Carina82 Skrevet 31. juli 2005 #1 Del Skrevet 31. juli 2005 Heihei Testet positivt for to dager siden, så da er det vel virkelig på tide å starte graviditetsdagbok!? Skulle hatt mensen på fredagen, og da den ikke hadde kommet når jeg våknet, måtte jeg jo teste... Utålmodig, jeg? Neeeeida... Det var i hundre ut for å skaffe en test, rett hjem og jada, GRAVID! Syntes nesten det var for godt til å være sant, så testet igjen i går, og den var like positiv. Egenberegnet termin er foreløpig 9.4.2006, så det er enda en god stund til. Men med en nesten to-åring til å aktivisere og underholde meg, går det nok med lynets hastighet dette her. Håper bare dette svangerskapet går like knirkefritt som forrige. Hadde det ikke vært for magen, hadde jeg nesten ikke visst at jeg var gravid... Gleder meg til de neste 8 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 31. juli 2005 #2 Del Skrevet 31. juli 2005 Gratulerer! Jeg har også en toåring fra før, skal si man blir aktivisert, ja Fortell litt mer om deg selv, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. august 2005 #3 Del Skrevet 5. august 2005 Gratulerer med positiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. august 2005 #4 Del Skrevet 23. august 2005 Gratulerer, gleder meg til å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå