ella_b Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Heisann! Dere som har barnehagebarn i Bergen, hvilken vattert dress bruker barnet deres på senhøsten og vinteren? Er det noen dere kan anbefale, evt merker/modeller jeg absolutt burde unngå? Flyttet til Bergen i fjor høst og hadde med en vinterdress som hadde fungert helt supert i Oslo, og som jeg trodde var vanntett, men tydeligvis er "vanntett" helt forskjellige ting i Oslo og Bergen... Vi kom oss gjennom sesongen da, men nå er altså tiden inne for å kjøpe ny og jeg er på utkikk etter tips. Vet at mange bruker Kattnakken vinterregndress, men disse er dessverre klin umulig å få tak i akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Vi har vinterdress fra Kaph-Ahl, merket Kaxs (usikker på stavemåte). Den fungerte helt supert forrige mildt sagt fuktige Bergens-vinter, og kjøpte en ny i år i større størrelse. Anonymkode: 70729...465 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg har også god erfaring med Kaxs men fant en annen dress som er enda bedre, fra Stormberg. Den er lettere i vekt, og tørker fortere enn Kaxs, og like vanntett. Men nå vet jeg ikke nøyaktig modell, og kan ikke sjekke nå, dessverre. Anonymkode: b2990...80a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå