Gå til innhold

Tabu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tabuer innen sex er det garantert mange varianter av. Hva er seksuelt tabu for deg? Er det noe du kan tenke deg å teste ut eller holder det med fantasien?

Anonymkode: 36d83...1bd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ha sex med noen utendørs etter badstu...men jeg tror det holder med fantasien😀

Anonymkode: f357c...f66

• Liker 1
Skrevet

Sex med flere menn samtidig, kanskje 3 stk. Men blir nok aldri å skje så lenge jeg er i et forhold😂 vet heller ikke om jeg hadde klart å «håndtere» det på ekte vs hvordan jeg ser det for meg i fantasien. Så forblir der inntil videre

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ha sex med noen utendørs etter badstu...men jeg tror det holder med fantasien😀

Jeg om min kone (nå ex-kone) hadde sex i utendørs boblebad på Grand Canaria, på dagtid med folk bare noen meter unna. Det var pirrende og litt "forbudt" 😉 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Badbunny skrev:

Sex med flere menn samtidig, kanskje 3 stk. Men blir nok aldri å skje så lenge jeg er i et forhold😂 vet heller ikke om jeg hadde klart å «håndtere» det på ekte vs hvordan jeg ser det for meg i fantasien. Så forblir der inntil videre

Du kjenner jo mannen din best og vet vel om han er med på å dele deg med flere menn eller ikke. Av og til er det kanskje best å la det være en fantasi?

Skrevet
1 minutt siden, remix2020 skrev:

Du kjenner jo mannen din best og vet vel om han er med på å dele deg med flere menn eller ikke. Av og til er det kanskje best å la det være en fantasi?

Det er han absolutt ikke med på og kommer aaaldri til å spørre om det heller. Jeg hadde også nektet å dele han med andre kvinner😅 så ja det forblir en fantasi så lenge jeg er i et forhold

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en fantasi som ikke forsvinner. Er en mann som snart er 50, men som fantaserer om sex med unge jenter ( tror mange menn gjør det). For å gjøre fantasien enda mer tabu, kan jeg fantasere om unge kristne eller muslimske jenter. Da blir det bare mer tabu 😄. Blir nok med fantasiene....

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har en fantasi som ikke forsvinner. Er en mann som snart er 50, men som fantaserer om sex med unge jenter ( tror mange menn gjør det). For å gjøre fantasien enda mer tabu, kan jeg fantasere om unge kristne eller muslimske jenter. Da blir det bare mer tabu 😄. Blir nok med fantasiene....

Det er vel alle eldre menns fantasi å ligge med unge😂

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Badbunny skrev:

Nææ.. Ikke egentlig.. 

Unge kvinner er oftere «kjipe» i senga enn sine litt eldre medsøstre. 

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Badbunny skrev:

Ja det har du nok rett i 😉 . Hadde for noen år siden en avtale med et par på 60+ hvor mannen likte å se på at kona hadde sex med andre menn. Dessverre trakk de seg 😪

Skrevet

For min del, godt voksen mann, er det vel så spennende å tenke en litt voksen kvinne med erfaring.

Skrevet
2 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Nææ.. Ikke egentlig.. 

Unge kvinner er oftere «kjipe» i senga enn sine litt eldre medsøstre. 

Auch... hilsen en i 20 årene som hadde håpet hun ikke var kjip😟

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Badbunny skrev:

Det er du sikkert ikke. 🙂 Her blir det jo veldig generelle uttalelser, da.  

Skrevet
13 minutter siden, Badbunny skrev:

Jeg påstod da vel ikke at det gjaldt alle unge kvinner...? 😉

Skrevet
1 minutt siden, Oppgitt78 skrev:

Jeg påstod da vel ikke at det gjaldt alle unge kvinner...? 😉

Haha jeg bare tulla🤪

Skrevet
4 minutter siden, Badbunny skrev:

Haha jeg bare tulla🤪

😄👍

Skrevet

Har så sabla lyst til å knulle søstra til exsvigermora mi, etter at hun begynte å gi meg klem "ser" jeg mye av det hun ønsker seg. Hun holder klemmen lenge, snuser inn lukta mi i halsgropen, holder skikkelig tak på ryggen og i nakken, helt tett inntil så jeg kjenner underlivet og puppene hennes. Hun "vugger" så jeg kjenner konturene av henne, og noen gangen klynker hun lett og kysser meg på kinnet så ingen ser det. Jeg tar det som et tegn for hun har vært enke i over 10 år, men jeg synes det blir feil og tabubelagt å knulle henne. Så det blir nok med fantasien, men den klemmen er bare så fantastisk god. Kysser jeg henne kommer vi nok til å sprekke en vakker dag...

Gjest Alterego666
Skrevet

Dette er strengt tatt ikke tabu, siden det er noe vi diskuterer, men å ra med en ekstra mann som begge kan kose med. En som er slank og hårløs og biseksuell. 
Partneren min som er en faghag hadde elsket det, og jeg blir også veldig tent.

Skrevet
8 minutter siden, Alterego666 skrev:

Dette er strengt tatt ikke tabu, siden det er noe vi diskuterer, men å ra med en ekstra mann som begge kan kose med. En som er slank og hårløs og biseksuell. 
Partneren min som er en faghag hadde elsket det, og jeg blir også veldig tent.

Hva er en faghag? 

Anonymkode: b206f...7d8

Gjest Alterego666
Skrevet

En kvinne som liker og eller tenner på homofile menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...