Gå til innhold

Er jeg bifil/lesbisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har blitt spurt om å massere en jente på ryggen og jeg sitter på rumpe istedenfor siden, så kjenner jeg en redsel i meg. Føler det kribler, begynner å skjelve.. 

Jeg har også dusjet med jenter uten å føle meg tiltrukket, men følt meg litt rar når man har gitt komplimenter for kroppen. Sier takk, men tenker på det så ofte. Jeg blir så glad av å høre det.

Da jeg var yngre hadde jeg en venninne. Vi delte rom, og jeg syntes hun var pen, som de fleste gjorde. Men jeg ble så rar rundt henne, vet ikke hvordan jeg skal beskrive det.

Jeg har hatt drømmer om jenter, hvor jeg har hatt sex, kysset osv og det har kriblet noe hinsides i magen. Første gang jeg drømte om det, så fikk jeg utrolig nok orgasme i søvne. Det var intens og jeg skjønner ikke. Jeg har aldri vært med jenter, utenom som full og jeg tenkte lite over det.

Kan dette forklare mine manglende følelser for det motsatte kjønn? Jeg har så klart likt noen, men aldri sterkt. Vil si jeg har vært mer betatt og glemt "sorgen" etter kort tid, og så gått videre. Jeg har blitt glad i menn og likt sexen, men det har aldri vært noe dypt.

Er det noen bifile/lesbiske som har hatt lignede erfaring? Jeg har gjerne lyst til å høre. 😊

Anonymkode: d96e4...741

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åsså runker vi igjen......................lol 

Anonymkode: aaea8...3c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...