AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #21 Skrevet 28. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tabuer innen sex er det garantert mange varianter av. Hva er seksuelt tabu for deg? Er det noe du kan tenke deg å teste ut eller holder det med fantasien? Anonymkode: 36d83...1bd Finnes det noe tabu i sex da ??? Selv har jeg sittet på fanget , med tissen til typen min inni seff, på en benk i Maridalen med andre bare 20 cm unna 🙂 Deilig 🙂 Anonymkode: e8c3a...c80
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #22 Skrevet 28. oktober 2020 Det eneste som er tabu er det som er forbudt ved lov. Og det er det ofte en god grunn til. Har mange wetsex-fantasier, men de er ikke tabu, de er bare sære for de fleste. Anonymkode: d25a0...cc1
LiseTV Skrevet 28. oktober 2020 #23 Skrevet 28. oktober 2020 Har alltid drømt om sex med minst 5 mørkhudet menn, og det uten kondom.Blir nok alldri. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #24 Skrevet 28. oktober 2020 En gjeng sexy damer som stripper for meg før de tar meg etter tur...skikkelig orgie😁 Anonymkode: f357c...f66
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #25 Skrevet 28. oktober 2020 21 timer siden, Oppgitt78 skrev: Nææ.. Ikke egentlig.. Unge kvinner er oftere «kjipe» i senga enn sine litt eldre medsøstre. Jepp ! Har du først prøvd ei eldre dame av rette sorten, går du ikke tilbake. Sex blir aldri så glovarm som mellom ei het, moden og lengtende kvinne og en kåt ung mann. MANN, ikke guttunge. Anonymkode: 11122...114 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #26 Skrevet 28. oktober 2020 Eg har ein bleiefetish eg ikkje lever ut. Skjønner ikkje kvifor eg har den, synest det er sikkelig sært. Sist gang eg hadde på meg bleie var i 2016, fekk nesten oegasme med ein gang. Det som sjokkerer meg er kor seint eg oppdaget den og kor tent eg faktisk ble. Kva anna forvridde greier kan eg tenne på då? Anonymkode: 141c7...2eb
Hannah80 Skrevet 28. oktober 2020 #27 Skrevet 28. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eg har ein bleiefetish eg ikkje lever ut. Skjønner ikkje kvifor eg har den, synest det er sikkelig sært. Sist gang eg hadde på meg bleie var i 2016, fekk nesten oegasme med ein gang. Det som sjokkerer meg er kor seint eg oppdaget den og kor tent eg faktisk ble. Kva anna forvridde greier kan eg tenne på då? Anonymkode: 141c7...2eb Så sært er det vel ikke. Å tenne på bleier er en ganske vanlig fetisj. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #28 Skrevet 28. oktober 2020 Fantaserer om å bli tatt av mange menn etter hverandre (uten å måtte suge de alle først 🙈).. Gjerne mens de ser på og smårunker. Gjerne at noen av de kliner med meg eller hverandre eller tar på hverandre samtidig. (nei, ingen andre kvinner i den fantasien. Ikke nok selvtillit til andre kvinner i bildet🙈) Anonymkode: 21750...0fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå