Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger julegavetips til en enslig mann i slutten av 50-årene. Han er mye alene og har ingen hobbyer man kan kjøpe noe til. Han drikker ikke alkohol så vin og sånt utgår. Jeg har tidligere strikket lue og skjerf til ham, så trenger noen andre forslag. 

Anonymkode: 0c75a...b51

Skrevet

Opplevelse? Gavekort av noe slag, gjerne på en strømmetjeneste? 

Anonymkode: c66ec...63a

Skrevet

Gavekort på Netflix, matkasse, Spotify, Viaplay? En bok? God alkoholfri eplecider og konfekt? 

Anonymkode: dabd1...6e4

• Liker 1
Skrevet

Syns det var gode forslag over her. God fotkrem eller håndkrem? Dusjsåpe? Spekemat? Abonnement på et blad (du sier han ikke har en spesiell hobby, men kanskje du allikevel kan finne noe; se og hør, historie (fra Aftenposten) eller avis? Kubbelys, sånne elektriske er kan jo være kjekt? 

Anonymkode: b25e4...15e

• Liker 1
Skrevet

Takk for fine forslag. Han har en øyesykdom så klarer ikke lese, bøker og bladabonnement blir dermed litt dumt. jeg burde også fortalt at vi ikke bor i nærheten av hverandre, så gaven må kunne sendes og kan ikke være en gave jeg må være med på. Han abonnerer allerede på flere strømmetjenester da TV er en av få gleder han har. 

Anonymkode: 0c75a...b51

Skrevet

Mulighet å bestille noe god mat, kaffe, julebakst lokalt der han bor?

Lydbok?

Anonymkode: 82e23...41e

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulighet å bestille noe god mat, kaffe, julebakst lokalt der han bor?

Lydbok?

Anonymkode: 82e23...41e

Dette hørtes faktisk fornuftig ut! Vil egentlig si litt julebakst ettersom dette sannsynligvis er noe han ikke har. Lydbok er også en god ide. Alternativt kan du skaffe et abonnement på lydbøker, f.eks Storytel.

• Liker 1
Skrevet

Å, da støtter jeg abonnement på Storytel! Det er en kjempegod lydboktjeneste. Evt også noe bakst fra morgenlevering hvis de leverer der han bor. 

Anonymkode: dabd1...6e4

• Liker 1
Skrevet

Heimestrikka (el kjøpe) ullsokker, heimelaga syltetøy, brende mandler, spekepølse, eplejuice, flax-lodd? Eller kjøpe ei fin skål som du fyller med twist e.l som du pakker inn i cellofan? 

Anonymkode: b707b...d15

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...