AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg har «alltid» likt å ha tilfeldig sex med nye menn, så fremt jeg ikke har vært i forhold eller holdt seriøst på med noen. Jeg liker liksom jakten... Men i juni begynte jeg å ligge med en fyr, og siden den gang har det bare vært ham (!). Vi har avsluttet kontakten, da det ikke kunne bli noe mer... Men han er den eneste jeg har hatt sex med i løpet av 5 måneder nå, og jeg vil fortsatt ikke ha sex med noen andre. Begynner å bli redd for at det ikke endrer seg med det første 😰 Går dette over mon tro??? Han tror nok at jeg ligger rundt og har glemt ham, men det er dessverre løgn. Anonymkode: 0deb6...b7f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 De fleste rundbrennere brenner ut. Det er en tid for alt liksom. Det som er veldig morsomt og kjekt som ung fortsetter ikke med å være morsomt i alle år. Jeg har flere "playboyer" i min omgangskrets, og kjenner også flere kvinner som holdt på slik noen år. Nå er de alle gift og ferdige med det livet. Det mistet sin glans etterhvert, føltes bare tomt og meningsløst, og de fant etterhvert sin livspartner som de ikke vil miste. Ny fase i livet rett og slett, og det er naturlig at ting endrer seg med alderen. Siste playboy som slo seg til ro lengtet etter å slå seg til ro i flere år før han fant den rette. Resten slo seg egentlig til ro ganske umiddelbart etter at de gikk lei det livet. Som at det å bli lei utløste et ønske om å treffe den rette som gjorde at de var veldig åpne for å virkelig falle for noen straks de gikk lei, og gjorde det. I motsetning til hva folk generelt virker å tro er det ikke dem som levde slik en stund som er dem som siden har vært utro. Det har vært en større utfordring angående dem som ikke levde slik, og som har fått en trang til å teste ut diverse etter at de slo seg til ro. Anonymkode: 69877...584 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Han tror nok at jeg ligger rundt og har glemt ham, men det er dessverre løgn. Hvorfor tror du at han tror og tenker noe som helst om deg, og er det viktig for deg? Anonymkode: 151b5...7df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå