Gå til innhold

Dårlig tegn at han ikke lenger vil holde hender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboende på fjerde året. Vi har hatt det bra og dette med å leie hverandre når vi går ute blant folk har vært en koselig ting som jeg alltid har likt. 

I sommer endret det seg. Når jeg prøver å ta hånda hans stryker han meg på ryggen og tar hendene i lomma. Eller han kysser meg på hånda og tar hendene i lomma. 

Jeg vet det er mange par som ikke leier hverandre og som er ok med det. Men for meg er det veldig trist at han ikke vil det mere. Føler meg dum når jeg går ute og kjæresten dilter etter meg omtrent som et barn. 

Anonymkode: bc611...387

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke dårlig tegn. Han kysser deg jo, koser på deg. Han ønsker bare ikke å holde hender når dere er ute. 

Synes du andre par som ikke holder hender ser ut som den ene dilter etter akkurat som et barn? 

Synes du skal snakke med han om dette så forklarer han deg hvorfor han ikke ønsker å holde hender i offentligheten lengre. 

Anonymkode: 33008...bb2

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei det er ikke dårlig tegn. Han kysser deg jo, koser på deg. Han ønsker bare ikke å holde hender når dere er ute. 

Synes du andre par som ikke holder hender ser ut som den ene dilter etter akkurat som et barn? 

Synes du skal snakke med han om dette så forklarer han deg hvorfor han ikke ønsker å holde hender i offentligheten lengre. 

Anonymkode: 33008...bb2

Når jeg ser par hvor mannen dilter etter så har jeg alltid tenkt at han er lei forholdet, at han ikke vil bli sett med henne, eller at han da har mulighet til å titte på sexy damer som går forbi. 

• Liker 6
Skrevet

Å holde hender er ikke noe for alle, koselig en sjeldent gang iblant, men mer enn det blir for kvelende. 

Anonymkode: 31a07...e81

• Liker 2
Skrevet

Hvordan er det å ikke holde hender å "dilte etter"...? Mener du at du dilter etter venner når du ikke holder dem i hendene..? 

Anonymkode: 80695...4bd

• Liker 7
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser par hvor mannen dilter etter så har jeg alltid tenkt at han er lei forholdet, at han ikke vil bli sett med henne, eller at han da har mulighet til å titte på sexy damer som går forbi. 

Så det det bunner ut i er at du vil holde hender for å vise at han er din. 

Anonymkode: 8dcbb...537

• Liker 6
Skrevet

Om dere alltid har holdt hender men det plutselig tok slutt i sommer, så kan det være at han enten aldri likte å holde hender og har endelig bestemt seg for å endre på det nå. Eller så kan det være at han flørter med andre damer, og vil ikke at noen av disse skal se ham leie hender med deg. Eller så er han usikker på følelsene sine for deg og er ikke så gira på å holde hender.

Anonymkode: 067a3...6cc

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg hadde syntes det var rart hvis dere har gjort det frem til nå også plutselig vil han ikke mer. Jeg liker å holde hender eller holde rundt armen ute, fordi det er koselig og fordi ellers så går han så mye fortere enn med med de lange bena sine. Men kanskje han aldri likte å holde hender ute. Mange synes det er flaut og klengete. Kan du ikke bare spørre han egt?

Endret av Badbunny
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor snakker dere ikke om det? ♥️

Ta det opp fra ditt perspektiv uten å kritisere: «Jeg synes det er så fint å holde hender når vi er ute.....I det siste opplever jeg at du har trukket deg litt unna når jeg vil ta hånden din. Da blir jeg litt usikker på om noe er galt».

Ingen her inne kan vite hvorfor det er slik så dette er eneste løsning.

Anonymkode: 15178...2d2

• Liker 2
Skrevet

Det var et tegn på manglende følelser fra hans side i et tidligere forhold jeg var i en gang. Min nåværende samboer er heller ikke glad i å holde hender ute, men slik har det alltid vært. For meg er det alltid et rødt flagg når noens oppførsel endrer seg etter såpass lang tid. 

Anonymkode: 1ea54...67d

• Liker 4
Skrevet

Det er endringen som er varsellampen her. Hos oss merket jeg starten på nedturen, den dagen hun sluttet å kysse meg på dagtid. Alle "hei" og "hadet" gikk over til tørre nuss. 

Anonymkode: f9025...6b1

• Liker 2
Skrevet

Hos min eks var det et av de første tegnene jeg la merke til da jeg skjønte at det kom til å bli slutt, men det trenger jo ikke bety det for alle.

Anonymkode: ca599...cd1

Skrevet

Det var dessverre et dårlig tegn i mitt forrige forhold. I begynnelsen tok han alltid hånden min, men i månedene før det ble slutt ville han ikke leie meg lenger. Snakk med kjæresten din du, TS. 

Anonymkode: 53a6d...363

• Liker 3
Skrevet

Ja, det er ett dårlig tegn. 
x-en min sluttet plutselig å holde hennes da vi var ute. Alltid når jeg skulle holde hånda hans slapp han hånda mi og latet som at han skulle gjøre noe på tlf eller andre ting. 
viste seg at han var utro mot meg og at han hadde fått elskerinna til å tror at han bor med meg bare på grunn av barna men at vi ikke er sammen. Sånn at hvis hun eller noen hun kjente så meg med han, var det ikke så ille men å se oss holde hender derimot... det hadde vært noe annet... 

Anonymkode: eb80b...6aa

• Liker 3
Skrevet

Et dårlig tegn hvis det har endret seg.

Anonymkode: def94...ad4

• Liker 2
Skrevet
På 28.10.2020 den 9.58, AnonymBruker skrev:

Så det det bunner ut i er at du vil holde hender for å vise at han er din. 

Anonymkode: 8dcbb...537

Godt poeng.

Alltid varsellamper når partnere blir eiesyke og sjalu for hver minste ting/vesen, da er det sykelig.

Å holde hender skal man gjøre fordi man har lyst, ikke som erstatning halsbånd.

• Liker 2
Skrevet

Akkurat denne sommeren, som jo har vært ganske spesiell, så er det vel ikke så rart at en unngår å holde hender ute?

Fokus på håndvask, håndsprit og rene hender.

Jeg liker heller ikke holde hender sånn som situasjonen er nå. 

Anonymkode: 45fe8...700

Skrevet

Jeg synes også det er rart at han har gått fra å gjøre det til å plutselig ikke ville. Personlig er jeg ikke så glad i å holde hender, og vil heller holde armen hans. Ville ha kjent meg litt avvist hvis gjentatte forsøk på å gjøre det bare leder til at han tar hendene i lomma. Da ville jeg nok ha spurt hva som foregår. 

Anonymkode: 07fbe...da0

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat denne sommeren, som jo har vært ganske spesiell, så er det vel ikke så rart at en unngår å holde hender ute?

De er jo samboere. 

Anonymkode: 07fbe...da0

• Liker 4
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avstår du fra sex også da?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...