AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #81 Del Skrevet 1. desember 2020 Temmelig full busk her ja, bare friserer litt ved trusekanten. Drev med glattbarbering i mange år inntil jeg var rundt 30, men aldri igjen, jeg vil se ut som en kvinne og ikke et barn. Raker under armene og leggene ukentlig da, der har jeg temmelig mørkt hår og godt med hårvekst, så foretrekker å ta det bort. Kvinne, 36 år 🙂 Anonymkode: 72707...f98 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #82 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Temmelig full busk her ja, bare friserer litt ved trusekanten. Drev med glattbarbering i mange år inntil jeg var rundt 30, men aldri igjen, jeg vil se ut som en kvinne og ikke et barn. Raker under armene og leggene ukentlig da, der har jeg temmelig mørkt hår og godt med hårvekst, så foretrekker å ta det bort. Kvinne, 36 år 🙂 Anonymkode: 72707...f98 Tar du armhuler og legger på vinteren også? Hvorfor hårete på musa,men ikke andre steder? Anonymkode: dec85...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dubidu Skrevet 3. desember 2020 #83 Del Skrevet 3. desember 2020 Tror det er en myre at 'alle' er glattbarbert. Lit forskjellig fra naturens side hvor kraftig hårveksten er der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariannann Skrevet 3. desember 2020 #84 Del Skrevet 3. desember 2020 30 Full busk når jeg er singel (men tar bikinilinjen- mer trimmet når jeg er i forhold Barberer alltid legger og under armene og bikinilinjen selv om jeg er singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #85 Del Skrevet 4. desember 2020 Har pult mange jenter i 18-20 års alderen med full busk i Asia. Ganske vanlig der, spesielt når jeg var i Japan. I Norge erfarer jeg at de fleste begynner å barebere seg tidlig. Anonymkode: 93add...7d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 4. desember 2020 #86 Del Skrevet 4. desember 2020 mariannann skrev (9 timer siden): 30 Full busk når jeg er singel (men tar bikinilinjen- mer trimmet når jeg er i forhold Barberer alltid legger og under armene og bikinilinjen selv om jeg er singel 👍👍 Hvorfor mer trimmet når du er i forhold da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariannann Skrevet 4. desember 2020 #87 Del Skrevet 4. desember 2020 Trøndermann skrev (11 minutter siden): 👍👍 Hvorfor mer trimmet når du er i forhold da? Fordi da er det mer action der ned og det føles finere. Pluss at de fleste menn jeg har vært med har likt trimmet bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 4. desember 2020 #88 Del Skrevet 4. desember 2020 mariannann skrev (8 minutter siden): Fordi da er det mer action der ned og det føles finere. Pluss at de fleste menn jeg har vært med har likt trimmet bedre Kan være mye action med full busk også..det er jo så godt med masse hår😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariannann Skrevet 4. desember 2020 #89 Del Skrevet 4. desember 2020 Trøndermann skrev (3 minutter siden): Kan være mye action med full busk også..det er jo så godt med masse hår😁 hehe ja om jeg plutselig møtte en mann som virkelig likte det ville jeg vurdert å ha full busk med ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 4. desember 2020 #90 Del Skrevet 4. desember 2020 Skjønner ikke hvorfor det fokuseres så mye på hår eller barbert. Min erfaring er at det er null forskjell når man penetrerer. Argumentet at det er ekkelt ved oralsex kjøper jeg heller ikke. Går fint å slikke ei med hår uten å få hår i munn hele tiden (om man har problemer, anbefaler jeg å konsentrere på klitoris og ikke utenfor ytre kjønnslepper). Renslighet-argumentet faller også. Uten hår blir det fuktigere og mer sopp. Og avslutningsvis: Det er mye mer sexy med ei fin dame med hår fremfor ei mindre fin som er barbert. (Det blir litt som at store pupper nødvendig vis ikke er fint når størrelsen skyldes overvekt.) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 4. desember 2020 #91 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 1.12.2020 den 20.27): Æsj. Ekkelt med kjønnshår. Tenk all utflod, saft, blod og gørr som legger seg mellom hårflakene. Glatt her, kvinne30 Anonymkode: d3f37...17a Jeg pleier å dusje jeg, hjelper veldig🙂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #92 Del Skrevet 4. desember 2020 Jeg er helt glattbarbert om sommeren, men lar det gro når den mørke årstiden kommer. Begynner med stripe og lar den bli bredere, og når det våres friserer jeg og strammer inn mer og mer inntil jeg tar alt når det blir mai/juni. Midtvinters er det mest, og da bare vedlikeholder jeg trekantformen og stusser noe nedover langs kjønnsleppene. Mannen min setter pris på variasjonene. Det blir "nytt" og spennende når jeg shaver utover våren, mens det om vinteren er sexy og urkvinnelig, som han sier. Morgensex der duftene fra kveldssexen fortsatt sitter sterkt i, fordi vi sovnet uten å stå opp for å vaske oss, er ekstremt opphissende, erfarer jeg. Så begge deler har sin sjarm. Slik er det motsatt også. De gangene han har latt håret gro, er den noe heftig over den dunsten som kommer fra "gammel sex" når jeg kryper ned for å suge ham. Og det er fascinerende å se at hår og dufter "skrelles vekk" av høvelen, dersom han velger å gjøre det i dusjen etter at vi står opp. Variasjon, altså. Trumfer alt. Anonymkode: 7a11f...a04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #93 Del Skrevet 4. desember 2020 Brunello skrev (10 timer siden): Skjønner ikke hvorfor det fokuseres så mye på hår eller barbert. Min erfaring er at det er null forskjell når man penetrerer. Argumentet at det er ekkelt ved oralsex kjøper jeg heller ikke. Går fint å slikke ei med hår uten å få hår i munn hele tiden (om man har problemer, anbefaler jeg å konsentrere på klitoris og ikke utenfor ytre kjønnslepper). Renslighet-argumentet faller også. Uten hår blir det fuktigere og mer sopp. Og avslutningsvis: Det er mye mer sexy med ei fin dame med hår fremfor ei mindre fin som er barbert. (Det blir litt som at store pupper nødvendig vis ikke er fint når størrelsen skyldes overvekt.) Smak og behag, tenker jeg. Selv er jeg glad min kvinne er glattbarbert, for jeg/vi synes sex blir deiligere. Spesielt oralsex, der jeg føler jeg kommer godt til og virkelig kan slå meg løs over hele kjønnet hennes. Men hovedpoenget er at kvinnen selv må velge det kvinnen liker best, og mannen/elskeren hennes skal selvsagt synes hun er deilig uansett. Det er ikke deilig med en kvinne som barberer seg av tvang. Da vil jeg heller ha full busk. Og så må selvsagt også mannen være glatt. Det liker kvinnen min at jeg er. Anonymkode: 134ca...831 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tranma Skrevet 4. desember 2020 #94 Del Skrevet 4. desember 2020 Jeg fjerner alt av hår fra haka og ned 😅 Alle venninnene mine gjør også dette bortsett fra to stykk. Dem har busk over hele, men fjerner på legger og under armer. Kommer vel an på hva man selv og partner liker? Er vel ikke feil noen av delene så lenge det passer for en selv? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #95 Del Skrevet 4. desember 2020 Tranma skrev (7 minutter siden): Kommer vel an på hva man selv og partner liker? Er vel ikke feil noen av delene så lenge det passer for en selv? 😊 Helt enig! 👍 Anonymkode: 134ca...831 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #96 Del Skrevet 9. desember 2020 Bos43 skrev (På 7.12.2020 den 21.45): Full busk er utrolig sexy En mørk brun er skikkelig fin Anonymkode: c43ba...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #97 Del Skrevet 23. desember 2020 Fantasert om hva slags dusk de har, som er helt lyse på hodet. Samme farge? Helt mørk? Rødlig? Anonymkode: c43ba...6e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DominantHr Skrevet 25. desember 2020 #98 Del Skrevet 25. desember 2020 Dessverre er dette en utdødd rase. Om 500 år så vil den oppstå på museum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oda02 Skrevet 25. desember 2020 #99 Del Skrevet 25. desember 2020 Jeg barberer alltid men pleier å gjøre det oftere om sommeren av åpenbare grunner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannfolket Skrevet 25. desember 2020 #100 Del Skrevet 25. desember 2020 2 minutter siden, oda02 said: Jeg barberer alltid men pleier å gjøre det oftere om sommeren av åpenbare grunner. Sort småkrøllete eller helt blondt kan være verdt å spare på! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå