AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg vet at truseinnlegg er et alternativ, men noen som vet om andre ting som kan fungere? ☺️ Anonymkode: 5982a...ceb
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Nå er det vel ikke anbefalt med noe fest og lignende uansett, så den cameltoen er det vel bare du som hadde sett i speilet? Det burde du tåle Anonymkode: beb75...c59 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er det vel ikke anbefalt med noe fest og lignende uansett, så den cameltoen er det vel bare du som hadde sett i speilet? Det burde du tåle Anonymkode: beb75...c59 Kan tenkes det er fest med et kollektiv og fem inviterte ☺️ Det er lov! Enten truseinnlegg eller en litt tykk truse i bokser-variant, kanskje? Anonymkode: 0f461...704
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Strømpebukse under sånn tynn og med motstand, jeg bruker Pierre sine hold in selv om jeg er slank, de hindrer alle camel toe. Anonymkode: 7cb82...e54
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Amme-innlegg. Litt tykkere enn et truseinnlegg. Anonymkode: 2d36c...dfd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan tenkes det er fest med et kollektiv og fem inviterte ☺️ Det er lov! Enten truseinnlegg eller en litt tykk truse i bokser-variant, kanskje? Anonymkode: 0f461...704 Men er det lurt da? Jeg har til gode for å høre om en fest der alle deltakerne har klart å holde minst én meter avstand. Alkohol svekker dømmekraften betraktelig og unge mennesker har sjeldent store nok stuer slik at festen kan bli holdt på en forsvarlig måte. Det virker som om mange heller velger å fokusere på hva de får lov til og "glemmer" detaljer som avstand og ikke ser det større bildet Anonymkode: 63687...a3f 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men er det lurt da? Jeg har til gode for å høre om en fest der alle deltakerne har klart å holde minst én meter avstand. Alkohol svekker dømmekraften betraktelig og unge mennesker har sjeldent store nok stuer slik at festen kan bli holdt på en forsvarlig måte. Det virker som om mange heller velger å fokusere på hva de får lov til og "glemmer" detaljer som avstand og ikke ser det større bildet Anonymkode: 63687...a3f Men herregud, da, du er klar over at det ikke er alle som drikker seg snydens på fest? Hvordan vet du at de skal drikke alkohol i det hele tatt? Ja, det er mange uansvarlige, men så er det faktisk også folk som klarer oppføre seg, og da er det helt ok å ha en fest som er i tråd med reglene.. Siden de bare skal være 5 stk, antar jeg ts kjenner folkene som skal være der godt nok til å vite om de er sånne som kan oppføre seg eller ei.. Anonymkode: 2d36c...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #8 Skrevet 27. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det lurt da? Jeg har til gode for å høre om en fest der alle deltakerne har klart å holde minst én meter avstand. Alkohol svekker dømmekraften betraktelig og unge mennesker har sjeldent store nok stuer slik at festen kan bli holdt på en forsvarlig måte. Det virker som om mange heller velger å fokusere på hva de får lov til og "glemmer" detaljer som avstand og ikke ser det større bildet Anonymkode: 63687...a3f Kanskje du heller kan fokusere på det det blir spurt om her? Anonymkode: 7f743...db3 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #9 Skrevet 27. oktober 2020 Husker et tips i tenårane var å legge en sokk i trusa som et innlegg! Kan vel gli litt men hvis det sitter såpass, så. Anonymkode: 29313...29b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #10 Skrevet 27. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du heller kan fokusere på det det blir spurt om her? Anonymkode: 7f743...db3 Ikke sikkert de bor i Oslo. Anonymkode: 5f266...642
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #12 Skrevet 27. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det lurt da? Jeg har til gode for å høre om en fest der alle deltakerne har klart å holde minst én meter avstand. Alkohol svekker dømmekraften betraktelig og unge mennesker har sjeldent store nok stuer slik at festen kan bli holdt på en forsvarlig måte. Det virker som om mange heller velger å fokusere på hva de får lov til og "glemmer" detaljer som avstand og ikke ser det større bildet Anonymkode: 63687...a3f Men er det kollektiv og de bør sammen er de jo en husstand. Anonymkode: 775f5...3ef
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #13 Skrevet 28. oktober 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Men er det lurt da? Jeg har til gode for å høre om en fest der alle deltakerne har klart å holde minst én meter avstand. Alkohol svekker dømmekraften betraktelig og unge mennesker har sjeldent store nok stuer slik at festen kan bli holdt på en forsvarlig måte. Det virker som om mange heller velger å fokusere på hva de får lov til og "glemmer" detaljer som avstand og ikke ser det større bildet Anonymkode: 63687...a3f Jeg synes uansett ts kan få kommentarer på det hun spør om, istedenfor at moralens voktere skal komme og fortelle hva de synes om smittevernsreglene. Anonymkode: 0f461...704 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #14 Skrevet 28. oktober 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at truseinnlegg er et alternativ, men noen som vet om andre ting som kan fungere? ☺️ Anonymkode: 5982a...ceb Gjør som tipset litt lengre opp, bruk ei strømpebukse med holdin, den vil garantert holde catsuiten unna slik at det ikke blir cameltoe👍 Har gjort lignende selv, med en catsuit en gang, ikke fordi det var synlig cameltoe, men mer av praktisk årsak😉 Anonymkode: fde87...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå