Gå til innhold

Hard trening og mindre matlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som opplever å få dårligere matlyst av hard trening? Plutselig er jeg bekymret for at jeg ikke får i meg nok kalorier og ikke omvendt!

Anonymkode: 1ba89...86f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever det motsatte egentlig, med mindre jeg har tatt meg helt ut å trening. Da kan jeg bli kvalm og miste matlysten. Du bør ikke trene så hardt hver gang. 

Anonymkode: 87991...941

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever det motsatte egentlig, med mindre jeg har tatt meg helt ut å trening. Da kan jeg bli kvalm og miste matlysten. Du bør ikke trene så hardt hver gang. 

Anonymkode: 87991...941

Jeg trener for det meste rolig. Men noen harde økter har jeg begynt med. Da jeg begynte å trene aktivt, så skreik kroppen etter mat. Så normaliserte det seg. Nå er det motsatt og jeg har ikke så lyst på mat. 

Skrevet

Har følt at matlysten kan endres. Får mindre lyst på junk og snop, spesielt samme dag, men kan få voldsom sult en til to dager etter, og spise mer enn dobbelt så mye som vanlig. Da gjerne sunn mat.

Anonymkode: acd4b...971

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har følt at matlysten kan endres. Får mindre lyst på junk og snop, spesielt samme dag, men kan få voldsom sult en til to dager etter, og spise mer enn dobbelt så mye som vanlig. Da gjerne sunn mat.

Anonymkode: acd4b...971

Snop har jeg også mye mindre lyst på. Men ja, kanskje matlysten tar seg opp igjen etter noen dager! Skal legge merke til hva som skjer med det utover i uka. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...