Gjest Theo_1 Skrevet 29. oktober 2020 #21 Del Skrevet 29. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer veldig an på. Regner ikke med at TS skal flytte til et muslimsk land. Har ikke hørt om noen som har vært stygge mot folk som har konvertert, for så å trekke seg ut igjen. Jeg er selv konvertitt. Tror også det kommer veldig an på hvordan man forlater islam. Noen blir med i antiislamske organisasjoner og sprer rundt videoer om hva som er feil med islam. Det blir veldig unødvendig. En annen ting er å forlate islam og holde det for seg selv og være ærlig med dem som spør. Anonymkode: 2a641...e00 Det er muslimer som er stygge mot ex muslimer / konvertitter. Samme skjebne et medlem i en kriminell MC klubb lider hvis han stikker av og ikke vil være med lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #22 Del Skrevet 29. oktober 2020 40 minutter siden, Theo_1 skrev: Motivene deres skal ikke jeg legge meg opp i, men du kan jo Google temaet om konsekvenser av å forlate islam, så får du plenty stores, men de er vel bare tull med en agenda bak de også Det er mye usannheter og ex-muslims er det ingen grunn til å tro på med deres agenda. Mer seriøse sider derimot... Anonymkode: 7a42d...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theo_1 Skrevet 29. oktober 2020 #23 Del Skrevet 29. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mye usannheter og ex-muslims er det ingen grunn til å tro på med deres agenda. Mer seriøse sider derimot... Anonymkode: 7a42d...7ed Det velger jeg å høre fra de som faktisk har opplevd det på kropp og sinn, ikke fra noen som ikke tror på at det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #24 Del Skrevet 29. oktober 2020 19 minutter siden, Theo_1 skrev: Det er muslimer som er stygge mot ex muslimer / konvertitter. Samme skjebne et medlem i en kriminell MC klubb lider hvis han stikker av og ikke vil være med lengre. Jeg tviler ikke at ex muslimer har opplevd drit fra troende. De gjør feil. Islam lærer at det ikke er tvang i troen, men noen må alltid være Gud på denne jorda og da er folk stygge mot de som velger annet. Den trakasseringen er ikke bra. I land med svak politi og dårlige styreformer tar folk saken i egne hender. Det er derfor de blir utsatt for vold. Når de ex muslimene først kommer seg unna vier de ironisk nok livet sitt til islam, men på den andre siden av bordet hvor de gjerne samarbeider med høyreekstreme og hatgrupper. Anonymkode: 5a76e...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theo_1 Skrevet 29. oktober 2020 #25 Del Skrevet 29. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tviler ikke at ex muslimer har opplevd drit fra troende. De gjør feil. Islam lærer at det ikke er tvang i troen, men noen må alltid være Gud på denne jorda og da er folk stygge mot de som velger annet. Den trakasseringen er ikke bra. I land med svak politi og dårlige styreformer tar folk saken i egne hender. Det er derfor de blir utsatt for vold. Når de ex muslimene først kommer seg unna vier de ironisk nok livet sitt til islam, men på den andre siden av bordet hvor de gjerne samarbeider med høyreekstreme og hatgrupper. Anonymkode: 5a76e...922 Godt skrevet og godt forstått, stemmer det koransitatet, men liv og lære ser ut til å være en utfordring for mangen under islams flagg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 29. oktober 2020 #26 Del Skrevet 29. oktober 2020 Vil du virkelig konvertere til en religion som hyller en pedofil som knullet og giftet seg med en 6 år gammel jente? Du bør virkelig tenke deg om 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #27 Del Skrevet 29. oktober 2020 Se hva de gjorde i Nice i dag, igjen. Er det noe å trakte etter? Anonymkode: ab50b...d76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #28 Del Skrevet 29. oktober 2020 On 10/27/2020 at 9:28 PM, AnonymBruker said: Hei! Jeg ønsker gjerne å lære mest mulig om Islam og muslimske skikker, da jeg vurderer å konvertere. Prøvd å lese på nett, men det meste som står der er negativ betinget. Fortell meg gjerne det du vet. Anonymkode: 7e701...fce Du kan å lese. Også dagens overskrifter. Også vurderer du å konvertere. Har du mistet bakkekontakt eller Er det det som skal til for at du skal få gjennomført ungdomsopprøret ditt? Anonymkode: ff5f3...745 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #29 Del Skrevet 29. oktober 2020 2 timer siden, Theo_1 skrev: Godt skrevet og godt forstått, stemmer det koransitatet, men liv og lære ser ut til å være en utfordring for mangen under islams flagg Jeg beklager, kalte deg for hater i stad. Det er lov til å kritisere og si hva en vil. Du virker til å være en som orker å sette deg i dette fremfor folk med bastante holdninger👍🏾 Anonymkode: 5a76e...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå