AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg er i et forhold med en som jobber veldig mye. Han jobber off shore, og er borte langt mer enn hva som er normalt. Det er fordeler og ulemper ved dette, og på tross av at jeg har et ganske rikt, aktivt liv selv, så finner jeg det ganske så ensomt innimellom.. Mye planer som må avlyses pga. plutselig utreise, en del tid alene i en by der jeg ikke kjenner så mange, osv. Noen andre som er i samme situasjon? Hvordan gikk det med dere? Anonymkode: 474be...e1b 1
Nnilm Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Nå bor jeg en plass der jeg har stort nettverk. Men mannen er veldig mye borte men vi har et veldig bra forhold, bedre enn de fleste rundt oss. Jeg tror det er fordi vi rekker å savne hverandre flere ganger i mnd og at vi setter veldig pris på hverandre. Vi har vært sammen i over 20 år og det har vært sånn arbeidsforhold i 15 av dem.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Min jobber også mye. Ikke oljeturnus, men doble vakter eller nattevakter. Vi er mye fra hverandre i løpet av ei uke, men er ofte mye i kontakt gjennom dagen. Vi bor foreløpig ikke sammen. Det som er fint er at når vi sees, har vi tid og ro og det blir som en date. Anonymkode: 2fb8f...6f6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg jobber i perioder mye og samboeren min jobber også mye. Han er fastlege i distriktet og jobber i perioder veldig mye legevakt på toppen av full stilling. Det går overraskende bra for begge. Vi får tid til å være alene litt og så vet vi begge at den andre har «gyldig» grunn for å være borte. Det hadde trolig vært vanskeligere om han var mye borte fordi han ville være med venner eller dyrke hobbyer. Husarbeid deler vi på men jeg gjør mest. Fordelen er at vi har god økonomi så da koser vi oss ekstra når vi kan. Anonymkode: d9546...faa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå