AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Del Skrevet 28. oktober 2020 Jeg er blond, antakelig mellom 8 og 9, og liker å ha litt lyse striper i håret. Tok det hos frisøren sist, folie, masse tette striper og det var fint i tre uker før etterveksten så helt fæl ut. Måtte farge håret tilbake til min naturlige farge. Har nå lyst på striper igjen, men uten den stygge etterveksten. Skjønner at det blir litt ettervekst uansett, altså. Jeg lurer på om jeg kan be en frisør om å stripe håret mitt på en mer naturlig måte sånn at det bare blir "litt her og litt der" og at jeg kan gå med høy hestehale (som på bildet) uten at det blir en så tydelig overgang? Er det best å stripe uten folie da? Hva skal jeg be om? Er dette noe en lærling vil skjønne? Anonymkode: f44d5...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Del Skrevet 28. oktober 2020 Baylayage eller hvordan man skriver det 😅 Da grer de inn blekingen øverst og så blir det lysere nedover. Da får man en jevn overgang Anonymkode: 7a031...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 28. oktober 2020 #3 Del Skrevet 28. oktober 2020 Stemmer også for bayalage. Da har du din naturlige farge i bunn og kan velge selv når du ønsker å friske det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Del Skrevet 28. oktober 2020 4 timer siden, EmKay skrev: Stemmer også for bayalage. Da har du din naturlige farge i bunn og kan velge selv når du ønsker å friske det opp. Ok, kanskje det er tingen da. Så da vil det ikke bli en skarp kant på en måte (HER er din farge og HER er zebrastripene)? Kan lærlinger dette, eller er det en vanskelig teknikk? Brukes folie eller? Anonymkode: f44d5...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #5 Del Skrevet 28. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, kanskje det er tingen da. Så da vil det ikke bli en skarp kant på en måte (HER er din farge og HER er zebrastripene)? Kan lærlinger dette, eller er det en vanskelig teknikk? Brukes folie eller? Anonymkode: f44d5...96c Når det gjøres ordentlig så skal det ikke være noen tydelig overgang nei 😊 Jeg har det nå, gjorde det for 3 mnd siden og det ser bra ut enda 😁 Jeg gjorde det hos lærling og 😊 Balayage har vært skikkelig populært i et par år nå så jeg tipper det er noe de blir lært ganske fort. Anonymkode: 7a031...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå