Gå til innhold

Hjelp med kjøleskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vet ikke om dette er den riktige katogorien.

jeg har en kjøleskap som er over 5 år gammel, og i dag tidlig så virket ut som lyset gikk på kjøleskapet. 

jeg tok ut kontakten og satte den i igjen, så hørte ut som kompressoren gikk som den skal, gikk på jobb og tenkte at dette er nok bare lyset som gikk, så kom jeg hjem i fra jobb senere på dagen og kjøleskapet virker litt for kaldt oppdaget jeg at matvarene jeg har i kjøleskapet hadde fryst litt. 

jeg har tempetur display men den vises ikke og lyset i kjøleskapet er borte..

Er kjøleskapet "tatt" kvelden?  Det koster mye penger for å reparer det siden det er en gammel kjøleskap..  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre sjelden lønnsomt å betale for en dyr reparasjon og tilkalling av reparatør av dagens kjøleskap. Det høres ut som ditt har tatt kvelden, altså er ødelagt, og at du nesten må kjøpe nytt. 

Gamle kjøleskap kan leveres inn der du kjøper det nye. De er pliktig å ta i mot for retur samme type varer som de selger på elektronikkbutikker. 

Dra og se deg ut et kjøleskap du vil ha i en butikk du liker. Allier deg så med en venn eller to, og få hjelp til å bære ut og kjøre bort det gamle kjøleskapet, og returnere det til butikken (som oftest levering av returer på baksiden av bygget) og så kjøper du nytt, og får vennene dine til å hjelpe deg med å bære det inn og skyve det på plass. 

Alt dette kan du få hjelp til av profesjonelle om du betaler for det. Bestille kjøleskap på nettet, få fraktfolkene til å bære det inn og til å ta med seg det gamle i retur. Det koster vel litt (faren min betalte nylig 1750,- for det hele og alt ble bestilt på nett) men om du ikke har venner eller familie som kan hjelpe deg å bære og kjøre må man jo bare betale for tjenestene. 

Anonymkode: 19fa0...25b

Skrevet

Ok. Da blir det ny kjøleskap.    👍🏼

Skrevet

Høres ut som det er termostaten som har tatt kvelden. Hadde jeg vært deg så ville jeg sjekket https://www.reservedel.no/?gclid=Cj0KCQjwreT8BRDTARIsAJLI0KL5ePW5ObqE_ZWc31coXdyGyPHTv1jdHB6epo4-4PDsgZpouqwKRZcaAq6TEALw_wcB

og kjøpt ny thermostat og prøvet og bytte selv. 😊

vis ikke det funker eller du får det til så kjøpt nytt kjøleskap 

Anonymkode: a23b2...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...