Gå til innhold

Hvilke amme BH til rimelige priser anbefaler du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere. Jeg føder om ikke så lenge og sliter veldig med å skaffe meg amme bhm det er ganske ukjent for meg og jeg er størrelse 75 B. Jeg lurer bare på om hvorfor jeg ikke finner samme str i butikkene? Hvordan er disse str er de annerledes? 

Hvilken har du kjøpt og hvilken er de beste? Så lenge de ikke er for dyre da. Kom gjeeerne med det dere har dette vil hjelpe veldig! ❤️

Anonymkode: e686b...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lindex sine! Billige, myke, praktiske, elastiske så tilpasser seg puppestørrelse i konstant endring. Str er s,m,l,xl og tror XXL og, prøv oppå bhen du har og velg en litt romslig for melka gjør dem gjerne større.

Anonymkode: 7ff37...c68

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex har forøvrig også gravidtruser til å trekke over magen, de eneste jeg kunne bruke komfortabelt på slutten.

Anonymkode: 7ff37...c68

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.lindex.com/no/p/7464072-70-hvit-amme-bh

Jeg sverger til disse! Både i svangerskap med voksende ømme pupper og ved amming. Helt nydelige, som faktisk ser og føles litt ut som ordentlig BH og ikke bare noen tøyfiller. 

De er spileløse og sykt deilige, men gir fortsatt god støtte og fine pupper. Er som en skikkelig bra spileløs bh.

Jeg hater de BHene i vanlig størrelse da jeg får enorme svangerskapspupper og ammepupper, men fortsatt er smal ellers. 74E har jeg i disse BHene 😅

Anonymkode: 20d8a...474

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med vanlige størrelser så mener jeg s, m, l,. Xl, osv... jeg er s i vidde med puppene er xxl, så da funker ikke slike bher

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Med vanlige størrelser så mener jeg s, m, l,. Xl, osv... jeg er s i vidde med puppene er xxl, så da funker ikke slike bher

Samme problem her, men kjøpte en billig ammebh først i L. Også kjøpte jeg en dyrere på undertøysbutikk etter noen uker

Anonymkode: 883bd...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hm sine. 

Jeg ville begynt med en eller to. Jeg måtte bruke de aller største ull-innleggene som var å få tak i, grunnet tette melkeganger hele tiden, så de jeg opprinnelig kjøpte som var sånne små ser-ut-som-vanlig-bh-er var ubrukelige.. Jeg måtte kjøpe nye, og da kjøpte jeg sånne store, som ser ut som sportsbh'er nærmest. 

Anonymkode: 74eb5...540

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med de i bomull fra bonprix. Cupstørrelser så var lett å finne en som passet. Billig er de og 😊

Anonymkode: af16a...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2020 den 6.05, AnonymBruker skrev:

Hadde samme problemet. Endte opp med å bruke masse penger på billige og/eller spileløse greier som ikke fungerte i det hele tatt. De eneste som har fungert for meg er de som koster litt (som alltid med bher, hurra for str 65G til vanlig). Den beste for meg, som jeg fikk tips om fra ei venninne, er denne:

https://www.zalando.no/elomi-molly-nursing-bra-boeyle-bh-black-e0781a00l-q11.html

Anonymkode: a31d2...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme størrelse som det. Jeg kjøpte to pakningene på HM og KappAhl. De funket fint for meg! Brukte dog ikke slike med spiler, bare sånn «tøy» bh om det gir mening 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...