AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg prøver holde meg noenlunde oppdatert på trender, men synes av og til det er vanskelig å velge hvilke trender jeg skal implementere i stilen min. Jeg vil jo gjerne at det skal se litt uanstrengt, men også fint ut. Jeg ser så mange som bare instinktivt vet hva som funker, og alltid ser fantastiske ut. Jeg leser moteblader og følger mange moteprofiler på Instagram, men synes ikke alltid det hjelper meg så mye. Jeg synes så veldig mye av det jeg ser er så out there og uaktuelt for meg. Har noen tips til noen å følge på instagram, evt apper eller andre kanaler for inspirasjon/tips? Anonymkode: 8fbc4...1e9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Hmm, eller for å formulere meg annerledes: Hvilke moteprofiler følger dere? Hvem føler dere gir dere mest? og hvor henter dere ellers inspirasjon? Anonymkode: 8fbc4...1e9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg liker Pinterest til dette formålet. Har laget meg en «stil»-mappe hvor jeg lagrer alle antrekk jeg kommer over som jeg syns er fine. Anonymkode: 609a5...edd 2
bib_84 Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Hmm, her måtte jeg tenke. Jeg er ikke veldig opptatt av trender og følger ingen moteprofiler, dermed er jeg kanskje heller ikke supertrendy. Bruker som regel Levis jeans, snittet varierer etter hva som er inn, t-skjorter/topper og gensere/hoodies/cardigans. Jeg påvirkes nok av reklame, hva som er i butikkene og hva majoriteten har på seg, men går aldri i noe jeg ikke føler meg vel i. Er veldig glad i farger - akkurat nå er det mye fargerikt i butikkene, men når trenden er mer grå og beige er det vanskeligere å finne plagg jeg liker. Nå ble ikke dette svar på spørsmålet ditt i det hele tatt, men tanken bak var vel at du til syvende og sist må bruke klær du føler seg vel i, og at trender ikke nødvendigvis er så viktig
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg personlig henter ofte inspirasjon fra tv-karakterer jeg syns har fin stil. Prøver da legge merke til hvordan de setter sammen antrekk og hvilke "vibber" stilen deres har. Anonymkode: dd428...a24
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #6 Skrevet 28. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker Pinterest til dette formålet. Har laget meg en «stil»-mappe hvor jeg lagrer alle antrekk jeg kommer over som jeg syns er fine. Anonymkode: 609a5...edd Det prøver jeg også. Hva søker du på inne i appen for å finne det som er aktuelt for deg? Anonymkode: 8fbc4...1e9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #7 Skrevet 28. oktober 2020 10 timer siden, bib_84 skrev: Hmm, her måtte jeg tenke. Jeg er ikke veldig opptatt av trender og følger ingen moteprofiler, dermed er jeg kanskje heller ikke supertrendy. Bruker som regel Levis jeans, snittet varierer etter hva som er inn, t-skjorter/topper og gensere/hoodies/cardigans. Jeg påvirkes nok av reklame, hva som er i butikkene og hva majoriteten har på seg, men går aldri i noe jeg ikke føler meg vel i. Er veldig glad i farger - akkurat nå er det mye fargerikt i butikkene, men når trenden er mer grå og beige er det vanskeligere å finne plagg jeg liker. Nå ble ikke dette svar på spørsmålet ditt i det hele tatt, men tanken bak var vel at du til syvende og sist må bruke klær du føler seg vel i, og at trender ikke nødvendigvis er så viktig vet ikke om jeg vil kalle jeans og t-skjorte eller genser er en "stil". Det er bare litt random klesplagg som 90 prosent av oss trør på seg uten å tenke. Anonymkode: 56400...fa7 2
Roci Skrevet 28. oktober 2020 #8 Skrevet 28. oktober 2020 Ikke sikkert at det er din stil, men jeg liker @cocobeautea, @emmahill, @theworkinggirl og @anoukyve.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #9 Skrevet 28. oktober 2020 4 timer siden, Roci skrev: Ikke sikkert at det er din stil, men jeg liker @cocobeautea, @emmahill, @theworkinggirl og @anoukyve. Supert, takk!🤩 Anonymkode: 8fbc4...1e9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #10 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg har sett på hundrevis av motepgrogram på TV gjennom de siste par ti-årene, så jeg prøver å ta innover meg generelle råd derfra. I tillegg er jeg nøye med å kle meg etter kroppen min. Anonymkode: 7bcb4...032
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #11 Skrevet 28. oktober 2020 Følger bla disse https://www.instagram.com/fashion_jackson/ https://www.instagram.com/miamiamine Anonymkode: ce7bd...3d2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #12 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg tømte hele skapet mitt til bunn. Jeg ga vekk absolutt alt jeg hadde til mennesker som trenger det i moria-leiren. Også brukte jeg en del tusen kroner på klær. Jeg tror alle mennesker trenger å ta ett oppgjør med seg selv når det kommer til klesstilen. Ingen går i det samme hele livet uansett. Kanskje du ikke trenger å begynne like brutalt, men heller kjøpe inn noen nye klær litt og litt, så har du fort fått masse nytt. Anonymkode: 662c1...013 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #13 Skrevet 28. oktober 2020 Vanskelig å gi tips om kontoer osv. når vi er ukjent med alder og type. Men siden du allerede ser i blader etc og ikke får mye ut av dette, lurer jeg på om du heller burde finne ut av: hva er det du liker - hvordan er livet ditt, dvs hva slags type klær trenger du? Et annet alternativ er litt motsatt: er det en kjendis eller noen du kjenner du liker klærne til? Vil dette også kle deg? Hvis ja- kopier! Anonymkode: 9852b...d01
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #14 Skrevet 28. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å gi tips om kontoer osv. når vi er ukjent med alder og type. Men siden du allerede ser i blader etc og ikke får mye ut av dette, lurer jeg på om du heller burde finne ut av: hva er det du liker - hvordan er livet ditt, dvs hva slags type klær trenger du? Et annet alternativ er litt motsatt: er det en kjendis eller noen du kjenner du liker klærne til? Vil dette også kle deg? Hvis ja- kopier! Anonymkode: 9852b...d01 Jeg er i midten av trettiårene. Jeg ønsker meg egentlig en litt bohemsk/avslappet vri på stilen min, da jeg føler det passer med hvordan jeg ser på meg selv. Dette synes jeg ikke at jeg får til, da jeg liker symmetri, matching og klær som er flatterende. Min stil blir derfor ofte litt mer minimalistisk enn jeg ønsker. Og kanskje også litt kjedelig og upersonlig. Følger feks Anine Bing og Camilla Pihl og liker mye av det de lager, men ikke alt. Har et par venninner jeg alltid synes ser fantastiske ut, men vil ikke kopiere dem. Det føler jeg blir litt creepy?:)Liker ellers godt tanken på å finne en kjendis som kler seg så bra at jeg vil kopiere, men de jeg virkelig har likt stilen til poster lite på Instagram😔 Anonymkode: 8fbc4...1e9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #15 Skrevet 28. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i midten av trettiårene. Jeg ønsker meg egentlig en litt bohemsk/avslappet vri på stilen min, da jeg føler det passer med hvordan jeg ser på meg selv. Dette synes jeg ikke at jeg får til, da jeg liker symmetri, matching og klær som er flatterende. Min stil blir derfor ofte litt mer minimalistisk enn jeg ønsker. Og kanskje også litt kjedelig og upersonlig. Følger feks Anine Bing og Camilla Pihl og liker mye av det de lager, men ikke alt. Har et par venninner jeg alltid synes ser fantastiske ut, men vil ikke kopiere dem. Det føler jeg blir litt creepy?:)Liker ellers godt tanken på å finne en kjendis som kler seg så bra at jeg vil kopiere, men de jeg virkelig har likt stilen til poster lite på Instagram😔 Anonymkode: 8fbc4...1e9 Hvem er de du virkelig har likt, da? Så kanskje vi vet om noen lignende.. Anonymkode: 0c0b3...e85
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #16 Skrevet 29. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er de du virkelig har likt, da? Så kanskje vi vet om noen lignende.. Anonymkode: 0c0b3...e85 Hmmm. Jeg liker ganske godt stilen til Synnøve Skarbø. Dog ikke alle antrekk hun kler seg i. Anonymkode: 8fbc4...1e9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #17 Skrevet 29. oktober 2020 På 28.10.2020 den 9.20, AnonymBruker skrev: vet ikke om jeg vil kalle jeans og t-skjorte eller genser er en "stil". Det er bare litt random klesplagg som 90 prosent av oss trør på seg uten å tenke. Anonymkode: 56400...fa7 Helt enig, er ikke vits i å svare om man faktisk ikke har en ordentlig stil. -- Jeg vil foreslå pinterest, dessuten vil jeg virkelig se på hvilke snitt og farger som passer deg. Det er til så stor hjelp når du skal lage garderoben din. Anonymkode: 7b737...991 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #18 Skrevet 29. oktober 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett på hundrevis av motepgrogram på TV gjennom de siste par ti-årene, så jeg prøver å ta innover meg generelle råd derfra. I tillegg er jeg nøye med å kle meg etter kroppen min. Anonymkode: 7bcb4...032 Interessant! Har du noen eksempler på noen slike programmer? Anonymkode: 8fbc4...1e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå