AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg prøver å snu om tankene mine fra den andre tråden Positive ting med å bo sammen? Anonymkode: 85e1c...ea2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Kommer kun på sex. Alt det andre er stort sett negativt. For meg, iallefall. Anonymkode: b2f48...920 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Sex? Må da ikke bo sammen for å få det. Følte vi hadde oftere sex da vi ikke bodde sammen. Anonymkode: 59931...074 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sex? Må da ikke bo sammen for å få det. Følte vi hadde oftere sex da vi ikke bodde sammen. Anonymkode: 59931...074 Ingen sa at man måtre det heller. Det var fordelene som var etterspurt her. Anonymkode: b2f48...920
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ingen sa at man måtre det heller. Det var fordelene som var etterspurt her. Anonymkode: b2f48...920 Igjen er da ikke noe mer fordel, som sagt hadde mer sex før jeg ble samboer. Anonymkode: 59931...074
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Igjen er da ikke noe mer fordel, som sagt hadde mer sex før jeg ble samboer. Anonymkode: 59931...074 Du hadde "mer" sex før du ble samboer. Fordelen her er man har sex som samboer også. Det er en fordel ved å bo sammen. Om sexen opphører, er det ingen fordeler igjen. Anonymkode: b2f48...920 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #8 Skrevet 27. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: Du hadde "mer" sex før du ble samboer. Fordelen her er man har sex som samboer også. Det er en fordel ved å bo sammen. Om sexen opphører, er det ingen fordeler igjen. Anonymkode: b2f48...920 Men er da ikke mer positivt å ha mindre sex. Som tråden sier. Anonymkode: 59931...074
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #9 Skrevet 27. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men er da ikke mer positivt å ha mindre sex. Som tråden sier. Anonymkode: 59931...074 Ok, frem med teskje: En fordel ved å bo sammen er sex. Selv om en kan ha sex ved å bo alene, er altså sexen en fordel om en bor sammen. Anonymkode: b2f48...920
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #10 Skrevet 27. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ok, frem med teskje: En fordel ved å bo sammen er sex. Selv om en kan ha sex ved å bo alene, er altså sexen en fordel om en bor sammen. Anonymkode: b2f48...920 Er jo fortsatt ikke en fordel om det er mindre sex enn tidligere. Om man ikke vill ha mindre sex da. Anonymkode: 59931...074
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #11 Skrevet 27. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er jo fortsatt ikke en fordel om det er mindre sex enn tidligere. Om man ikke vill ha mindre sex da. Anonymkode: 59931...074 Jeg forstår. Her er det bare å gi opp å prøve å forklare ytterligere. Anonymkode: b2f48...920 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #12 Skrevet 27. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg forstår. Her er det bare å gi opp å prøve å forklare ytterligere. Anonymkode: b2f48...920 Ok Anonymkode: 59931...074 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #13 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg synes dette er fordeler: Det siste jeg gjør før jeg sovner er å gi han et kyss og fortelle han at jeg elsker han. Jeg våkner opp ved siden av han. Det er bedre å lage middag når vi er to. Det er godt å vite at hjemme er det han her. Sex, selv om man har sex når man ikke bot sammen, så er det jo enda mer tilgjengelig når man bor sammen. Om jeg våkner midt på natten av angstanfall, så er han der for å trøste eller sørge for at jeg blir trygg igjen. Han åpner alltid døren når det ringer på. Jeg kan ramse opp i evigheten tror jeg. Jeg er veldig glad i samboeren min, og veldig takknemlig for nettopp han. Jeg høres kanskje litt nyforelsket og frelst ut, men vi har vært sammen i 5 år, men vi venter vårt første barn. Anonymkode: 10a37...89a 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #14 Skrevet 27. oktober 2020 Enig med den over. Men ellers: Liker å kunne spørre noen om et glass vann etc når jeg er for sliten til å hente selv 🙈 Elsker å få støtte og omsorg når jeg er syk, har mensensmerter etc. Samt naturligvis kunne gi omsorg og støtte tilbake. Elsker å kunne starte dagen sammen med en dusj og hyggelig frokost. Liker de mest hverdagslige rutinene vi lager sammen, som tiden rundt middagsbordet og tvtitting i helgene med favorittprogrammene våre. Elsker at om en av oss er rastløs kan vi bare bestemme oss for å gå en tur, dra på cafe, kjøre en tur etc. uten at det krever noe planlegging og ekstra tid for å komme i gang, sammenlignet med venner og familie. Liker godt at vi kan dele på økonomiske- og huslige forpliktelser. Herunder at jeg slipper å gjøre de tingene som jeg syntes er mest kjedelig versus versa. Anonymkode: 26743...5b8 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #15 Skrevet 27. oktober 2020 34 minutter siden, AnonymBruker said: Enig med den over. Men ellers: Liker å kunne spørre noen om et glass vann etc når jeg er for sliten til å hente selv 🙈 Elsker å få støtte og omsorg når jeg er syk, har mensensmerter etc. Samt naturligvis kunne gi omsorg og støtte tilbake. Elsker å kunne starte dagen sammen med en dusj og hyggelig frokost. Liker de mest hverdagslige rutinene vi lager sammen, som tiden rundt middagsbordet og tvtitting i helgene med favorittprogrammene våre. Elsker at om en av oss er rastløs kan vi bare bestemme oss for å gå en tur, dra på cafe, kjøre en tur etc. uten at det krever noe planlegging og ekstra tid for å komme i gang, sammenlignet med venner og familie. Liker godt at vi kan dele på økonomiske- og huslige forpliktelser. Herunder at jeg slipper å gjøre de tingene som jeg syntes er mest kjedelig versus versa. Anonymkode: 26743...5b8 Dette. Og hvis det skulle skje noe med meg så vet jeg at han kan hjelpe meg til sykehuset 😂 Var så dårlig en gang at jeg nesten ikke klarte å ringe ambulansen eller ta meg ut av sengen. Da hadde jeg virkelig trengt samboer. Anonymkode: 52bec...d7d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #16 Skrevet 27. oktober 2020 Å være rundt hverandre i hverdagen Å sovne og våkne sammen, våkner til kos og kyss. Det er herlig. Når han lager kaffe og gir meg på morgenen, og når han blir glad når kaffen står klar. Lage mat sammen, spise sammen, ta et glass vin sammen og slappe av. Ingen må stresse hjem. Omsorgen og tryggheten. Jeg er kronisk syk, og det er en trygghet å vite at han er nærme på de dårlige dagene hvor jeg ellers kun ville fått i meg litt vann og kjeks. Da lager han skikkelig mat til meg, hva enn jeg kan orke å få i meg. Samholdet. Det er oss to mot verden. Og det er rimeligere, men det blir liksom bare en bonus. Jeg har funnet drømmemannen, og vil være med han på gode og dårlige dagee, så enkelt er det egentlig😊 Anonymkode: 5d171...8b7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #17 Skrevet 27. oktober 2020 Vi bodde litt unna hverandre og traff hverandre for "dates" og en og annen overnatting. Så flyttet han nærmere meg (10 min unna). De ukene han ikke har barna bor jeg så og si hos ham. Når vi snakker om å flytte sammen så handler det mye om at vi uansett vil være sammen mesteparten av tiden, og det er slitsomt å flytte frem og tilbake. Nå er det nesten som om vi bor sammen bortsett fra at stedet ikke er mitt "hjem" og jeg mangler alltid noen av tingene mine. Når han er hos meg føler han på det samme. Utover det har jeg synes særboerskap er veldig fint. Når vi flytter sammen kommer vi til å ha to etasjer, så vi ikke er så "oppå" hverandre. Anonymkode: 1c508...56c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #18 Skrevet 27. oktober 2020 Å slippe å pakke baggen hver søndag og reise, spesielt nå som det er mørkt og kaldt om kveldene Vi kan være sammen hver dag, noe vi begge setter stor pris på Forholdet blir mer seriøst. Vi er ikke bare kjærester, men samboere. Med katten blir vi til og med en liten familie For han er det veldig positivt at han får middag hver dag når han er ferdig på jobb, og jeg tar meg av husvask(student med god tid) Alltid noen å sove sammen med, klemme om kveldene og snakke med Når man er to har man råd til å kjøpe en finere bosted. Dette nøt vi fint av. Gikk fra å eie en 1 soveroms liten leilighet til et 3 soverom stor leilighet. Da kan man i større grad trekke seg tilbake også For vår del, ble det mye mindre krangling da vi flytta sammen. Vi krangler nesten aldri lengre Anonymkode: 35eb8...87f
Hr. Aktiv Skrevet 27. oktober 2020 #19 Skrevet 27. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sex? Må da ikke bo sammen for å få det. Følte vi hadde oftere sex da vi ikke bodde sammen. Anonymkode: 59931...074 Dette er vanlig praksis. Sex er bare for å fange mannens interesse så når dere har flyttet sammen trenger man ikke sex på samme måte og det blir nedprioritert fordel andre mere visuelle ting utad.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #20 Skrevet 27. oktober 2020 56 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Dette er vanlig praksis. Sex er bare for å fange mannens interesse så når dere har flyttet sammen trenger man ikke sex på samme måte og det blir nedprioritert fordel andre mere visuelle ting utad. Ikke glem alle de kvinnene som klager her på kg over mannens lave sexlyst, de er samboere som oftest. Anonymkode: 195c0...5b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå