Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og mannen separerte oss i fjor. Tungt å gå gjennom dette med tanke på alle som ble involvert. Min datter er veldig glad i han og har ikke "gitt slipp" helt enda. Hun er 20år, ung voksen. Hun ble kjent med han da hun var 13. Hun fortalte meg at hun hadde vært på besøk hos ekse mannen min. Vi har nå har vi ei jente på 8år sammen også. Ville dere reagert på at hun besøker han etter at vi har skilt lag? Det var han som inviterte henne. 

Anonymkode: 9908c...c49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså ikke min ste-datter, men hans tidligere. Håper dere forstod konseptet. 

Skrevet

Hva mener du med å gi slipp? 

Anonymkode: 3d11f...ff4

• Liker 22
Skrevet

Ville ikke ha reagert.

Anonymkode: c52d1...80b

• Liker 23
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Altså, når man er sammen med noen med barn, skal man elske dem som sine egne, bidra med kjærlighet, praktiske oppgaver og økonomi. Og så skal relasjonen plutselig ikke eksistere når dere har gått fra hverandre?

Anonymkode: 1f4fa...2a5

Ja, men hun er voksen. Hun trenger ikke å må se han. Forstår selfølgelig hva du mener, ble bare litt sjokkert over å få høre det. Vi hadde et bittert brudd. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med å gi slipp? 

Hun er fortsatt glad i han. Var det jeg mente. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, men hun er voksen. Hun trenger ikke å må se han. Forstår selfølgelig hva du mener, ble bare litt sjokkert over å få høre det. Vi hadde et bittert brudd. 

Da har hun vel lyst til å treffe ham da. Det må jo være lov? Hun er jo voksen og bestemmer selv.

Anonymkode: 3ac93...3f9

• Liker 34
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Trenger ikek å må se han"..? Altså, hallo.. hun er vel glad i ham? Som du sier, hun er voksen, og ergo har du null og niks med hvem  hun treffer. 

Og det er da helt normalt at man har kontakt med eks-steforeldre som man i åresvis har hatt et veldig nært forhold til.. Onkelen min har masse kontakt med eks-stesønnen sin, som han var stefar for, og behandlet likt sitt eget barn, i ti år. 

Anonymkode: f6bda...d96

• Liker 39
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun er fortsatt glad i han. Var det jeg mente. 

Ja, har du tenkt hun skal slutte? 

• Liker 18
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Så, du mener alle rundt deg skal regulere hvem de er glad i utfra dine følelser? Jeg regner med at du oppfordret til god og tett relasjon de årene dere var sammen?

Anonymkode: 1f4fa...2a5

• Liker 41
Skrevet

Jeg har forresten fortsatt kontakt med og er "tante" for barna til min eksmann sin bror. Det er vel i grunnen litt av samme sak. Det er ikke sånn at man slutter å bry seg om og være glad i mennesker man har hatt i livet sitt i mange år selv om to parter bryter med hverandre.

• Liker 23
Skrevet

Han har vært der for henne i 7 år, selvfølgelig er det greit. Og det er vel ikke et mål at hun skal gi slipp (kutte kontakt)? Helt normalt, og helt greit, men kan faktisk forstå at det stikker hos deg..

Anonymkode: 7d5d3...323

• Liker 10
Skrevet

Min datter har nær kontakt med sin fars eks kone. Eks konen har vært en del av livet hennes i mange år og jeg ser på det som naturlig at de er glade i hverandre og at de ønsker å omgås etter bruddet. De blir omsorgspersoner for barna og det er naturlig at de knytter nære bånd til dem og ønsker å treffe dem i ettertid. 

Anonymkode: 8c885...f40

• Liker 19
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg og mannen separerte oss i fjor. Tungt å gå gjennom dette med tanke på alle som ble involvert. Min datter er veldig glad i han og har ikke "gitt slipp" helt enda. Hun er 20år, ung voksen. Hun ble kjent med han da hun var 13. Hun fortalte meg at hun hadde vært på besøk hos ekse mannen min. Vi har nå har vi ei jente på 8år sammen også. Ville dere reagert på at hun besøker han etter at vi har skilt lag? Det var han som inviterte henne. 

Med mindre han var dysfunksjonell på en eller annen måte så skulle det bare mangle at du hadde full respekt for at datteren din opprettholder kontakt med et menneske som har vært i hennes liv fra hun var 13 til voksen alder!

Faktisk er det sabla frekt å anta at siden din relasjon til mannen er over så skal hennes relasjon til han domineres av din! Her må du gå i deg selv, din sjalusi og dine mindreverdighetskomplekser! 

• Liker 31
Skrevet

Så klart skal hun få besøke sin stefar og sin søsters far?

Er du ikke riktig klok?

Anonymkode: 5aab3...cbb

• Liker 24
Skrevet

hun er 20 år. På tide å klippe navlestrengen helt av.

Anonymkode: 470b2...e21

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...