AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Han utsetter å utsetter, vi har et barn fra før på 7år. Kjenner tolmodigheten min begynner å bli tappet, vi var enige om at da jeg tok ut spiralen for et år siden at vi skulle planlegge et barn til da, vi tok til og med vare på barnevognen for vi skulle ha en til! Her om dagen presterte han si at vis jeg ble gravid hadde jeg bare med å ta abort. Er det noe jeg kan gjøre for å få han på lag? Anonymkode: 4ff57...835
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg ville ikke laget barn med en som ikke vil ha. Samboer sa også til meg at han ville ha flere. Etter 6 år nå så har han sagt at han sa det i håp om at jeg kom til å ombestemme meg siden jeg har 1 og han har 3. Så blir ikke flere barn her. Så jeg kom frem til at det ikke er så viktig for meg å få fellesbarn, men å holde på forholdet vi har i dag er viktigst. Ble sur når han sa det, men det gikk over. Vi er jo heldige som har barn fra før. Anonymkode: 2efad...c6a 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Dere må snakke med hverandre. Diskuterer fordeler og ulemper ved å få et til. Anonymkode: 2ff85...f97
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Wow... sjarmør 😬 «hvis du blir gravid har du bare med å ta abort»... å en sånn mann klarer du å tenne på? Anonymkode: aef03...fdc 12
Zienna Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 "Han har lovet meg et nytt barn".... skriver du. Hører du ikke selv at det er noe grunnleggende feil i dette? Det høres ut som at du har tryglet og bedt, og så har han sagt ja. Som om et barn er en gave fra mannen din, til deg. I et sunt forhold snakker man sammen og kommer til en felles enighet. Hvem ønsker å få barn sammen med en mann som slett ikke vil?? 10
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 Det er alltid lov til å ombestemme seg når det gjelder store, viktige og livsendrende avgjørelser. Hvorfor ønsker du å få barn med en som ikke ønsker det? Tenker du at det er rettferdig for barnet? Anonymkode: 52ee4...730 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 Lovet deg et barn? Dvs, at han aldri selv har ønsket et barn til? Høres ut som et veldig dårlig utgangspunkt.. Anonymkode: 228f7...66d 3
Irja Skrevet 28. oktober 2020 #8 Skrevet 28. oktober 2020 «hvis du blir gravid har du bare med å ta abort» Hvorfor vil du ha barn med en som siter dette til deg? Jeg ville gått. For en nisse. 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #9 Skrevet 28. oktober 2020 Du må jo ta en prat med ham. Hvorfor mente han for et år siden at dere skulle prøve på et nytt barn hvis han ikke ønsket det? Hvis han bare har løyet til deg om at han ønsket et barn til, så er han en skikkelig idiot. Hvis han bare har "gått med på" å "gi deg et barn til" er han også en idiot, når han ikke klarer å kommunisere at han ikke ønsker et barn til. Anonymkode: 311da...881
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå