Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Når pleier dere å få Elslim rundt EL? Er noen dager til EL og fortsatt ikke tegn :(

Anonymkode: 7825f...fea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri sett EL-slim i hele mitt liv. Har blitt gravid 7 ganger.

Alle har EL-slim, men veldig mange ser aldri noe til det, det er likevel godt "oppi der". Ikke vær bekymret! Å bruke EL-tester er et mer sikkert tegn på at EL nærmer seg.

Skrevet
4 minutter siden, Amatariel said:

Aldri sett EL-slim i hele mitt liv. Har blitt gravid 7 ganger.

Alle har EL-slim, men veldig mange ser aldri noe til det, det er likevel godt "oppi der". Ikke vær bekymret! Å bruke EL-tester er et mer sikkert tegn på at EL nærmer seg.

Takk, mener jeg har hatt det tidligere men da ikke vært prøver så ikke tenkt så mye over det.

Men det er betryggende å vite at man ikke MÅ ha El- slim. 

Anonymkode: 7825f...fea

Skrevet

Det er stor forskjell på når man får det, mengde (og om man oppdager det!). Mitt tips er å kjenne etter når du tørker deg etter å ha bæsja. Er det en veldig glatt følelse? Se på papiret etter slimet. Jeg kan kun observere EL slim på denne måten nå for tida, selv om jeg tidligere hadde masse tydelig EL-slim. 

Sist syklus observerte jeg slim to dager, og det er alltid den siste dagen med EL slim som regnes som "peak" dagen - men EL kan skje opp til 3 dager etter du har observert siste slim. Det kan også skje en dag før, eller samme dag. 

Mao, umulig å si noe som gjelder alle ang når man har EL ift slim. Men test med EL tester og sammenlign ift når du observerer slim. Det vil gi deg en pekepinn på syklusene framover også! 

Anonymkode: ff1e8...f49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...