AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #121 Del Skrevet 5. november 2024 Full busk kan være så mangt, for ganske mange er full busk ikke så full som en del fanatikere ønsker. Full busk kan være fint, men ikke den som gir retrovibber. Anonymkode: 74800...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 6. november 2024 #122 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 18.5.2021 den 14.17): Selv er jeg 19 og har FULL busk, take it or leave it 😉 Anonymkode: dbc15...f80 Herlig !! 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #123 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 18.5.2021 den 14.17): Selv er jeg 19 og har FULL busk, take it or leave it 😉 Anonymkode: dbc15...f80 Oh, we'll take it😎. Anonymkode: 47fd0...dfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #124 Del Skrevet 9. november 2024 Kvinner i det hele tatt, finest med naturlig hårvekst 💕 Anonymkode: 97e61...cd2 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 25. november 2024 #125 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 16.06): Kvinner i det hele tatt, finest med naturlig hårvekst 💕 Anonymkode: 97e61...cd2 Er så enig ! Både finest og veldig sexy 👌 Nå vet jeg ikke om dette med å ha mye / lite busk har noe med alder å gjøre. Det er vel en sjeldenhet uansett alder desverre... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. november 2024 #126 Del Skrevet 25. november 2024 Trøndermann skrev (5 minutter siden): Er så enig ! Både finest og veldig sexy 👌 Nå vet jeg ikke om dette med å ha mye / lite busk har noe med alder å gjøre. Det er vel en sjeldenhet uansett alder desverre... Min erfaring er at de fleste i min alder raker busken vekk. Om man fremelsker naturlighet blant barn og unge så er min erfaring, at dette kommer av seg selv, uten at man har fokus på det. Så det er fint synes jeg 💕. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 25. november 2024 #127 Del Skrevet 25. november 2024 Irak skrev (15 minutter siden): Min erfaring er at de fleste i min alder raker busken vekk. Om man fremelsker naturlighet blant barn og unge så er min erfaring, at dette kommer av seg selv, uten at man har fokus på det. Så det er fint synes jeg 💕. Hvor gammel er du da ? For ja, regner med at du har mer innsikt på området enn meg 😅 Ellers enig der, absolutt best om alle kan føle seg vel med å velge selv uten spes fokus på det 😊 Men om det er sånn i dagens samfunn er jeg mer usikker på da 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. november 2024 #128 Del Skrevet 25. november 2024 Trøndermann skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er du da ? For ja, regner med at du har mer innsikt på området enn meg 😅 Ellers enig der, absolutt best om alle kan føle seg vel med å velge selv uten spes fokus på det 😊 Men om det er sånn i dagens samfunn er jeg mer usikker på da 🤔 41 år 😄. Jeg prøver å være en god rollemodell da vettu 😉. Vil ikke at barna mine skal føle at dem ikke er gode nok bare fordi dem velger naturlighet. Jeg har vært på begge sider av skalaen så jeg har kjent litt på det. Syns det er mye skamming ute og går. Jeg legger jo merke til det kan du si. For å si det sånn så kjenner jeg damer som til og med barberer armene og lårene...🙄. Laser er jo populært for de som har råd til det. Det er mye kommersielt i hårfjerningspropaganda.... Det er ikke til å stikke under en stol. Er jo så vannvittig mange produkter på markedet 🥴. Virker på meg som at det er mange damer som føler seg renere på en måte, ved å fjerne det som er naturlig. Det er det inntrykket jeg har. For min del så er jeg og huden min takknemlig for å slippe det styret. For det er et styr synes jeg, og det er ømt og vondt etterpå. Det er rett og slett ikke verdt det har jeg funnet ut 😉. Jeg føler meg ikke noe mindre ren av den grunn. Tvert imot. Jeg føler meg villere 😉. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 25. november 2024 #129 Del Skrevet 25. november 2024 Okay. Er 42 selv, så vi regnes vel ikke blant de helt unge lenger kanskje 😅 Men så flott at du beholder busken når du trives best med det ! Og det med å vise barna at det er naturlig og like bra som noe annet å være hårete er jo viktig 😉 Men merker du noe til at det blir " sett litt rart / ned på ", eller hva jeg skal si av venninner og andre da? Barberte meg noen ganger selv i ungdommen, og det var ikke behagelig etterpå nei..kløe og dritt 😆 Og mindre ren kan jeg ikke skjønne at man blir, man vasker jo kjønnshåret også som alt annet 😅😇 Pleier å si at en full og frodig busk er nettopp vakkert og vilt ! 😉 Så tror jeg skjønner følelsen din med å være villere, og det er godt å høre at jeg ikke er helt alene om å tenke sånn 👌😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 25. november 2024 #130 Del Skrevet 25. november 2024 Irak skrev (29 minutter siden): 41 år 😄. Jeg prøver å være en god rollemodell da vettu 😉. Vil ikke at barna mine skal føle at dem ikke er gode nok bare fordi dem velger naturlighet. Jeg har vært på begge sider av skalaen så jeg har kjent litt på det. Syns det er mye skamming ute og går. Jeg legger jo merke til det kan du si. For å si det sånn så kjenner jeg damer som til og med barberer armene og lårene...🙄. Laser er jo populært for de som har råd til det. Det er mye kommersielt i hårfjerningspropaganda.... Det er ikke til å stikke under en stol. Er jo så vannvittig mange produkter på markedet 🥴. Virker på meg som at det er mange damer som føler seg renere på en måte, ved å fjerne det som er naturlig. Det er det inntrykket jeg har. For min del så er jeg og huden min takknemlig for å slippe det styret. For det er et styr synes jeg, og det er ømt og vondt etterpå. Det er rett og slett ikke verdt det har jeg funnet ut 😉. Jeg føler meg ikke noe mindre ren av den grunn. Tvert imot. Jeg føler meg villere 😉. Glemte å sitere, men svarte deg nedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. november 2024 #131 Del Skrevet 25. november 2024 Trøndermann skrev (3 minutter siden): Okay. Er 42 selv, så vi regnes vel ikke blant de helt unge lenger kanskje 😅 Men så flott at du beholder busken når du trives best med det ! Og det med å vise barna at det er naturlig og like bra som noe annet å være hårete er jo viktig 😉 Men merker du noe til at det blir " sett litt rart / ned på ", eller hva jeg skal si av venninner og andre da? Barberte meg noen ganger selv i ungdommen, og det var ikke behagelig etterpå nei..kløe og dritt 😆 Og mindre ren kan jeg ikke skjønne at man blir, man vasker jo kjønnshåret også som alt annet 😅😇 Pleier å si at en full og frodig busk er nettopp vakkert og vilt ! 😉 Så tror jeg skjønner følelsen din med å være villere, og det er godt å høre at jeg ikke er helt alene om å tenke sånn 👌😉 Jeg hadde ei venninne som prøvde å rakke ned på meg pga det. Hun fikk svar på tiltale kan du si 😂. Med de fantastiske gode venninnene jeg har nå, så er ikke det et fokus, annet enn at jeg har skjønt at dem barberer seg, for det prates varmt om hårfjerningsmuligheter. De spurte meg en gang tror jeg hva jeg synes, og da bare svarte jeg at det ikke er en problemstilling for mitt vedkommende. Følte ikke jeg ble sett rart på av den grunn. Vi respekterer hverandre. I forhold til barna mine så har jeg alltid fremhevet hvor nydelige de er uten sminke. Slike tanker kan forplante seg 😉. Så det har jeg bare skjønt. Så jeg er veldig stolt og fornøyd merker jeg. Er utrolig takknemlig og glad for at dem ikke higer etter unaturlige kroppsidealer og endringer. Jeg barberer leggene, og jeg elsker følelsen av glatte myke legger mot mykt sengetøy. Så den følelsen kan jeg forstå. Kan hende de tenker at han ikke skal gå seg vill i skogen? 😆. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #132 Del Skrevet 25. november 2024 Du er ikke ekte kvinne før det begynner å lugge når du skal bæsje. Anonymkode: 8548e...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 25. november 2024 #133 Del Skrevet 25. november 2024 Irak skrev (5 minutter siden): Jeg hadde ei venninne som prøvde å rakke ned på meg pga det. Hun fikk svar på tiltale kan du si 😂. Med de fantastiske gode venninnene jeg har nå, så er ikke det et fokus, annet enn at jeg har skjønt at dem barberer seg, for det prates varmt om hårfjerningsmuligheter. De spurte meg en gang tror jeg hva jeg synes, og da bare svarte jeg at det ikke er en problemstilling for mitt vedkommende. Følte ikke jeg ble sett rart på av den grunn. Vi respekterer hverandre. I forhold til barna mine så har jeg alltid fremhevet hvor nydelige de er uten sminke. Slike tanker kan forplante seg 😉. Så det har jeg bare skjønt. Så jeg er veldig stolt og fornøyd merker jeg. Er utrolig takknemlig og glad for at dem ikke higer etter unaturlige kroppsidealer og endringer. Jeg barberer leggene, og jeg elsker følelsen av glatte myke legger mot mykt sengetøy. Så den følelsen kan jeg forstå. Kan hende de tenker at han ikke skal gå seg vill i skogen? 😆. Godt å høre at du har selvtillit og mot nok til å gjøre som du selv vil, og gi svar på tiltale til de som måtte finne på å kritisere det 👍😊 Og jeg synes også du har all grunn til å være stolt, både for egen del og som rollemodell 😉 Har jo vært sammen med damer som sier at " må jo barbere, alle andre gjør det " , " såå flaut hvis noen ser at jeg er hårete " osv... Lar du det gro under armene også da? Blir litt nyskjerrig her 😇 Haha 😅 Jo frodigere skog å utforske, jo bedre spør du meg ( særlig med tunga ) 😜 Og frykt for at han skal gå seg vill der er i såfall ubegrunnet, veien er uansett lett å finne..i det ville 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. november 2024 #134 Del Skrevet 25. november 2024 (endret) Trøndermann skrev (9 minutter siden): Godt å høre at du har selvtillit og mot nok til å gjøre som du selv vil, og gi svar på tiltale til de som måtte finne på å kritisere det 👍😊 Og jeg synes også du har all grunn til å være stolt, både for egen del og som rollemodell 😉 Har jo vært sammen med damer som sier at " må jo barbere, alle andre gjør det " , " såå flaut hvis noen ser at jeg er hårete " osv... Lar du det gro under armene også da? Blir litt nyskjerrig her 😇 Haha 😅 Jo frodigere skog å utforske, jo bedre spør du meg ( særlig med tunga ) 😜 Og frykt for at han skal gå seg vill der er i såfall ubegrunnet, veien er uansett lett å finne..i det ville 😉 Jeg har som regel så mange argumenter at dem blir akterutseilt 😂. Dem prøver da. Det skal dem ha. Så til slutt gir dem opp 😂. Preferanser går det ikke an å argumentere mot vettu 😂. Da er det jo der skammen kommer inn i bildet. Vi som mennesker er ofte flokkdyr og lett påvirkelige. Særlig fra barns ben av....Det setter seg i ofte i margen vår så det er skjørt. Å la det gro under armene har jeg faktisk ikke prøvd. Jeg er ikke imot hår der, bare at jeg som dame synes det er upraktisk med svetteringer der... Jaja om han ikke klarer å finne fram så kan han få kart og kompass av meg 😉. Jeg er veldig raus 😂. Endret 25. november 2024 av Irak 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #135 Del Skrevet 25. november 2024 Jeg vokser. Er voksen og synes følelsen av nyvokset underliv er herlig. Det er mange som sier at det ikke er naturlig og kritiserer dette. Javel, men hvorfor barbere legger og under armene hvis det er så naturlig? For ikke å snakke om de svarte hårene du etterhvert får under haka som kvinne? La alt gro da - i «naturlighetens» navn 😊 Anonymkode: aacc2...79e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 25. november 2024 #136 Del Skrevet 25. november 2024 Irak skrev (16 minutter siden): Jeg har som regel så mange argumenter at dem blir akterutseilt 😂. Dem prøver da. Det skal dem ha. Så til slutt gir dem opp 😂. Preferanser går det ikke an å argumentere mot vettu 😂. Da er det jo der skammen kommer inn i bildet. Vi som mennesker er ofte flokkdyr og lett påvirkelige. Særlig fra barns ben av....Det setter seg i ofte i margen vår så det er skjørt. Å la det gro under armene har jeg faktisk ikke prøvd. Jeg er ikke imot hår der, bare at jeg som dame synes det er upraktisk med svetteringer der... Jaja om han ikke klarer å finne fram så kan han få kart og kompass av meg 😉. Jeg er veldig raus 😂. Good, good 👍😊 Men bare det at folk prøver da...synd at det er sånn. Men det handler nok mye om å følge flokken, og ikke skille seg ut ja. Så når barbering har blitt det vanlige så er vel det en naturlig konsekvens 😳 Skjønner. Mulig man blir mere svett under armene med hår der, jeg har ikke prøvd det motsatte, så vet ikke noe om det 😅 Haha ! Er skogen din såå stor og tett skulle jeg til å si ? 😜 Neida, om han ikke skulle finne fram så må det være andre grunner til det altså😅 Blir bare ekstra nytelse av " oppdagelsesferden " og litt vill busk mellom leppene 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. november 2024 #137 Del Skrevet 25. november 2024 (endret) Trøndermann skrev (11 timer siden): Good, good 👍😊 Men bare det at folk prøver da...synd at det er sånn. Men det handler nok mye om å følge flokken, og ikke skille seg ut ja. Så når barbering har blitt det vanlige så er vel det en naturlig konsekvens 😳 Skjønner. Mulig man blir mere svett under armene med hår der, jeg har ikke prøvd det motsatte, så vet ikke noe om det 😅 Haha ! Er skogen din såå stor og tett skulle jeg til å si ? 😜 Neida, om han ikke skulle finne fram så må det være andre grunner til det altså😅 Blir bare ekstra nytelse av " oppdagelsesferden " og litt vill busk mellom leppene 😉 Jeg er så vant til å være kjerringa mot strømmen så jeg tenker ikke så mye over det lengre 😂. De som kjenner meg godt er ikke hårsåre så det synes jeg er gøy 😂. Vi spøker og tøyser veldig mye. Det er artig 😉. Klart det 👌. Jeg vanner jo titt og ofte så da blir det jo slik 😂. Ståltråd er det ikke da. Jeg er nøye med smøring 😉. Tror jeg må få meg en privat intimfrisør. Eller kanskje jeg skal farge det for moro skyld? 😂. Jeg elsker jo alle regnbuens farger jeg 😉. Det har jeg aldri prøvd før, så det får jeg sikkert til 😂. Endret 26. november 2024 av Irak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #138 Del Skrevet 25. november 2024 Full busk er på vei tilbake. Om noen år så vil vi le av all denne voksingen. Noe så absurd... Har noen erotiske blader fra 1970 tallet. Så flotte og naturlige kvinner! Anonymkode: 696f5...a72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 26. november 2024 #139 Del Skrevet 26. november 2024 Irak skrev (18 timer siden): Jeg er så vant til å være kjerringa mot strømmen så jeg tenker ikke så mye over det lengre 😂. De som kjenner meg godt er ikke hårsåre så det synes jeg er gøy 😂. Vi spøker og tøyser veldig mye. Det er artig 😉. Klart det 👌. Jeg vanner jo titt og ofte så da blir det jo slik 😂. Ståltråd er det ikke da. Jeg er nøye med smøring 😉. Tror jeg må få meg en privat intimfrisør. Eller kanskje jeg skal farge det for moro skyld? 😂. Jeg elsker jo alle regnbuens farger jeg 😉. Det har jeg aldri prøvd før, så det får jeg sikkert til 😂. Sånn skal det være 👌 Og bra de som kjenner deg ikke er hårsåre da, bokstavelig talt mener jeg 😜😅 Så du vanner og får det til å gro godt og mye ja ?😋 Ståltråd blir det ikke nei, blir jo absolutt mykest og best når det får vokse fritt og helt ut, uten stussing og sånt styr 😉 Så sånn sett er vel privat intimfrisør unødvendig...Såå voldsomt er det sikkert ikke neddi der...😅 Haha, ja hvis du føler for litt forandring en dag så hvorfor ikke teste ut farging😅 En stor, f.eks rosa eller kullsort busk kunne jo vært et passe vilt og spennende forsøk det 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. november 2024 #140 Del Skrevet 26. november 2024 Trøndermann skrev (22 minutter siden): Sånn skal det være 👌 Og bra de som kjenner deg ikke er hårsåre da, bokstavelig talt mener jeg 😜😅 Så du vanner og får det til å gro godt og mye ja ?😋 Ståltråd blir det ikke nei, blir jo absolutt mykest og best når det får vokse fritt og helt ut, uten stussing og sånt styr 😉 Så sånn sett er vel privat intimfrisør unødvendig...Såå voldsomt er det sikkert ikke neddi der...😅 Haha, ja hvis du føler for litt forandring en dag så hvorfor ikke teste ut farging😅 En stor, f.eks rosa eller kullsort busk kunne jo vært et passe vilt og spennende forsøk det 😉 Jeg trenger ikke å farge noe jeg allerede har 🤣🤣🤣🤣. Det var bare ment som en spøk fra min side. Ingen kjemikalier i det aller helligste! Så vondt vil jeg meg ikke selv ❤️. Er for glad i meg selv til det! Det kommer vel an på øyet som ser vil jeg tro. Jeg er ihvertfall overraska over tettheten 😂. Så jeg fryser ikke akkurat 😂. Vilt og frodig vil jeg si.... Tja..de som er hårsåre får bare være det 😂. Da er vi bare enige om at vi ikke lugger hverandre 😂. Det er jo lurt det 😉. Så på det viset der synes jeg vi er knallgode 👏👏👏👏. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå