Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som jobber som en av disse og vil fortelle litt? 

Lønn? Utdanning? Erfaring? Arbeidsoppgaver? Sektor? Pluss og minus ved jobben? 

Anonymkode: d869e...556

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Anonymkode: a24cb...058

Skrevet

Lønn 575000,-

Ingen utdanning

22 års erfaring

Daglige rutine-oppgaver, bilagsføring, avstemminger, skatt/AGA, MVA, bank, lønnskjøringer, bestille dasspapir. Rapportering gjøres av daglig leder.

Privat

Pluss: ved denne jobben er det at det er rolige dager (tidligere jobber har det vært mye stress, overtid og frustrasjoner)

Minus: Litt for rolig og lite utviklende av og til. Kan kjede meg, men jeg trenger det etter å ha vært på grensen til utbrent i tidligere jobb.

Alt i alt så føler jeg meg ganske heldig :)

Anonymkode: 241ff...960

Skrevet

Lønn: 480.000

jobbet 3 år, bachelor økonomi med regnskapsprofilering. 
jobber som økonomimedarbeider i et privat firma med egen økonomiavd. Ellers veldig likt som svaret over her. 

Positivt: fleksitid, hjemmekontor, lite stress

Negativt: lite faglig utvikling, ikke så gode muligheter for lønnsøkning, ikke mulighet for å bli autorisert i denne jobben. 

Kommer til å søke meg videre snart, til et regnskapsbyrå etc for å oppnå autorisasjon og utvikle kompetansen min videre. 

Anonymkode: 4e06a...624

Skrevet

Lønn: 700 000

Jobbet i 12 år, autorisert i byrå, siste kull som kunne ta to-årig utdannelse.

Arbeidsoppgaver: kundeansvar, rapportering, vanskeligere avstemminger, sette opp integrasjoner, sette i gang nye kunder, kvalitetskontroller, opplæring, årsoppgjør for mine egne kunder og også andre.

Pluss: masse selvstendig ansvar, uproblematisk med hjemmekontor, muligheter for å lære mye, variert kundeportefølje.

Minus: timeskriving til minste detalj, relativt dårlig lønn.

Anonymkode: f730c...aa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...