Gjest ukjent93 Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) . Endret 29. oktober 2020 av ukjent93
TinaChristina Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Oj, dette var leit å lese. Kommer ganske tydelig fram at du vil de skal lese dette selv. Det jeg umiddelbart tenker er jo om dere kan flytte litt vekk? Få avstand til disse folkene. Stifte nye bekjentskap. Er det noe skole eller jobb inni bildet? Går det an å bli med på aktiviteter/frivillig arbeid for å bli kjent med folk? Disse menneskene må du bare komme deg over. Men jeg tror nok du trenger litt mer hjelp fra f.eks psykiatrien. Har du forresten undersøkt om du kan fremme en sak om tapt barndom pga din far? Var det noen som så, noen som meldte ifra? Ønsker deg uansett lykke til❤ 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Sender gode tanker i en mørk stund ❤️ Anonymkode: bf313...29a
Gjest ukjent93 Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) 11 timer siden, CaramelDevil skrev: Oj, dette var leit å lese. Kommer ganske tydelig fram at du vil de skal lese dette selv. Det jeg umiddelbart tenker er jo om dere kan flytte litt vekk? Få avstand til disse folkene. Stifte nye bekjentskap. Er det noe skole eller jobb inni bildet? Går det an å bli med på aktiviteter/frivillig arbeid for å bli kjent med folk? Disse menneskene må du bare komme deg over. Men jeg tror nok du trenger litt mer hjelp fra f.eks psykiatrien. Har du forresten undersøkt om du kan fremme en sak om tapt barndom pga din far? Var det noen som så, noen som meldte ifra? Ønsker deg uansett lykke til❤ Endret 28. oktober 2020 av ukjent93
Gjest ukjent93 Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Sender gode tanker i en mørk stund ❤️ Anonymkode: bf313...29a . Endret 28. oktober 2020 av ukjent93
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) På 27.10.2020 den 15.55, ukjent93 skrev: Jeg har veldig lyst til å flytte tilbake (...),nettopp for å komme meg vekk fra de vonde minnene jeg har fra denne byen.Ble veldig mye mobbet på ungdomsskolen jeg begynte på da vi flyttet hit (...),og måtte gå ut av skolen allerede i 8.klasse på grunn av det.Jeg gikk helt inn i meg selv,og nektet å gå tilbake dit hvor de truet meg med juling og frøs meg ut.Har ikke utdannelse,og ingen jobb.Ble ung ufør (...) på grunn av sykdommer og manglende skolegang.Har en psykiatrisk sykepleier jeg er ute med 1x i uka,og har hatt samme person i 7 år nå.Har prøvd ulike tilbud uten å finne noe som passet for meg.Får også bare avslag når jeg søker om hjelp fra psykologer,da de ikke har nok kompetanse som de skriver. Hele familien vår (søsknene til mamma) visste om hvordan vi hadde det i barndommen med pappa,og at pappa mishandlet både oss og mamma. Husker en gang mamma ringte vår tante og fortalte om hvordan pappa nettopp hadde mishandlet henne. Vår tante svarte: Huff og huff,det høres ikke bra ut.Men det finnes jo krisesenter da.Mamma ønsket at vi skulle få være der hos dem,men det var det aldri snakk om.Husker det VELDIG godt.Har tenkt på det med å opprette sak om tapt barndom,men føler meg utbrent og utslitt. Mamma etterlot seg en gammel gjeld fra 30 år tilbake,som jeg da fikk ansvaret for etter hun døde.Brukte 80.000 kroner på advokater o.l som jeg klarte å spare opp selv,og ble endelig ferdig i sommer.Er så trøtt og sliten av alt. Takk for svar ❤️ Ryddet for identifiserende innhold. Edie, adm. Man arver ikke gjeld, med mindre man samtykker før arven overtas. Vet man at avdøde har gjeld og ikke formue, er det jo normalt å takke nei til arven. All gjeld slettes da. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du, som ikke har noe med den gjelden å gjøre, valgte å overta den, å arve gjeld? Slik jeg forstår deg er det det du har gjort? Ellers må jeg si at jeg ønsker deg alt godt og at du vil få noen gode og varme mennesker i livet ditt snart. Venner som bryr seg. Hvordan er forholdet til din bror, han som du vokste opp med (ikke halvbroren altså)? Anonymkode: bc5cf...01c Endret 30. oktober 2020 av Edie 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 Har du kontakt med broren din Anonymkode: c5c19...117
Gjest ukjent93 Skrevet 27. oktober 2020 #8 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Man arver ikke gjeld, med mindre man samtykker før arven overtas. Vet man at avdøde har gjeld og ikke formue, er det jo normalt å takke nei til arven. All gjeld slettes da. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du, som ikke har noe med den gjelden å gjøre, valgte å overta den, å arve gjeld? Slik jeg forstår deg er det det du har gjort? Ellers må jeg si at jeg ønsker deg alt godt og at du vil få noen gode og varme mennesker i livet ditt snart. Venner som bryr seg. Hvordan er forholdet til din bror, han som du vokste opp med (ikke halvbroren altså)? Anonymkode: bc5cf...01c . Endret 28. oktober 2020 av ukjent93
Gjest ukjent93 Skrevet 27. oktober 2020 #9 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du kontakt med broren din Anonymkode: c5c19...117 . Endret 28. oktober 2020 av ukjent93
Lacy Skrevet 27. oktober 2020 #10 Skrevet 27. oktober 2020 Det er veldig vondt å oppleve at de menneskene som skal være deg nærmest ikke har de samme forventningene/forhåpningene til en relasjon som du har. Det i seg selv blir en egen sorg ❤️ Jeg tror nok du vil se at du er bedre tjent med å bruke energien din på andre ting enn dem, rett og slett fordi de vil tappe deg ytterligere.. Det er jo synd da 🙄 Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal si, annet enn at jeg tror det vil gå deg godt i livet ❤️ Du virker som typen til det ❤️ Gi det tid, finn deg selv i all dritten, så skal du se at det ligger mye godt i vente for deg ❤️
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #11 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) For en jævla drittfamilie, det må jeg si meg enig i. Om du vil flytte tilbake (...), og mener det er bedre for deg, så er det nok kanskje en god idè. Du må jo uansett tenke på deg selv, og du har ingen støtte i familien, med unntak av din bror. Sender deg mange gode tanker. ❤️ Anonymkode: 6ceea...1d3 Ryddet for identifiserende innhold. Edie, adm. Endret 30. oktober 2020 av Edie
Gjest ukjent93 Skrevet 27. oktober 2020 #12 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) 10 timer siden, Lacy skrev: Det er veldig vondt å oppleve at de menneskene som skal være deg nærmest ikke har de samme forventningene/forhåpningene til en relasjon som du har. Det i seg selv blir en egen sorg ❤️ Jeg tror nok du vil se at du er bedre tjent med å bruke energien din på andre ting enn dem, rett og slett fordi de vil tappe deg ytterligere.. Det er jo synd da 🙄 Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal si, annet enn at jeg tror det vil gå deg godt i livet ❤️ Du virker som typen til det ❤️ Gi det tid, finn deg selv i all dritten, så skal du se at det ligger mye godt i vente for deg ❤️ . Endret 28. oktober 2020 av ukjent93
Gjest ukjent93 Skrevet 27. oktober 2020 #13 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) På 27.10.2020 den 17.07, AnonymBruker skrev: For en jævla drittfamilie, det må jeg si meg enig i. Om du vil flytte tilbake (...), og mener det er bedre for deg, så er det nok kanskje en god idè. Du må jo uansett tenke på deg selv, og du har ingen støtte i familien, med unntak av din bror. Sender deg mange gode tanker. ❤️ Anonymkode: 6ceea...1d3 Ryddet for identifiserende innhold. Edie, adm. . Endret 30. oktober 2020 av ukjent93
Edie Skrevet 30. oktober 2020 #14 Skrevet 30. oktober 2020 Tråden stenges da trådstarter har valgt å fjerne hovedinnlegget og tittelen. Tråden er også ryddet for identifiserende innhold. Edie, adm.
Anbefalte innlegg