AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Eller, med hennes egne ord, føler seg ikke elsket i dag. Hele startet med at jeg våknet tidlig, grunnet jobb. Satt meg å spiste frokost, dama kom sa så spiser frokost ja. Spurte så har du lyst på egg du også? Nei, vill ikke ha så gikk dama å la seg igjen. Vekte så dama da jeg skulle gå, var så vidt jeg fikk ett kyss og følte det var litt rar stemning. Uansett, fikk så melding ca 30 min senere om jeg kunne kjøpe med en tempmåler og tablett. Kom hjem tidligere grunnet dette, og hadde også med meg noe Pizza. Ga fra meg dette til dama, og sa at jeg må gå på jobb igjen. Spurte om noe var galt, nei ingen ting er galt. Igjen følte jeg at noe var galt, så jeg sendte melding om dette, spurte hva det er som er galt? Jeg føler at noe er galt, men jeg kan ikke forklare. Virker bare som du unngår meg. Fikk da svar jeg føler du ikke elsker meg i dag. Kanskje du vill elske meg i morgen, men i dag gjør du det ikke. Forklarte, det er jo du som unngår meg, om jeg ikke hadde elsket deg hvorfor skulle jeg komme fra jobb med disse tingene, for å så dra igjen? Nei, det er bare noe jeg føler, kom det fra dama. Sendte så melding at jeg kommer hjem, jobber hjemme. Da jeg kom hjem lå dama i senga. Prøvde å gi dama ett kyss, var så vidt jeg fikk ett lite kyss, før det kom ut at jeg skal sove litt. Igjen blir jeg unngått. Så nå sitter jeg her da, og prøver å få noen råd fra der. For jeg aner virkelig ikke hva jeg gjør galt. Anonymkode: 94ab1...231
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller, med hennes egne ord, føler seg ikke elsket i dag. Hele startet med at jeg våknet tidlig, grunnet jobb. Satt meg å spiste frokost, dama kom sa så spiser frokost ja. Spurte så har du lyst på egg du også? Nei, vill ikke ha så gikk dama å la seg igjen. Vekte så dama da jeg skulle gå, var så vidt jeg fikk ett kyss og følte det var litt rar stemning. Uansett, fikk så melding ca 30 min senere om jeg kunne kjøpe med en tempmåler og tablett. Kom hjem tidligere grunnet dette, og hadde også med meg noe Pizza. Ga fra meg dette til dama, og sa at jeg må gå på jobb igjen. Spurte om noe var galt, nei ingen ting er galt. Igjen følte jeg at noe var galt, så jeg sendte melding om dette, spurte hva det er som er galt? Jeg føler at noe er galt, men jeg kan ikke forklare. Virker bare som du unngår meg. Fikk da svar jeg føler du ikke elsker meg i dag. Kanskje du vill elske meg i morgen, men i dag gjør du det ikke. Forklarte, det er jo du som unngår meg, om jeg ikke hadde elsket deg hvorfor skulle jeg komme fra jobb med disse tingene, for å så dra igjen? Nei, det er bare noe jeg føler, kom det fra dama. Sendte så melding at jeg kommer hjem, jobber hjemme. Da jeg kom hjem lå dama i senga. Prøvde å gi dama ett kyss, var så vidt jeg fikk ett lite kyss, før det kom ut at jeg skal sove litt. Igjen blir jeg unngått. Så nå sitter jeg her da, og prøver å få noen råd fra der. For jeg aner virkelig ikke hva jeg gjør galt. Anonymkode: 94ab1...231 Det var en merkelig oppførsel.. Anonymkode: 0b704...f33 14
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 For en dramaqueen. Hun får bruke ord, eller tror hun at du har en magisk krystallkule? Anonymkode: f1535...3a2 19
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Kanskje hun har funnet ut at du har vært utro? Anonymkode: 82ae1...e72 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Hun har mensen og er hormonell, eller føler seg syk og er needy. Bare vær god med henne, selv om det er drit irriterende. Sånn er vi damer Anonymkode: b77dc...a01 14
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje hun har funnet ut at du har vært utro? Anonymkode: 82ae1...e72 Da må nok jeg finne ut av det først. Anonymkode: 94ab1...231 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hun har mensen og er hormonell, eller føler seg syk og er needy. Bare vær god med henne, selv om det er drit irriterende. Sånn er vi damer Anonymkode: b77dc...a01 Tja, kan faktisk være. Er jo en stund siden forrige mensen så mulig. Anonymkode: 94ab1...231
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #8 Skrevet 27. oktober 2020 Da får du bare si,» hvis det er sånn du skal holde på, så elsker jeg deg ikke i morgen heller « neida, men skjønner godt du er frustrert. Ikke så veldig modent å holde på sånn, mensen eller ei. 🙈 Anonymkode: 0b704...f33 2
Gjest Nala79 Skrevet 27. oktober 2020 #9 Skrevet 27. oktober 2020 Det er nok noe som har trigget det... hva det er kan vel bare hun vite. Pleier dette skje eller er dette helt nytt?
Troyamin Skrevet 27. oktober 2020 #10 Skrevet 27. oktober 2020 Si det rett ut; Jeg forstår deg ikke! Si ting rett ut og ikke kom med hint. Sånne kvinnfolk er det umulig å skulle kommunisere med. Selv hadde jeg ikke orket den type drama. 11
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #11 Skrevet 27. oktober 2020 Hun projiserer. Hun følte hun ikke elsket deg i dag, du var der jo for henne. Kom til og med innom i arbeidstiden for å se til henne. Hun har nok dårlig samvittighet for at hun ikke klarer å ta i mot din kjærlighet, derfor skyver hun det over på deg. Veldig synd. Anonymkode: 4cc15...254 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #12 Skrevet 27. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, kan faktisk være. Er jo en stund siden forrige mensen så mulig. Anonymkode: 94ab1...231 Du må følge med, mann! Hver 28.dag ca. Anonymkode: dcdff...63e 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #13 Skrevet 27. oktober 2020 8 minutter siden, Nala79 said: Det er nok noe som har trigget det... hva det er kan vel bare hun vite. Pleier dette skje eller er dette helt nytt? Har skjedd en gang tidligere også, kom med akkurat det samme. Føler at du ikke elsker meg! Om jeg spør, så får jeg aldri noe svar, bare at det er noe jeg føler. Anonymkode: 94ab1...231
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #14 Skrevet 27. oktober 2020 6 minutter siden, Troyamin said: Si det rett ut; Jeg forstår deg ikke! Si ting rett ut og ikke kom med hint. Sånne kvinnfolk er det umulig å skulle kommunisere med. Selv hadde jeg ikke orket den type drama. Får bare tilsvar at jeg kan ikke forklare, er bare noe jeg føler. Anonymkode: 94ab1...231
Troyamin Skrevet 27. oktober 2020 #15 Skrevet 27. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Får bare tilsvar at jeg kan ikke forklare, er bare noe jeg føler. Anonymkode: 94ab1...231 Da er det hennes problem, ikke ditt. Og det bør du si til henne. Det er ikke din jobb å gjette deg til hva hun føler. Husk at følelser sjeldent er basert på fakta. Og kan hun ikke forholde seg til fakta, blir det ofte drama. Spør deg selv om du gidder dette. For det blir ikke bedre med tiden. 9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #16 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg har selv PMS denne uken, men er i avstandsforhold, da blir jeg mer følsom og hormonell. Fordi jeg trenger ekstra kos og omsorg og han er ikke her engang til å kunne gi meg klem eller kyss. Men om typen min hadde kommet innom i arbeidstiden med pizza, så hadde jeg nok satt evig pris på det. Hvor gammel er hun? Du virker som en omsorgsfull kjæreste, og hun er heldig. Anonymkode: fadda...5cc 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #17 Skrevet 27. oktober 2020 6 minutter siden, Troyamin said: Da er det hennes problem, ikke ditt. Og det bør du si til henne. Det er ikke din jobb å gjette deg til hva hun føler. Husk at følelser sjeldent er basert på fakta. Og kan hun ikke forholde seg til fakta, blir det ofte drama. Spør deg selv om du gidder dette. For det blir ikke bedre med tiden. Mulig du har rett i om hvor lenge jeg skal gidde dette? Føler at alt jeg gjør, bare blir vridd til noe negativt. Uansett hva jeg sier, blir det brukt imot meg, eller hele setningen blir vridd på at jeg har sagt det og det. Blir liksom aldri satt pris på noe jeg gjør. Selv om det kommer med takk, så tror jeg liksom ikke på denne «takk». Blir så falskt. Anonymkode: 94ab1...231
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #18 Skrevet 27. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har selv PMS denne uken, men er i avstandsforhold, da blir jeg mer følsom og hormonell. Fordi jeg trenger ekstra kos og omsorg og han er ikke her engang til å kunne gi meg klem eller kyss. Men om typen min hadde kommet innom i arbeidstiden med pizza, så hadde jeg nok satt evig pris på det. Hvor gammel er hun? Du virker som en omsorgsfull kjæreste, og hun er heldig. Anonymkode: fadda...5cc 28, men noen ganger tror jeg 11. Takker for det, prøver alltid å gjøre mitt beste. Anonymkode: 94ab1...231 2
Nerine_ Skrevet 27. oktober 2020 #19 Skrevet 27. oktober 2020 Hun høres dramatisk, sytete og barnslig ut. Dårlig oppførsel, hadde gitt henne beskjed om å slutte å oppføre seg som et barn. 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #20 Skrevet 27. oktober 2020 1 minutt siden, Nerine_ said: Hun høres dramatisk, sytete og barnslig ut. Dårlig oppførsel, hadde gitt henne beskjed om å slutte å oppføre seg som et barn. Selvfølgelig, jeg kan sikkert være en dust jeg også. Jeg kan sikkert være vanskelig noen ganger, jeg er langt ifra perfekt. Jeg prøver virkelig å fortelle dere fakta og ikke vri på noen ting som gjør at ting setter meg i bedre lys. Men jeg bare forstår ikke hva jeg gjør galt noen ganger. Anonymkode: 94ab1...231 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå