AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Hvor gammel var din baby når du begynte med vippestol og babygym? Anonymkode: bd848...849
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 "Begynte" blir vel litt å ta i, men ganske umiddelbart etter hjemkomst fra sykehuset Anonymkode: ba340...4c9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "Begynte" blir vel litt å ta i, men ganske umiddelbart etter hjemkomst fra sykehuset Anonymkode: ba340...4c9 Takk for svar. Babyen min er litt over 4 uker, og lurte på om det fortsatt var for tidlig. Men da kan vi kanskje pakke det frem😄 Anonymkode: bd848...849
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Babygym når han var et par uker, kanskje? Det er jo ikke noe problem å bare legge ham under der. Vippestol begynte vi vel ikke med før han var 4-5 mnd, og da bare noen få minutter om gangen. De har ikke godt av å sitte når de er så små. Så det begynte vi ikke med før vi begynte å gi smaksprøver, så satt han godt mens han fikk litt mat. Anonymkode: 1120d...a35
myMa Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Begynte med vippestol etter 3-4 uker kanskje, bare 10-15 min til å begynne med. Hadde da en som kunne legges ganske flat. I følge fysioterapeut på barsel så er det ikke noe problem at baby sitter en stund av gangen. Selvfølgelig lent bakover. De kan sitte i bilstol på relativt lange turer så lenge de får pauser til mat og bleieskift ble sagt. Begynte med baby gym ved ca 3 måneder, noe som var altfor sent,men kjøpte ikke før. Den ble ikke brukt så mye for baby rullet bare over på magen og ble utålmodig. Skulle kjøpt tidligere for det er jo egentlig kjekt å bruke 😊
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #6 Skrevet 28. oktober 2020 Babygym noen uker gammel kanskje? Vippestol litt før. Anonymkode: da326...261
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #7 Skrevet 28. oktober 2020 Babygym ved noen uker, og nettopp tatt i bruk vippestolen. Baby er 4,5 måneder og sitter der mellom 5 og 10 minutter i en type som kan legges flatt. Anonymkode: f8720...6c5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #8 Skrevet 28. oktober 2020 Syns det var voldsomt å vente til 4-5 mnd med vippestol, i den alderen ville ikke min baby sitte i den lenger, så da slutten vi å bruke den😅 lå vel litt i babygymmen fra hun var noen uker og det samme med vippestol Anonymkode: 88d16...9da 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #9 Skrevet 28. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det var voldsomt å vente til 4-5 mnd med vippestol, i den alderen ville ikke min baby sitte i den lenger, så da slutten vi å bruke den😅 lå vel litt i babygymmen fra hun var noen uker og det samme med vippestol Anonymkode: 88d16...9da Vi valgte å vente ettersom det ikke er anbefalt tidligere (slik jeg har forstått det). Leste det blant annet her: https://www.kk.no/mamma/vippestol-er-det-greit-a-la-barnet-sitte-her/63941173 Ettersom den ikke var framme så glemte vi den litt ut, men håper han får litt glede av den før den må pakkes vekk igjen 😅 Anonymkode: f8720...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå