Gjest ukjent93 Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 (endret) . Endret 29. oktober 2020 av ukjent93
Anciol Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Her ville jeg skaffet en god advokat og klaget til fylkesmannen , angående rektor og skole som ikke gjorde jobben med å stoppe mobbing med en gang! 19
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 Mange av mobbere har problemer med seg selv, eller det skjer ting i hjemmet son gjør at de oppfører seg idiotisk. Andre er feige nikkedukker. De som har noe mellom ørene sliter med dette som voksen. Bestem deg for at de ikke skal ødelegge resten av livet ditt. Kom deg videre og se fremover og ikke bakover. Mange har opplevet det samme som deg. Du bestemmer over ditt liv. Gjør noe med det ❣️❣️❣️ Ikke vær bitter og lei resten av livet. Du Ee så mye mer verdt enn feige plageånder fra skoletiden 🥰 Anonymkode: 5f3ec...eeb 7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mange av mobbere har problemer med seg selv, eller det skjer ting i hjemmet son gjør at de oppfører seg idiotisk. Andre er feige nikkedukker. De som har noe mellom ørene sliter med dette som voksen. Bestem deg for at de ikke skal ødelegge resten av livet ditt. Kom deg videre og se fremover og ikke bakover. Mange har opplevet det samme som deg. Du bestemmer over ditt liv. Gjør noe med det ❣️❣️❣️ Ikke vær bitter og lei resten av livet. Du Ee så mye mer verdt enn feige plageånder fra skoletiden 🥰 Anonymkode: 5f3ec...eeb Vet du hva å unnskylde mobbere, er latterlig. Blir kvalm. Til TS, veldig leit du har opplevd dette Ville gjort som @Anciol sier, skolen fortjener en skikkelig smell for å ikke ha gjort noe.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #5 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg håper noen av dem er her inne og skammer seg noe så inderlig, og så håper jeg at karma allerede har bitt dem så innmari grundig! Feige, dumme, onde nek. Anonymkode: e4831...205 7
Gjest ukjent93 Skrevet 28. oktober 2020 #6 Skrevet 28. oktober 2020 (endret) På 28.10.2020 den 7.38, AnonymBruker skrev: Mange av mobbere har problemer med seg selv, eller det skjer ting i hjemmet son gjør at de oppfører seg idiotisk. Andre er feige nikkedukker. De som har noe mellom ørene sliter med dette som voksen. Bestem deg for at de ikke skal ødelegge resten av livet ditt. Kom deg videre og se fremover og ikke bakover. Mange har opplevet det samme som deg. Du bestemmer over ditt liv. Gjør noe med det ❣️❣️❣️ Ikke vær bitter og lei resten av livet. Du Ee så mye mer verdt enn feige plageånder fra skoletiden 🥰 Anonymkode: 5f3ec...eeb . Endret 29. oktober 2020 av ukjent93
Gjest ukjent93 Skrevet 28. oktober 2020 #7 Skrevet 28. oktober 2020 (endret) På 28.10.2020 den 7.42, Catalina Culès skrev: Vet du hva å unnskylde mobbere, er latterlig. Blir kvalm. Til TS, veldig leit du har opplevd dette Ville gjort som @Anciol sier, skolen fortjener en skikkelig smell for å ikke ha gjort noe. . Endret 29. oktober 2020 av ukjent93
Gjest ukjent93 Skrevet 28. oktober 2020 #8 Skrevet 28. oktober 2020 (endret) På 28.10.2020 den 7.35, Anciol skrev: Her ville jeg skaffet en god advokat og klaget til fylkesmannen , angående rektor og skole som ikke gjorde jobben med å stoppe mobbing med en gang! . Endret 29. oktober 2020 av ukjent93
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #10 Skrevet 28. oktober 2020 Forbanna drittmennesker😠 Anonymkode: acb65...42e 1
youcancallmejune Skrevet 28. oktober 2020 #11 Skrevet 28. oktober 2020 Tøft gjort å skrive disse ordene. Jeg håper virkelig de leser det og skammer seg lagt inn i sjela. Og enda mer håper jeg at det går deg bra videre i livet. At du klarer å reise deg og få en fin fortsettelse på det selv om det har vært en tøff reise så langt. Jeg heier på deg! 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #12 Skrevet 28. oktober 2020 Enig med ovenstående, du bør saksøke. Det høres helt for jævlig ut, utrolig at ikke rektor tok tak. Med din bakgrunn og kreftsyk mor er det vanskelig å forstå hvordan folk kan oppføre seg slik. Hun jenta som hadde sex med 11-åring da hun var 13, høres forøvrig skadet ut. En 13-åring som bruker sexskryt for å få oppmerksomhet, har sannsynligvis ikke så mye selvfølelse eller selvrespekt. Det virker det som du har, tross de skadene du forståelig nok har fått. Så kanskje det kan hjelpe å tenke på dem som stakkarslige og litt lost? Men skolen bør uansett stilles til ansvar. Anonymkode: 90b63...c39 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #13 Skrevet 28. oktober 2020 Så utrolig tøff du er❤❤. Det skjærer meg langt inne i hjerterota å lese hva du har opplevd...😥. Jeg ble også utsatt for mobbing og utestengelse på barne og ungdomsskolen. Vet hvor jævler det er. Dette ødela for en eventuell solid utdannelse. Jeg var flink på skolen, men hadde så liten selvfølelse og selvtillit + at jeg ble veldig folkesky. Jeg begynte å jobbe fulltid som 17 åring, fikk fagbrev med beste resultat der, og endelig ble godtatt for den jeg er. Nå er jeg leder for en stor avdeling, og har nulltoleranse på mobbing og utestengelse. Aldri gi opp!!💪💪. Er enig med de over her. Gå videre med saken din. Skolen har brutt loven!! Lykke til videre.. Jeg heier på deg❤ Anonymkode: eb9dc...e21 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #14 Skrevet 28. oktober 2020 Det ble nok for mye pølse i vaffel på dem og derfor ble de så slemme Tenk på at alle de som har behandlet deg dårlig må leve med at de har vært slemme og behandlet et annet menneske som dritt, mens du har vissheten om at du er et godt menneske selv om du har og har hatt det tøft. De kan egentlig aldri slippe unna sannheten om at de er mobbere og den byrden må de bære. Anonymkode: c4454...a0b 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #15 Skrevet 28. oktober 2020 Håper inderlig noen av dem leser dette. Anonymkode: 45ea0...7da 2
Silva Pluvialis Skrevet 28. oktober 2020 #16 Skrevet 28. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håper inderlig noen av dem leser dette. Anonymkode: 45ea0...7da Det håper jeg også, og at du får en real beklagelse. Forferdelig å lese hva du har blitt utsatt for. Mobbing er fryktelig skadelig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #17 Skrevet 29. oktober 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange av mobbere har problemer med seg selv, eller det skjer ting i hjemmet son gjør at de oppfører seg idiotisk. Andre er feige nikkedukker. De som har noe mellom ørene sliter med dette som voksen. Bestem deg for at de ikke skal ødelegge resten av livet ditt. Kom deg videre og se fremover og ikke bakover. Mange har opplevet det samme som deg. Du bestemmer over ditt liv. Gjør noe med det ❣️❣️❣️ Ikke vær bitter og lei resten av livet. Du Ee så mye mer verdt enn feige plageånder fra skoletiden 🥰 Anonymkode: 5f3ec...eeb Det er ikke alltid foreldrene sine skyld. Det kan være medfødt, det kan være andre slektninger i familien som gjør at mobberne har det vondt. Mobberne kan ha opplevd voldtekt etc, at mamma og pappa skilles, at et søsken er syk og eller dør. Mtp at de sier de ikke vet hvorfor de var slemme mot Ts. Barn skjønner ikke alltid følelsene sine og utfører destruktive handlinger når det er kaos innvendig og når voksne ikke veileder de. jeg synes ellers resten av kommentaren din er direkte tåpelig, ufin og usympatisk. Du kan bare holde deg unna tråden om du eller andre må komme med tull. Her skal vi hjelpe. Ts: er vondt å lese alt du har gått igjennom. Har du snakket med mobberne i ettertid? Synes du også skal saksøke skolen. Har selv opplevd mobbing og trakassering og dritt gjennom oppveksten, fra barnehage ut videregående, på nettet og i relasjoner med feil mennesker i feil og giftig miljø og har hatt enkelt episoder med menn og mennesker som har oppsøkt meg på gata og i jobb. Det er de voksne som lærer barna, voksne er som regel de verste. Anonymkode: b35fd...051 2
Gjest ukjent93 Skrevet 29. oktober 2020 #18 Skrevet 29. oktober 2020 (endret) . Endret 29. oktober 2020 av ukjent93
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #19 Skrevet 29. oktober 2020 Så utrolig trist at du ble behandlet slik 😔 Jeg håper de tenker på hva de har gjort og ikke oppdrar sine barn på lignende måte. Anonymkode: 0c396...e50
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #20 Skrevet 29. oktober 2020 Mobbing er noe av det værste. Og skoler er veldig ofte altfor tafatte når gjelder å håndtere dette. Det irriterer meg grenseløst at det ikke er større konsekvenser for mobbere... Anonymkode: aa1c2...9fd 1
Anbefalte innlegg