Gå til innhold

Hvordan tjene 4000 kr?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ufør og har lite penger til Jul. Trenger 4000 kr ekstra. Hvordan tjene dette?

Ønsker ikke hets eller masse spørsmål om hvorfor jeg er ufør. 
skjønner det er vanskelig å få tak i ekstra penger, men spør om tips likevel. Klarer meg greit ellers, men julen er litt vanskeligere merker jeg.

Anonymkode: cffc4...80d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selg brukte truser,sokker eller sko. Er gode penger på det og rimelig lett. 

Anonymkode: 39300...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Trist...

Anonymkode: c9c91...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg noe du har
Kan du gjøre noen småjobber med helsa di? Annonser på Facebook

Anonymkode: b13d6...790

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, hørtes litt ekkelt ut. Tror jeg står over å prøve å selge brukte truser. Men kan jo prøve med sko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du utføre småjobber? Som rundvask/flyttevask, bærehjelp etc. Selge ting på Finn eller på Facebook? Strikke og selge det du lager? Barnevakt eller hundepasser? 

Anonymkode: ad8c6...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du utføre småjobber? Som rundvask/flyttevask, bærehjelp etc. Selge ting på Finn eller på Facebook? Strikke og selge det du lager? Barnevakt eller hundepasser? 

Anonymkode: ad8c6...0ea

Ja, det kan jeg jo. Men ee det lett å få sånne småjobber? Har ikke så mye av verdi å selge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut om det finnes småjobber gruppe på fb der du bor. Evnt list opp hva du kan/vil gjøre og legg ut på salgssider på fb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ufør og har lite penger til Jul. Trenger 4000 kr ekstra. Hvordan tjene dette?

Ønsker ikke hets eller masse spørsmål om hvorfor jeg er ufør. 
skjønner det er vanskelig å få tak i ekstra penger, men spør om tips likevel. Klarer meg greit ellers, men julen er litt vanskeligere merker jeg.

Det er halv skatt i desember på ufør. Har du lite penger må du jo kutte ut ting til jul. Familien din burde forstå at du ikke kan gi gaver. Hilsen en som selv lever på ufør og har lite penger

Anonymkode: f9a12...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får stadig vekk forespørsler om å strikke gensere. Jeg tar 2000 kr for en genser, og garnet koster ca 6-800 kr. 

Anonymkode: 0af2b...c4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan jobbe noe: Trykkerier trenger ekstrahjelp før jul pga store mengder julekort. Sikkert mange andre som trenger ekstrahjelp også. 

Selg ting du har som du ikke trenger. 

Lag feks Sarah bernhardt eller andre julekaker, frys ned og selg før jul. 

Anonymkode: 69816...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg ting og tang på finn.no. Jeg har solgt for 10.000 på et par måneder nå. Sørg for det du selger er av bra kvalitet, eventuelt merkevarer. 

Er du kvinne kan du også legge ut trusene dine. Du finner eldre mannlige kjøpere som lett byr 500-1000 kr pr. truse ;) 

Anonymkode: 227f5...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er god på å f.eks. bake kan du legge det ut til salgs på finn, og bake på oppdrag. Da kan du be om et "depositum" til ingrediensene, og få resten av pengene ved avlevering av varene. Hadde en venninne som gjorde dette i noen økonomisk pressede måneder under studietiden. 

F.eks. hvis noen vil ha pepperkaker da (eller hva ellers), så sier du at du trenger X penger til handling av dette på forhånd, for så at du tar f.eks. 200 (eller hvor mye) for selve jobben. Da får du i tillegg ekstra matvarer i hus (sukker, mel, etc.) som du kan fortsette å bruke og dermed ikke ha like store handleutgifter. 

Eller så kan du jo alltids legge ut at du kan vakse biler, vaske hus, rake gress eller hva enn du føler for i grupper på facebook eller på finn.no? Sjekk der om det trengs noen småjobber av noe slag? 

Anonymkode: 45504...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostitusjon. Er du noenlunde sexy, tjener du lett 1500 kr på en halvtime.

Anonymkode: 6d2c3...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selg ting og tang på finn.no. Jeg har solgt for 10.000 på et par måneder nå. Sørg for det du selger er av bra kvalitet, eventuelt merkevarer. 

Er du kvinne kan du også legge ut trusene dine. Du finner eldre mannlige kjøpere som lett byr 500-1000 kr pr. truse ;) 

Anonymkode: 227f5...9f4

Hvor selger man slikt? 😂

Anonymkode: 85def...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selg sex! Jeg var i samme pengenød i fjor. Solgte fitta mi 4 ganger på 1 mnd i fjor. Tjente kjappe 25000 kr. Skattefritt!

Anonymkode: e5a06...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AirBnB. Kanskje ikke beste tiden akkurat nå. Om du bor på en romslig eiendom kan du leie ut vertøy o.l. Sementblander, Slagbor, stillas o.l. Verktøy for 2000 kroner kan gjerne leies ut for 100 kr pr dag eller 3-500 pr uke. En campingvogn til 50.000 kan du leie ut på ukebasis og tjene inn igjen på en sesong. Bilen din kan du leie ut på nabobil e.l. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamse20

Vaskejobb. Moren min spør om folk trenger hjelp med rundvask osv i leiligheter/hus.

Utrolig gode penger på det, hun tjente 1500 bare igår på det. Men det er også viktig at du gjør en god jobb også, om ikke så kan det hende du får mindre penger en avtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang småjobber. Mange skoler trenger eksamens- og tentamensvakter. Ganske behagelig (litt kjedelig jobb). Bare å ta kontakt med noen vgs og ungdomsskoler i området ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...