Lillyann Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Har en datter på 10 år, hver dag er det et evig mas om å få tiktok, jeg har sagt at det ikke er aktuelt, at dette er en app med aldersgrense 13 år og at det finnes mye der som hun er for ung til å se. Jeg er prinsippfast på det, ungene får ikke some før de er 13 minst. Så er det hund eller katt, hun vil ha en av delene. Har sagt kanskje om noen år men nå passer det ikke med verken hund eller katt, vil at lillesøsteren hennes skal bli større før det blir aktuelt med dyr. Men det er det evige gnålet hver eneste dag, tiktok, hund eller katt. Jeg klikker snart, hun tar ikke et nei for et nei. Noen som har noen gode tips å komme med for å få slutt på dette evige maset.
Irja Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Når du har sagt nei og hvorfor såpass mange ganger, så må det vel gå an å ignorere. Hun er 10 år og har fått forklart hvorfor mange ganger. 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 Svar nei en siste gang, og at du fremover ikke kommer til å svare når hun spør. Ignore it Anonymkode: 4e709...ae5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 Si at hvis hun ikke slutter å mase får hun ikke tik tok før hun er 18 år. Hvis hun vil ha tik tok må hun vente til hun er gammel nok også kan dere snakke om det da. Anonymkode: 2f3ac...f4f 2
Ulrikke Skrevet 29. oktober 2020 #5 Skrevet 29. oktober 2020 Hadde aldri giddet å svare henne hvis hun har fått forklart hvorfor så mange ganger, og hun er såpass stor. Ta det opp med henne en gang hun IKKE maser, at du har forklart hvorfor hun ikke kan få det. Lurer hun på noe om de tkan hun spørre da. Og informer om at du heretter ikke kommer til å svare eller diskutere det når hun spør. Gjennomfør, ikke bit på nye varianter av argumentene. Mas har en tendens til å få fram heksemammaen i meg 😉 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #6 Skrevet 29. oktober 2020 On 10/28/2020 at 1:08 AM, Lillyann said: Men det er det evige gnålet hver eneste dag, tiktok, hund eller katt. Jeg klikker snart, hun tar ikke et nei for et nei. Noen som har noen gode tips å komme med for å få slutt på dette evige maset. Det er kun gnål hver eneste dag fordi du tillater det og lar henne gnåle uten konsekvenser. Det er DIN skyld. Si hun skal slutte. Hvis hun spør igjen blir det konsekvenser. Ingen godteri/telefon/dessert osv. i en uke. La henne sitte på rommet og hyle så lenge hun orker. Anonymkode: 9a288...a35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå