Whatsgood Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Hei, Sitter langt inne å spørre om dette, for jeg høres ut som en egoistisk idiot, men jeg holder på med en i Stockholm, og det begynner å tære på noe voldsomt at vi aldri får sett hverandre. Jeg vurderer å ta en helgetur i november for å kunne se han. Hvordan er det å få flydd dit nå? Blir man «stoppet» på flyplassen? Jeg kommer til info å kun være hos han, og så rett hjem i karantene.
Pterinochilus Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Det er ikke forbudt å reise ut av landet, men du er nødt til å gå i karantene i 10 dager når du kommer hjem. 3
Whatsgood Skrevet 27. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2020 Ja, det vet jeg ☺️ Og det skal jeg! Er bare så nervøs for selve reisen, men da burde den gå smoothly.
justme2019 Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Bare å reise. Er dritt lei folk som klager over at andre reiser forskjellige plasser. Så lenge dem følger reglene når dem kommer tilbake så er det virkelig ikke noe problem. 4
Gjest Optimo Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Vurdert å leie bil og kjøre bort? Trengsel på flytog, sikkerhetssjekk, kafeen på flyplassen, sitte trangt på flyet... God sjanse for å plukke med seg noe virus på veien. Litt kjipt det og.
Pterinochilus Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 6 minutter siden, Whatsgood skrev: Ja, det vet jeg ☺️ Og det skal jeg! Er bare så nervøs for selve reisen, men da burde den gå smoothly. Det har du ingen grunn til. Du er nødt til å bruke munnbind på flyet (og hele veien hjem når du kommer tilbake), men bortsett fra det kommer reisen til å gå som normalt. Dersom du synes at 10 dagers karantene etter besøket er verdt det så er det bare å reise 2
Gjest Optimo Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 Stockholm hadde for øvrig ca 1600 nye tilfeller i dag. Her i landet går vi bananas over drøyt 400 på landsbasis. Hold avstand på butikken.. 🙂
Whatsgood Skrevet 27. oktober 2020 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2020 Tall for svar alle sammen! Dette roet meg ned. Skal selvsagt være veldig forsiktig, om ikke mer enn jeg er hjemme 🙂
Honey Dew Skrevet 29. oktober 2020 #9 Skrevet 29. oktober 2020 Er turen livsviktig, så ja. Er den ikke det, så nei.
Anbefalte innlegg