AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Hei! Trenger råd om livet mitt videre. Gikk i fra ett dødt ekteskap. Meg og ex var gift 22 år. Jeg følte vi kun var venner, hadde aldri sex. Resten av forholdet var harmonisk. Gode jobber, flott hus og greie barn. Men følte meg aldri elsket. Traff igjen en person jeg alltid har savnet og elsket. Vi har på en måte ett forhold, men han vil ikke ha meg fullt ut. Han var igjennom et vanskelig brudd og forholdet er hemmelig. Vært med han to år. Han ønsker å være fri, men møtes ett par ganger pr uke. Han er redd for ex og vil ikke si at han er med meg. Jeg elsker han høyt, aldri følt sånn gnist. Men er så hardt når han ikke vil si noe om forholdet hvilken vei det går. Og han er helt sikker på at han aldri vil bo med noen igjen. Han gjorde det slutt, men kom tilbake. Alt er på hans premisser. Jeg har nå eg kjedelig jobb og har ikke kjøpt bolig. Bor hos mamma. Jeg savner ofte det enkle livet jeg hadde, men ikke ex. Hvordan takler man denne usikkerheten? Jeg føler meg ulykkelig. Min exmann vil ha meg tilbake. Hva bør jeg gjøre? Er så vanskelig å se for meg et liv uten han jeg har nå, men hjelper lite når han er redd for nytt forhold. Hva kan jeg gjøre for å få mer glede og lykke i hverdagen. Alt er mørkt og trist. Er så lett å gå tilbake til det vante. Anonymkode: 68c43...f7c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Du bør rydde opp i livet ditt. Hva vil du konkret forandre på? Skriv det ned for deg selv! Så jobber du mot disse målene. Vil du bo med din mor? Hva ser du for deg i en bosituasjon? Et stort hus, en vedlikeholdsfri leilighet? Hva kan du gjøre på jobben? Ny lærdom? Er det noen kurs du kan ta? Fagskole? Mange fagskoler har nå undervisning fra nett man kan starte med en gang. Fagforbundet gir ofte stipender. Sjekk rundt på mulighetene dine! Når det gjelder denne elskeren, så må du nesten bestenmw deg om du gidder å holde på sånn. Det er lov å stå opp for seg selv og si at du vil mer, vil ikke han, så avslutter du! Anonymkode: 03673...b1b 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg tar master og den jobben jeg har er vikariat. Jeg har flyttet til hjemstedet mitt og har mange venner. Jeg har fått ny jobb som venter, men er redd for å si opp den jobben jeg forlot fordi den var veldig bra. Jeg har virkelig forsøkt å kutte ut elskeren, men er så vanskelig. Han har dekka mye av det jeg savner og er så betatt. Men forstår at det ikke går. Anonymkode: 68c43...f7c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Grunnen til at du føler så sterkt for denne nye fyren kan jo være at han er utilgjengelig, at dere må møtes i smug uten at han blir din Anonymkode: 95f85...b73
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg traff han da jeg var 18. Han ville ikke ha meg da heller. Mye frem og tilbake. Jeg gikk videre og da ville han bli kjæreste. Har aldri glemt han. Han er mitt livs kjærlighet, men er ulykkelig over sånn han oppfører seg mot meg Anonymkode: 68c43...f7c
Syvsøstre Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 Det er ikke hyggelig å føle på at en blir holdt på gress.... Jeg hadde i din situasjon funnet meg et sted å bo for meg selv. Det er viktig for selvfølelsen å ha sitt eget. Så ville jeg tatt en dag av gangen. Du fortjener en som åpenlyst vil være sammen med deg! 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 Ditt livs kjærlighet.. la deg selv bli ditt livs kjærlighe istedenfor. Ikke la han behandle deg som dritt. Ikke vær avhengig av et forhold for å være lykkelig, da vil han alltid ha makt over deg. Anonymkode: 3f551...d1c 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #8 Skrevet 27. oktober 2020 Tusen takk for nyttige svar. Jeg tror mye av grunnen for at jeg er ulykkelig er nettopp at jeg blir dårlig behandlet av en som ikke er mitt livs kjærlighet. Her må jeg stå opp for meg selv og være sterk Anonymkode: 68c43...f7c 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #9 Skrevet 27. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for nyttige svar. Jeg tror mye av grunnen for at jeg er ulykkelig er nettopp at jeg blir dårlig behandlet av en som ikke er mitt livs kjærlighet. Her må jeg stå opp for meg selv og være sterk Anonymkode: 68c43...f7c Husk hver dag at du fortjener å ha det bra ❤ Anonymkode: 3f551...d1c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #10 Skrevet 27. oktober 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg traff han da jeg var 18. Han ville ikke ha meg da heller. Mye frem og tilbake. Jeg gikk videre og da ville han bli kjæreste. Har aldri glemt han. Han er mitt livs kjærlighet, men er ulykkelig over sånn han oppfører seg mot meg Anonymkode: 68c43...f7c Bruk han slik han bruker deg. Og så lever du ditt eget singelliv. Anonymkode: bb690...2b7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #11 Skrevet 27. oktober 2020 For det første kvitter du deg med han nåværende idioten som bruker deg kun for sex og kommer med tragiske unnskyldninger at han ikke vil si noe om deres forhold pga ex. Han der har nok flere damer på si, ikke bare deg derfor er alt hemmelig. Så han bør du først g fremst kvitte deg med. Du liker han slik kun fordi han er "forbudt" spenning. For det andre finn deg et sted å leie ut. Tror at det vil hjelpe deg å legge følelser og tanker på plass. Når det gjelder eksmann. om du ikke har følelser for han så ikke se deg tilbake, om du tror det KAN bli bra igjen så kan du prøve etterhvert. Kommuniserte dere i det hele tatt i det gamle forholdet? Anonymkode: b57e2...e92
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #12 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg er sikker på han jeg er med ikke har noen på si. Han føler han vil ta igjen tapt tid med kamerater. Jeg stoler på at han ikke er med noen, han sliter bare veldig med brudd og små barn. Meg og ex er perlevenner. Vi prater hver dag. Han er tryggheten selv. God jobb, veldig rolig og snill. Vi hadde alt. Jeg savner han, men var også vanskelig uten sex. Han ville ikke ha sex og de få gangen vi hadde fungerte det ikke. Men jeg vet han aldri hadde behandle meg drit. Han er en utrolig bra mann Anonymkode: 68c43...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå