Lisamarie Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Hei, Noen som har blitt sammen med eksen igjen etter et halvt år eller mer? Hvordan var det da dere var fra hverandre? Hva gjorde du for å ha det bra? Trodde du at det noen gang ville fungere igjen?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Trodde det frem til eksen viste seg og si en ting og gjøre noe annet. Så sluttet jeg å tro på den personen. Anonymkode: 5091d...4c4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Ja, vi ble sammen igjen etter noen måneder uten hverandre. Vi begge innså nok hva vi hadde valgt bort og at gresset ikke er grønnere på den andre siden, men det har og er fader meg ikke lett. Vi begge rakk å gjøre ting i mellomtiden og det har selvsagt vært vanskelige ting å forholde seg til. Vi bestemte oss for å legge alt på bordet (men ikke i detalj), for så å legge et lokk på det og gå videre. Vi har på mange måter vokst etter denne perioden, både som enkeltindivider og par. Det som var avgjørende for oss var at vi enten måtte gå all in eller all out. Dette skjedde midt under korona så et varig resultat har jeg ikke enda. Anonymkode: 5b1cc...999 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Ja. 5 mnd etter brudd savnet vi fortsatt hverandre og bestemte oss for å prøve igjen. Det var bortkastet tid. Mange vil nok klare det, andre ikke. For oss så funket det bare ikke, vi havnet i gamle spor etter i en periode og det ble like dødt som det var på den tiden vi gikk fra hverandre første gangen. Anonymkode: 08ec1...7a6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 Det var en grunn til at vi slo opp, selv om det følelsesmessig var store grunner til å bli. Dessverre er ikke følelser nok når samliv, samarbeide og kommunikasjon ikke fungerer og det er mye løgner. Når en slår opp med noen, så bør en skrive opp punkter med hvorfor det ikke fungerer. Det er så lett å glemme når savnet kommer og de gode minnene dominerer hukommelsen Anonymkode: 8a3e3...73f 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 3 timer siden, Lisamarie skrev: Hei, Noen som har blitt sammen med eksen igjen etter et halvt år eller mer? - Ja, vi prøver nå, men jeg er veldig usikker på om det fører frem. Hvordan var det da dere var fra hverandre? - Vi har vært venner og samarbeidet godt om felles barn. Hva gjorde du for å ha det bra? - Ikke noe spesielt. Trodde du at det noen gang ville fungere igjen? - Ikke da vi gikk fra hverandre, men etter en tid ble jeg litt mer håpefull. Anonymkode: 43460...ca9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #8 Skrevet 28. oktober 2020 Ja. Vi var av og på i et år før vi ble sammen igjen. Det varte et år så stakk han rett til hun som var grunnen til at det ble slutt i første omgang. Alle problemene vi hadde kom jo snikende tilbake også så vil ikke anbefale Anonymkode: 5844c...ce1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #9 Skrevet 28. oktober 2020 17 timer siden, Lisamarie skrev: Hei, Noen som har blitt sammen med eksen igjen etter et halvt år eller mer? Hvordan var det da dere var fra hverandre? Hva gjorde du for å ha det bra? Trodde du at det noen gang ville fungere igjen? Fungerte med siste fordi vi mottok hjelp fra en terapeut. Ellers har det ikke fungert for meg med andre ekser. Anonymkode: dd104...a52
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #10 Skrevet 28. oktober 2020 Det fungerte med han jeg hadde sterke følelser for. Men med en ex hvor følelsene var borte blitt, skulle jeg aldri ha prøvd igjen. Anonymkode: 87737...a3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå