Gjest eminel Skrevet 21. september 2002 #1 Del Skrevet 21. september 2002 Her går det i italiensk mat. All verdens pastaretter, lasagne og pizza elsker jeg!! Det sier jeg aldri nei til. Kinesisk mat kommer som en god nummer to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 21. september 2002 #2 Del Skrevet 21. september 2002 hmm.. tja.. italiensk er veldig godt ja.. det er kinesisk også.. Tror de står like høyt hos meg jeg. Mexicansk er også veldig godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. september 2002 #3 Del Skrevet 21. september 2002 Meksikansk og tyrkisk Hadde tacos til middag idag *smatte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. september 2002 #4 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg liker indisk best jeg og spansk er også godt (tapas). Er glad i litt sterke retter med mye smak! Italiensk og mexicansk er jeg litt lei nå. Har vært fast lørdagskos i flere år. God gammeldags norsk kost er også bra. Kokte poteter, hjemmelaget saus og kjøttkakene til mor. Eller raspeball med stekt flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 22. september 2002 #5 Del Skrevet 22. september 2002 Taco/Tortillas, Biff Chop Suey og ellers STERK mat er det aller beste jeg kan få! mmm..... Spiste Biff Chop Suey i går (ute), det var lenge siden sist...mmmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 25. september 2002 #6 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg liker alt mulig jeg! Men tror meksikansk, italiensk og thai er favorittene... Skifter hele tiden, alt til sin tid. God gammel norsk husmannskost er også utrolig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 #7 Del Skrevet 25. september 2002 Italiensk er favoritten, elsker alt av pasta:) Ellers, fiskeboller og fiskepinner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaffelrøre Skrevet 28. september 2002 #8 Del Skrevet 28. september 2002 indisk er digg! gresk også! ellers er det mye bra vegetarmat (jeg er ikke veggis..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 30. september 2002 #9 Del Skrevet 30. september 2002 Meksikansk *sikler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 30. september 2002 #10 Del Skrevet 30. september 2002 Er veldig glad i klassisk italiensk mat av alle slag, spesielt de litt mer "uvanlige" rettene som ikke er så vanlig å få tak på her i Norge... *sikler ved tanken på hvitvinsdynkede sandskjell og gleder seg til neste Romatur* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå