AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Stripet håret med farge hos frisøren, og i stedet for kledelige naturlig blonde striper fikk jeg oransje striper i mitt i utgangspunktet kaldt blonde nordiske hår. Har lite pigmenter i håret fra før, etterveksten er vanligvis nesten grå, og i sola blir det bleket hvitt. Det oransje ser derfor veldig fake ut, og det er veldig lite kledelig. Har forsøkt lillashampo, men da ser håret gråere og mer "skittent" ut. Det oransje i grått gjør at det ser fett ut rett etter jeg har dusjet. Kan frisører gjøre noe med dette uten å helfarge håret? Hva er beste strategi for å gå tilbake til min naturlige farge med lyse naturlige striper (har aldri hatt samme problem tidligere) Anonymkode: 12d6f...dac
Gjest Elder Millennial Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Det kan hende at det hjelper mer med blåsjampo når det er oransje striper. Ellers ville jeg hørt med frisøren som gjorde jobben hvorfor resultatet ble så langt i fra forventningene og hvordan det eventuelt kan fikset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå