AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Hei, Jeg er en dame i 40 årene med en flott kjæreste på 2. Året. Min kjære er leder for 10 unge flotte damer etter å ha fått ny jobb, og for å være helt ærlig blir jeg helt svett av antall timer han bruker med disse jentene, både med og utenfor jobb. man skal ihvertfall treffes annenhver uke i disse covid tider, utenfor jobb. Og en skikkelig fest en gang i mnd. I tillegg kommer andre middager, konferanser og reiser. Jeg jobber også i et stort konsern, hvor vi har godt miljø. Men makan til teambuilding?! Jeg vet at problemet mitt er at han kun jobber med flotte damer som sender han meld i tide og utide. Jeg er sjalu, og jobber med det. Men tenker at selv om man skal ha det fint på jobb, har man vel også et liv med familie utenfor? Er det noen som har noen tips til hvordan man kan klare å svelge alle disse kamelene? - Anonym i dag Anonymkode: 2b32b...738 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Øø...fest en gang i mnd? Og treffest utenfor jobb annenhver uke? Dette er ikke helt normalt, synes jeg, men han synes vel det er morro å feste med alle damene da? Drar han hver gang eller? Forstår deg veldig godt om du er sjalu. Jeg hadde vært litt mer på f,eks når han tar telefonen på kvelden eller skriver med dem på kvelden. Men for å unngå sjalusi så trenger vel man et godt og solid forhold og god kommunikasjon seg imellom. Og så må du huske at han har valgt deg og at du er bra nok. Anonymkode: e4b41...f0d 12
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 her må dere snakke sammen og sammen finne ut hvordan han kan trygge deg slik at du ikke har noen grunn til å bli sjalu. Kanskje kan du få bli med og møte dem en gang? Men siden du føler som du gjør, kan det være andre ting som gjør deg uttrygg i forholdet? Ta en skikklig prat om forholdet kanskje? Psse på at man ikke tar hverandre for gitt, noen av partene. Plei forholdet mellom dere minst like mye som jobbkontakter. Anonymkode: 4656f...518
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Det var da jævlig ofte han skal feste og møte dem? Høres ikke vanlig ut i det hele tatt, ikke når man har dame hjemme. Samboeren min hadde aldri vært så ofte med andre damer selvom det er "teambuilding". Tror de fleste i ditt tilfelle hadde blitt helt stressa og sjalu av det der særlig når det tikker masse meldinger fra disse damene. Dette burde dere i hvertfall snakke om. Si rett ut at du synes det blir jo litt vel mye møting av disse kvinnelige kolleger og m han hadde likt om DU hadde møtt mannlige kolleger så ofte. Så kan dere snakke videre om dette. Anonymkode: 231db...b28 8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Øø...fest en gang i mnd? Og treffest utenfor jobb annenhver uke? Dette er ikke helt normalt, synes jeg, men han synes vel det er morro å feste med alle damene da? Drar han hver gang eller? Forstår deg veldig godt om du er sjalu. Jeg hadde vært litt mer på f,eks når han tar telefonen på kvelden eller skriver med dem på kvelden. Men for å unngå sjalusi så trenger vel man et godt og solid forhold og god kommunikasjon seg imellom. Og så må du huske at han har valgt deg og at du er bra nok. Anonymkode: e4b41...f0d ..idiotisk setning...hvorfor? mange velger en partner men respekterer ikke forholdet eller flyr rundt med det motsatte skjønn og kan være utro..bare fordi man er valgt så betyr det ikke automatisk at partneren er til å stole på... Anonymkode: 231db...b28 11
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ..idiotisk setning...hvorfor? mange velger en partner men respekterer ikke forholdet eller flyr rundt med det motsatte skjønn og kan være utro..bare fordi man er valgt så betyr det ikke automatisk at partneren er til å stole på... Anonymkode: 231db...b28 Enig. Mange gjør et valg - men så fort situasjonen byr seg; tar man et annet valg. Det er lett å være utro. Dette var en naiv setning. Anonymkode: c22b8...95f 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 Du får trøste deg med at disse unge flotte damene neppe er interessert i kjæresten din. Jeg er også en ung dame som jobber i et veldig mannsdominert miljø og har flere mannlige overordnede. Har null interesse for noen av dem Anonymkode: 64d2b...c2c 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #8 Skrevet 27. oktober 2020 Høres ut som han gjør det for morro ja.. Det var litt vel mye, kan ha litt mindre morro med de og mer med deg. Anonymkode: 466d6...7b6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #9 Skrevet 28. oktober 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Og så må du huske at han har valgt deg og at du er bra nok. 14 timer siden, AnonymBruker skrev: idiotisk setning. 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette var en naiv setning. Velkommen til KG! Denne setningen er mantraet her inne. Det gjelder å finne noe å holde fast i, mens mannen er ute og gasser seg med andre damer 🤨 Anonymkode: e8065...a58 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #10 Skrevet 28. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Mange gjør et valg - men så fort situasjonen byr seg; tar man et annet valg. Det er lett å være utro. Dette var en naiv setning. Anonymkode: c22b8...95f Ja men... det så lett å være utro for hvermannsen da? Kjenner masse bra mannfolk som elsker kona si. De fleste har vel empati. Det er vel ikke helt vanlig å være utro? Anonymkode: e4b41...f0d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #11 Skrevet 28. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til KG! Denne setningen er mantraet her inne. Det gjelder å finne noe å holde fast i, mens mannen er ute og gasser seg med andre damer 🤨 Anonymkode: e8065...a58 Ikke sant...duuuu, ja han knuller rundt, men ikke glem at han valgte jo DEG til å være kjæresten som skal sitte hjemme å bli bedratt😅 Men TS, ikke rart du føler sånt da når han virkelig går inn for at du skal gjøre det. Typisk greie det der..gjøre og si ting for å skape sjalusi og deretter si til den sjalu at hun må skjerpe seg/ikke være usikker/jobbe med seg selv. Anonymkode: 0d27b...feb 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #12 Skrevet 28. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sant...duuuu, ja han knuller rundt, men ikke glem at han valgte jo DEG til å være kjæresten som skal sitte hjemme å bli bedratt😅 Men TS, ikke rart du føler sånt da når han virkelig går inn for at du skal gjøre det. Typisk greie det der..gjøre og si ting for å skape sjalusi og deretter si til den sjalu at hun må skjerpe seg/ikke være usikker/jobbe med seg selv. Anonymkode: 0d27b...feb I hvilken virkelighet er dette en typisk greie? Anonymkode: 8944d...c75 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #13 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg synes dette høres mye ut - og jeg jobber selv i kulturbransjen, der det er over snittet mye sosialt aktivitet. Kjæresten min har inntrykk av at min jobb bare består av champagne og kake (det gjør den ikke 😅) og selv vi er ikke så ivrige. Det er jo noe som ofte er initiert av ledelsen, iom. at de tar regningen for det meste av dette. Jeg hadde spurt ham om alt dette var ting han tok initiativ til, eller i det minste alltid sa ja til. Dersom dette foregår fortsatt i disse covid-tider, synes jeg det er på grensen til uansvarlig. Anonymkode: 76e1b...c72 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #14 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg forstår deg godt. Jeg jobber i et veldig mannsdominert miljø. Selv er jeg singel, men har null interesse for disse mennene. Å jobbe med dem, får meg faktisk til å miste enda mer tillit til menn. Mange av dem er gifte eller har samboere hjemme, men det stopper ikke dem. Mange av dem er utro så det synger etter. Jeg blir kvalm. Anonymkode: 06a6d...1b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå