AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Kan man bestille dette selv og ikke gå gjennom fastlegen? Fastlegen syns det var unødvendig av meg å ta blodprøver for å sjekke hcg'en. Så lurer på om det er noen mulighet for å gå gjennom Fürst selv? Anonymkode: 57d97...5f5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Du kan bestille legetime hos en privatlege uten avtale. De tar vanligvis alt du ønsker av prøver. Men i hovedsak vil jeg anbefale deg å høre på fastlegen din. Helsevesenet og laboratoriene har *bittelitt* annet å holde på med om dagen, og jeg tenker det er sløsing med ressurser å presse gjennom en blodprøve fastlegen synes er unødvendig. Anonymkode: b490d...f3d 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan bestille legetime hos en privatlege uten avtale. De tar vanligvis alt du ønsker av prøver. Men i hovedsak vil jeg anbefale deg å høre på fastlegen din. Helsevesenet og laboratoriene har *bittelitt* annet å holde på med om dagen, og jeg tenker det er sløsing med ressurser å presse gjennom en blodprøve fastlegen synes er unødvendig. Anonymkode: b490d...f3d Ja du har helt rett i det 😊 Har bestemt meg for å ikke dra til Fürst, men er bare nysgjerrig på om man kan gå til Fürst selv og ikke gjennom fastlegen hvis jeg ønsker å ta blodprøver for å sjekke ting. Men det er jo sant, kan alltids bestille hos privat! Anonymkode: 57d97...5f5
itfruen Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Ring legekontoret og be de rekvirere en blodprøve. Da må du ta den hos furst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå