviklet spesielt for å påvise genetisk materiale fra SARS-CoV-2?)

Hvis du ikke gidder å se noen minutter av videoene jeg legger ut, så forteller det meg at jeg sparer fornuftig tid ved å ikke lage sammendrag for deg, for du ønsker heller at saken begraves i trådsmørja enn at det diskuteres.

Videoen "we are being lied to" (posten ovenfor), har en sekvens hvor Dr Thomas Cowan forklarer tydelig (ca 16+ min ut i videoen. Linken tar deg automatisk på rett sted).

Endret av slask
  • Opprett ny...