AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg har vært samboer med mannen jeg elsker i fem år. Likevel slo det meg i dag at han kanskje ikke er rett for meg. Da vi ble sammen var han svært aktiv i idrett og jeg ikke. Han fikk meg inn i trening. Jeg fant svært fort ut hva jeg elsket innenfor trening og hva jeg har talent i. Jeg begynte med ordentlig idrett og i dag er målet å kvalifisere seg i NM, noe jeg, treneren min og klubben vet jeg vil greie med riktig trening og kosthold.Han sluttet derimot å trene for flere år siden. Jeg opplever at jeg lever livsstilen til en idrettsutøver: trener 2-4 timer 5 dager i uka og passer på kostholdet. Dette gjør at vi ofte ikke er sammen før sånn 20-21 på kvelden. Samboeren min er derimot hjemme fra jobb klokka fire, spiser en skål potetgull og drikker en øl mens jeg er borte. Jeg får så deilig samvittighet for å være borte så mye og jeg skjønner at det er kjipt for han. Jeg skulle ønske at han også hadde interesser slik at jeg ikke føler meg slik og jeg skulle ønske han tok vare på helsa si.i tillegg er jeg egoistisk nok til å ikke slutte med idretten da jeg virkelig ELSKER det og det er det jeg for meg selv. Jeg vet ikke jeg, men vi lever så motsatt og det virker ikke rett, men jeg elsker han av hele meg til tross for at jeg syns hans livsstil er kjip, akkurat som han tenker om min. Anonymkode: c869d...2c4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Er du sikker på at han synes det du drivet med er kjipt? Om det så er, hvorfor jevner du det ikke ut litt så ikke samboeren din blir satt helt i hjørnet? Anonymkode: 7e125...049
solmåneogstjerner Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Men klager han på at du bruker for mye tid på trening? Vil han at du skal slutte eller trappe ned? Hvis ikke så er det ihvertfall ikke noe å ha dårlig samvittighet for, eller grunn til at dere ikke passer sammen.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at han synes det du drivet med er kjipt? Om det så er, hvorfor jevner du det ikke ut litt så ikke samboeren din blir satt helt i hjørnet? Anonymkode: 7e125...049 Nei jeg er ikke sikker. Jeg har spurt han om han ønsker at jeg skal være mer hjemme og han svarer at så lenge jeg får gjort det jeg skal med studier har det ingenting å si. Det er litt vanskelig da jeg har ting som jobb og studier på dagtid og må trene på ettermiddagen. Jeg prøver derimot å få trent på hverdager slik at vi har helga sammen. Anonymkode: c869d...2c4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Men klager han på at du bruker for mye tid på trening? Vil han at du skal slutte eller trappe ned? Hvis ikke så er det ihvertfall ikke noe å ha dårlig samvittighet for, eller grunn til at dere ikke passer sammen. Nei han gjør ikke det. Likevel er han fast bestemt på at ingen trenger å trene så mye og at det jeg gjør er idioti sånn sett. Jeg tror jeg har dårlig samvittighet fordi jeg var svært lei meg noen måneder der han dro ut med kompiser både fredag og lørdag og jeg fikk null tid med han. Jeg sa i fra og det stoppa. Derfor jeg opplever at det er problematisk at jeg gjør det samme med å være utilgjelig flere kvelder i uka. Likevel så er det litt innafor stått mellom oss at på ukedager underholder vi oss selv og i helger er vi sammen. Anonymkode: c869d...2c4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 Hva trener du egentlig i, å dekke en narsissist sitt oppmerksomhetsbehov, i tillegg til å mestre kunsten det er å leve i en løgn og tro at det beste for seg selv er å gjøre som en narsisisst vil, en som aldri har tenkt på andre enn seg selv og forstår aldri noe annet, samtidig som en innbiller seg at en selv er en ansvarlig og oppegående person med masse selvinnsikt som bør trene mer og bli flinkere i det? Anonymkode: cd420...b31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå