AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Hva passer det å kjøpe feminine klær til en mann som har lyst til å myke opp mannsgaderoben noe hakk? Det skal ikke være hverken skjørt eller kjoler og heller ikke rosa, men bukser eller gensere/skjorter i nøytrale farger.. Årsaken til dette er at jeg hele tiden kjeledress i jobbsammenheng og jeg noe kjedelig garderobe... Har du noen tips/eksempel hva og hvor jeg kan kjøpe mottas det med stor takk👍🏻😀 Hilsen Mann 34år, normal vekt og liker det meste av klær👏🏻 Anonymkode: 10415...6b0
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva passer det å kjøpe feminine klær til en mann som har lyst til å myke opp mannsgaderoben noe hakk? Det skal ikke være hverken skjørt eller kjoler og heller ikke rosa, men bukser eller gensere/skjorter i nøytrale farger.. Årsaken til dette er at jeg hele tiden kjeledress i jobbsammenheng og jeg noe kjedelig garderobe... Har du noen tips/eksempel hva og hvor jeg kan kjøpe mottas det med stor takk👍🏻😀 Hilsen Mann 34år, normal vekt og liker det meste av klær👏🏻 Anonymkode: 10415...6b0 Ts! Dette er seriøst og ikke tull.. Anonymkode: 10415...6b0
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Det du gjør er at du går inn i en klesbutikk hvor de har profesjonelle selgere som kan faget sitt og sier at du er ute etter å fornye garderoben. Da vil de finne frem klær som de mener passer deg og som kan lære deg å matche farger. Går du inn en en Dressmann eller lignende hvor det jobber folk i tidlig tjue-åra som jobber ved siden av studiene vil du ikke få like god hjelp. Gå på butikker som Match, Vic, Follestad etc. Hilsen mann. Anonymkode: 59bd6...a5e 3
blåbærpai Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Personlig synes jeg det peneste jeg ser på menn er helt basic. Svarte jeans, hvit skjorte eller svart t-skjorte osv. Kjøper du kvalitet finner du oftere penere snitt og plaggene holder bedre i vask. Og følg vaskeanvisning. Så kan du fjonge deg opp med en pen frakk eller jakke i varmere toner, kanskje et skjerf med litt farge i. Er du brunøyd og varm i huden kan også rødt og burgunder være en dristig og fin farge, er du lysere og blåøyd er blått og sjøgrønt pent. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå