Mamasa Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Tenker å arrangere halloweenfest for noen få av barnas venner. Synes det hadde vært fint å pynte litt utenfor, men i år er jeg ikke interessert i at noen skal ringe på. Har jo et inntrykk av at det er svært få som planlegger å gå halloween i år, og er mulig jeg krisemaksimerer (ja, jeg tror innerst inne ikke det blir noe stort problem), men bør man henge lapp på døra med beskjed om at vi ikke kommer til å åpne liksom? 1
Gjest ATLAS6 Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Ev. Så kan du sette en skål med ferdigpakket godteposer utenfor 😊
Momma Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 34 minutter siden, ATLAS6 skrev: Ev. Så kan du sette en skål med ferdigpakket godteposer utenfor 😊 Reglene/anbefalingene fra myndighetene er vel at den som gir godteriet også er den som skal dele det ut, mener jeg å huske?
Momma Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 1 minutt siden, Garderobemannfrue skrev: Reglene/anbefalingene fra myndighetene er vel at den som gir godteriet også er den som skal dele det ut, mener jeg å huske? Sakset fra FHI: "Den som åpner døren, er den som deler ut godteri. Husk rene hender, eller bruk skje/pølseklype."
Nnilm Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Pynt så mye du vil. Skriv lapp på døren at grunnet covid-19 ønsker vi ikke besøk på døren... Her i området planlegger veldig mange runder på dørene...vi får ikke noen på vår dør, heldigvis i år men kjipt andre år. Hadde ikke satt ut godteri, da blir det jo mange hender som har vært oppi der til slutt. 1
Gjest ATLAS6 Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) 2 timer siden, Garderobemannfrue skrev: Reglene/anbefalingene fra myndighetene er vel at den som gir godteriet også er den som skal dele det ut, mener jeg å huske? Det kan godt være. Ser ikke problemet om det er tydelig pakket inn i porsjonsstørrelser. Man tar jo på ting i butikken også som man skal kjøpe. Altså, ikke ha løsgodteri, men ha det forhåndspakket i en brødpose. Endret 27. oktober 2020 av ATLAS6
zemer Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 Vi skal feire her hjemme. Kommer noen kamerater av sønnen min som alle er i samme kohort. De skal ikke gå runde i år, og vi tar ikke imot på døra. Gresskaret setter jeg på baksiden så kun vi ser det. Sånn blir det i år.
MissLucy Skrevet 28. oktober 2020 #8 Skrevet 28. oktober 2020 21 timer siden, ATLAS6 skrev: Det kan godt være. Ser ikke problemet om det er tydelig pakket inn i porsjonsstørrelser. Man tar jo på ting i butikken også som man skal kjøpe. Altså, ikke ha løsgodteri, men ha det forhåndspakket i en brødpose. men anbefalingen er altså at bare en skal ta på det, selv om akkurat du ikke forstår problemet. 3
Gjest ATLAS6 Skrevet 28. oktober 2020 #9 Skrevet 28. oktober 2020 (endret) 44 minutter siden, MissLucy skrev: men anbefalingen er altså at bare en skal ta på det, selv om akkurat du ikke forstår problemet. Det er ikke flere enn den som skal ha det som skal ta på det heller. Akkurat slik det er i butikken. De ansatte står ikke klar for å plukke lasagnepakken med pølseklype heller. Jeg tror dere mener at jeg mener at alle unger skal grave nedi samme skål med masse løsgodteri, og det er ikke riktig. Men hvis man ikke ønsker besøk så må det jo holde langt med å skru av lyset og/eller henge opp lapp. Vil tro at det er langt færre barn som går dør til dør i år enn tidligere. Endret 28. oktober 2020 av ATLAS6
Anbefalte innlegg