Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn på 1 år og er gravid igjen planlagt 😊 du som har 2 tette. Har du noe tips og råd om utstyr man trenger? Eller gode tips generelt å komme med. 

Anonymkode: 1764d...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil få en til når minste er nesten 2,5 år.. Det vi tenker at vi trenger i første omgang er en bedside crib med hjul slik at jeg kan trille den fra soverommet til stua på dagtid, det er mulig at jeg må invistere i en ny seng etterhvert likevel, vet ikke om mini et klar for å over i junior seng når nybabyen må ha sprinkelsenga, men det får vi ta da.. Jeg må ha ny vogn da jeg har gitt bort bagen til vogna, tenker også å kjøpe et søskenbrett til vogna. Og må kjøpe nytt bilsete til baby. Ellers har jeg stellebord, og en del klær, gulpekluter. Må nok kjøpe noen nye flasker da jeg er innstilt på å delamme og pumpe denne gangen da ryggen min tok helt knekken sist ammeperiode. 

Ellers tror jeg bare kjøper litt sånn etterhvert som jeg ser behov, har en del på plass så gidder ikke kjøpe mer enn jeg trenger..

Anonymkode: fbd47...9b9

• Liker 1
Skrevet

Oh, og en god bæresele, eller ringsjal slik at jeg kan ha baby på magen når jeg leker og tar vare på storebror. 

Anonymkode: fbd47...9b9

• Liker 1
Skrevet

Er så og si akkurat 2 år mellom jentene mine (2 år + 2 dager) og vil være 2,5 år mellom minstejenta og lillebroren som kommer i mars. Var i grunnen ikke noe spesielt av utstyr vi følte vi trengte noe mer enn med første. Eneste var søskenvogn, og her er isåfall tipset mitt å investere i den søskenvogna man virkelig liker og vil ha.

Kikket mye på Bugaboo Donkey 2 da vi skulle ha nr. 2, men med en prislapp på 20.000kr lot vi det være, og endte istedenfor opp med en drøss av andre vogner fordi de «billigere» søskenvognene ikke hadde det vi ønsket av funksjoner. 

Nå som vi skal ha nr. 3 kjøpte vi derimot Bugaboo Donkey 3, som vi faktisk bruker til jentene på 4 og 2 allerede nå. Er så fornøyd med vogna at Bugaboo burde betalt meg for å snakke pent om den😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...