AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Hei! Er 6+1 og har de siste to dagene kjent at brystene som til nå har vært vonde og tunge ikke lenger er det. Har ikke vært kvalm før og er heller ikke det nå. Føler meg rett og slett ikke gravid😔Hadde MA sis med samme forløp. Er redd at det går galt igjen. Skal på ultralyd på fredag. Noen med erfaringer å dele? Anonymkode: 4f3c9...8e3
Kassiopeia8 Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Opplevde det samme, men alt var normalt! Hadde ikke så mange symptomer tidlig, bare det med ømme bryster og ellers en stikning i magen fra helt tidlig av. Men dette gav seg rundt uke 7-8, og tror jeg var nesten symptomfri frem til jeg begynte å kjenne liv og se magen vokse! Har nå en fin gutt i armene mine ❤️ Lykke til, det går fint de fleste ganger! Har du noe ultralyd i nærmeste framtid? 1
Sillymilly Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg mistet alle symptomer i uke 6. Da hadde jeg vert skikkelig kvalm i en uke, og plutselig var alt som normalt igjen. Var sikker på at jeg kom til å miste, så jeg tok HCG test. Og den steg himmelhøyt på de to dagene den ble tatt. Litt etter litt begynte symptomene å komme tilbake og i uke 9 kom kvalmen tilbake med full kraft, og da gjorde jeg ikke annet enn å ønske at den ikke kom 🙈 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 8 minutter siden, Kassiopeia8 skrev: Opplevde det samme, men alt var normalt! Hadde ikke så mange symptomer tidlig, bare det med ømme bryster og ellers en stikning i magen fra helt tidlig av. Men dette gav seg rundt uke 7-8, og tror jeg var nesten symptomfri frem til jeg begynte å kjenne liv og se magen vokse! Har nå en fin gutt i armene mine ❤️ Lykke til, det går fint de fleste ganger! Har du noe ultralyd i nærmeste framtid? Tusen takk for fine ord og oppmuntring❤️skal på ultralyd på fredag, krysser fingrene🤞❤️Er bare så fryktelig redd etter MA sist😔 Anonymkode: 4f3c9...8e3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 5 minutter siden, Sillymilly skrev: Jeg mistet alle symptomer i uke 6. Da hadde jeg vert skikkelig kvalm i en uke, og plutselig var alt som normalt igjen. Var sikker på at jeg kom til å miste, så jeg tok HCG test. Og den steg himmelhøyt på de to dagene den ble tatt. Litt etter litt begynte symptomene å komme tilbake og i uke 9 kom kvalmen tilbake med full kraft, og da gjorde jeg ikke annet enn å ønske at den ikke kom 🙈 Så fint å høre historien din❤️Takk for st du deler❤️ Anonymkode: 4f3c9...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå