Gå til innhold

Gul utflod etter konisering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble konisert for 3 uker siden, første uken hadde jeg mensen og da var det vanskelig å vite hva som var menstruasjonsblod og blod fra operasjonen. 
Fikk beskjed om å vente med sex til etter det sluttet å blø. 2 uker etter koniseringen hadde det stoppet og jeg hadde da sex. 
Etter det fikk jeg litt mer utflod enn vanlig, litt orangsj/gul, men nå kommer det mer og den er sterkere gul-farget. 
Noen som har opplevd liknende? 

Anonymkode: a0099...bf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært borti det. Men er det en seig væske? Har du smerter? Hadde vært noe bekymret for om det kunne vært en eller annen slags infeksjonsvæske som kommer ut. En telefon til legen med spørsmål om hva som er normalt, evt. en fysisk sjekk hadde nok ikke vært helt feil. 

Anonymkode: 49803...5bb

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så seigt og gjør ikke direkte smertefullt, men jeg kjenner at det men kanskje man kan kalle det veldig milde smerter. Kjenner at det ikke er som det pleier. 
Vurderer å ringe i morgen, men vil ikke ringe dersom det er normalt.

Skrevet

Holder med den over her. Ring legen. Jeg tenkte først det var sånn spotting, brunlig/gul utflod som kan komme på slitten av mensen. 

Jeg koniserte for halvannet år siden, og det kom ikke noe gul utflod til meg...

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så seigt og gjør ikke direkte smertefullt, men jeg kjenner at det men kanskje man kan kalle det veldig milde smerter. Kjenner at det ikke er som det pleier. 
Vurderer å ringe i morgen, men vil ikke ringe dersom det er normalt.

Da skader det ikke å ringe. Å ringe betyr ikke at du må inn eller noe. Men de vet nok mer om alle mulige ting som er vanlig og ikke vanlig og som kanskje er tegn på noe direkte farlig.

Ta en telefon i morgen tidlig, og hør med dem. Du sier selv at du føler at noe ikke er som det skal. Man skal høre på kroppen sin. Det skader ikke å ringe.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skader det ikke å ringe. Å ringe betyr ikke at du må inn eller noe. Men de vet nok mer om alle mulige ting som er vanlig og ikke vanlig og som kanskje er tegn på noe direkte farlig.

Ta en telefon i morgen tidlig, og hør med dem. Du sier selv at du føler at noe ikke er som det skal. Man skal høre på kroppen sin. Det skader ikke å ringe.

Tror jeg gjør som du sier og ringer i morgen. 

Skrevet

Ville ringt lege ja. Lykke til :)

Anonymkode: 13fdb...e57

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ville ringt lege ja. Lykke til :)

Anonymkode: 13fdb...e57

Tusen takk :)

Skrevet

Jeg blødde daglig som mensen i et par dager og så ble det sakte men sikkert lysere og til slutt gulaktig. Varte ca 3 uker til sammen. 

Anonymkode: 9d6bd...b51

• Liker 1
Skrevet

Var det ikke ubehagelig å ha sex så kjapt?  Jeg fikk ikke ha på minimum 6 uker var beskjeden fra legen. 

Anonymkode: 1457e...83f

Skrevet

Vil tro det er sår væske , men alltid greit å rådføre seg med legen ja . 

Anonymkode: da53a...a08

Skrevet
På 28.10.2020 den 3.19, AnonymBruker skrev:

Var det ikke ubehagelig å ha sex så kjapt?  Jeg fikk ikke ha på minimum 6 uker var beskjeden fra legen. 

Anonymkode: 1457e...83f

Det var ikke ubehagelig. Legen min sa jeg kunne ha sex igjen så fort det hadde sluttet å blø..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...